abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:53:46 #1
130462 Keeler
MAN!! MAN ZEG IK JE!!
pi_31765916
Ik zat net in de bus... komt er 2 rijen voor mij een jongen zitten. Een halte later stapt een man in, aardig dronken. Hij gaat aan de andere kant van het gangpad naast die jongen zitten en begint een verhaal over zijn homoseksualiteit, dat hij er vandaag was achtergekomen dat hij homo was. Die jongen knikt maar een beetje.... en ondertussen geniet de hele bus mee. Dan vraagt die vent opeens: heb je een vriendje? Die jongen zo: ehh ja een vriendin Daarna die man: en je vrienden? Is er niemand single? Die jongen: ehm jawel En die man: ik heb zin in seks. En toen stapten er bij de halte waar ik uitmoest opeens 8 andere passagiers uit, waar normaal niemand uitstapt

Heb jij ook al es iets vreemds meegemaakt in de bus?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:05:11 #2
130462 Keeler
MAN!! MAN ZEG IK JE!!
pi_31766224
pi_31766278
moehaha
pi_31766317
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:15:51 #5
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_31766500
..die chauffeur heeft aan zijn gezichtuitdrukking te zien wel een beetje moeite met sturen...
zo goed..?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:28:55 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_31766900
gelukkig niet nee.

als het nou een knappe lesbie was ok
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_31766921
Mag het ook trein zijn?

ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....

En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
pi_31766925
Ik zat eens in een compleet lege bus, kwam er een dikke negerin, naast me zitten.

Ik post om het posten.
pi_31766967
Tijd voor een lemming
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_31766968
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef Furious het volgende:
Ik zat eens in een compleet lege bus, kwam er een dikke negerin, naast me zitten.

lekker!!!
pi_31767015
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31767071
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef partyyboyy het volgende:
Stond ik laatst op de bus te wachten,
zegt de buschauffeur: Heej, kom er eens af.
*ok, ik geef toe, ik moest lachen*

(en hij is al zo afgezaagd... heerlijk )
pi_31767124
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef RikjanOetEnter het volgende:

[..]

*ok, ik geef toe, ik moest lachen*

(en hij is al zo afgezaagd... heerlijk )
jujjj
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_31767158
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.

Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!

Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
pi_31767163
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef RikjanOetEnter het volgende:
Mag het ook trein zijn?

ik zat laatst in zo'n syntus ding terug van school, zit er achter mij, en schuin achter mij 2 van die ouwe gasten gewoon een beetje crack te roken....

En dan is er weer geen conducteur in de buurt om er wat tegen te doen...
mietje, meedoen natuurlijk!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_31767206
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef Roellio het volgende:
Ik was ooit eens doordeweeks wezen stappen tot een uur of 6 's ochtends. Ik woonde in die tijd in Alkmaar en bedacht in mijn vrolijke beschonkenheid dat mijn toenmalige vriendin, die in Groningen woonde, het vast erg tof zou vinden als ik langs kwam!
Zo gezegd zo gedaan, ik stap op een willekeurige werkdag om 7 uur 's ochtends, met mijn OV-kaart in de hand, stráálbezopen in de Interliner naar Leeuwarden.

Het mooie was dat ik van een feestje afkwam en mijn tas echt stampvol bier had gedouwd, omdat ik in de bus nog meer wilde zuipen.
Dus ik zit daar met m'n lamme kop prinsheerlijk blikjes bier te tanken, komen er 3 Groningse bouwvakkers bij me zitten. De mannen waren op weg naar een klus en konden wel wat 'motivatie' gebruiken, om half 8 's ochtends!

Toen heb ik 3 biertjes geruild voor een zakje drop, ben in slaap getieft en heb, volgens de bouwvakkers, tot aan Leeuwarden kneiterhard liggen snurken in de bus.
superverhaal
pi_31767214
quote:

LOL, geweldig
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:47:07 #18
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_31767454
quote:

waarna je wakker werd met pijn in je kont en een 10 euro biljet tussen je tenen
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_31767491
beetje suf (trein)verhaal:

was naar mn vriendin (ex) in scheveningen gweest en was op de terugweeg naar zoetermeer met de stadlijn.
Was in slaap getieft en werd wakker bij station voorburg oid, heel snel naar de andere kant van het station gerend en zo nog de laatste trein weten te halen

Een bus reed eens door rood op een rotonde met verkeerslichten, toen kwam er een vrachtwagen wel héél dichtbij. zelfde chauffeuse ( ) reed ook telkens tegen de berm aan met der banden. iedereen was wel heel snel bij de eerste halte in de wijk eruit
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_31767537
Pas geleden in de tram, een redelijk dronken vent (volgens mij een Antilliaan), die 's middags aan het schreeuwen was dat al die kankermoslims maar naar hun bek moesten houden en terug moesten naar hun eigen land.

In de categorie Darwin Award.

Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31767580
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:
Pas geleden in de tram, een redelijk dronken vent (volgens mij een Antilliaan), die 's middags aan het schreeuwen was dat al die kankermoslims maar naar hun bek moesten houden en terug moesten naar hun eigen land.

In de categorie Darwin Award.

Zat ook een tijdje terug in de bus naast twee doofstommen (mag ik aannemen), die in gebarentaal zaten te praten. Ze waren zo heftig bezig dat ze volgens mij aan het schreeuwen waren, heb bijna verwondingen opgelopen. Ze gingen zelfs kreunen van inspanning.
Dus hij werd vervolgens vermoord?
Ik post om het posten.
pi_31767633
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:49 schreef heiden6 het volgende:

Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helpt
pi_31767784
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:51 schreef Furious het volgende:

[..]

Dus hij werd vervolgens vermoord?
Wellicht, hij moest eruit dus ik weet het niet.
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:53 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Mja dan kan je er wel wat van gaan zeggen, maar of dat helpt
Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.
pi_31767825
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wellicht, hij moest eruit dus ik weet het niet.
[..]

Of gewoon wat mafiosogebaren maken., met je duim langs je slokdarm enzo.
Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?
Ik post om het posten.
pi_31769585
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Furious het volgende:

[..]

Maar waarom krijgt-ie dan een Darwin Award?
Omdat hij met onvrijwillige zelfmoord bezig was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')