abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31778218
500 euro sparen?!?!?!

Maak daar eens 300 van en je kan elke week bv op zaterdagavond 50 euro verspillen aan leuke ddingen, op stap gaan, bioscoopje pakken, hapje eten ergens, theater, weet ik veel, verzin maar wat
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:13:41 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_31778229
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

in principe zon 500 , maar daar zit ook afschrijving van mn auto bijin en dus mn pensioenvoorziening en kosten voor de toekomstige hypotheek. Ik heb die 500 niet eens gered dit jaar gemiddeld, omdat de kosten voor het wonen nogal tegenvielen bijvoorbeeld. Zo moet ik nu een elektriciteitsrekening betalen van 500 euro
Zeuren: langdurig of telkens op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen ofwel om een verlangen te uiten. Synoniem: zaniken.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:17:02 #53
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31778333
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:13 schreef vosss het volgende:
500 euro sparen?!?!?!

Maak daar eens 300 van en je kan elke week bv op zaterdagavond 50 euro verspillen aan leuke ddingen, op stap gaan, bioscoopje pakken, hapje eten ergens, theater, weet ik veel, verzin maar wat
ik zal het overwegen, maar aan de andere kant stijgen de huizenprijzen en daar moet ik dus tegenaansparen zolang ik een huurhuis heb. dat is we een probleem, hoe harder de huizenprijzen stijgen hoe meer ik moet sparen om dezelfde woning te kunnen blijven kopen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31778365
Welnee, in je uppie kan je het ook best betalen.
Sterker nog; ik zit nu gekocht goedkoper dan gehuurd en moet het ook allemaal alleen betalen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_31778579
Ga erbij werken, zwart ofzo, schijnt dat heel veel mensen dit doen en moeten doen omdat ze niet rondkomen van die pleuro.
Het mag natuurlijk niet van de regering maar die regering heeft ook de pleuro binnegehaald en aangezien zij met bijbaantjes fors bijverdienen vind ik dat het volk dit ook gewoon mag doen.

Dus BHFH Kleed je eens uit voor je webcam, levert per maand een verschrikkelijk groot bedrag op aan zakcentjes.
Of kweek wat plantjes op je zolderkamer...
Wordt pooier en help die dames in nood..

Oke ontopic: BHFH heeft wel gelijk, tis niet leuker leven zo met al die hoge vaste lasten en dat alles zo duur is geworden.
Beste oplossing is, kies een betere regering, en slik wat rustgevende antidepressiva's dat schijnt te helpen bij het teveel nadenken, als je hierna in de schulden steekt kun je altijd nog je huisarts op de schuld geven...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:26:40 #56
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31778607
al je kijkt naar wat ik aan maximale hypotheek kan krijgen kan ik nauwlijks een rottig 2 kamer appartement ervoor kopen, ik moet minstens 50k eigen geld bijleggen om een normaal appartementje , of huisje te kopen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31779084
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 13:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al je kijkt naar wat ik aan maximale hypotheek kan krijgen kan ik nauwlijks een rottig 2 kamer appartement ervoor kopen, ik moet minstens 50k eigen geld bijleggen om een normaal appartementje , of huisje te kopen.
Net wilde je nog een audi van 50k kopen van dat geld.

Dus eigenlijk moet je al 100k eigen geld hebben.

100.000e en 500e per maand sparen, dan moet je nog 200 maanden sparen (nog 16.6 jaar sparen BHFH!)

En dan neem ik de inflatie niet eens mee.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:54:38 #58
81140 DeGeest
Geen wensen!
pi_31779349
Ach, sparen, sparen. Je kunt ook zoals al eerder door iemand gepost minder sparen. Wat heb je later aan een heleboel geld? Of wil je de rijkste man op het kerkhof worden?
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:56:42 #59
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31783741
Wat wil je nu?
Een huisje? Dan moet je het gewoon rustig aan doen totdat je weer wat meer loon krijgt.
Wat wil je nu?
Een auto? Dan moet je gewoon een huis kopen maar dan niet een huis kopen.
Wat wil je nu?
Een leuk leven? Dan moet je niet de auto nemen en dan dus wat minder sparen en in je panda door rijden.
Wat wil je nu?
Het is overwegen BHFH, maar dat komt er niet goed in geloof ik (Niet lullig bedoelt (!!!))
Leven is nu eenmaal keuzes maken!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:04:56 #60
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31783970
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij. de reden dat ik daar ook al van af moet zien, voor mij ook onbetaalbaar dus. verfrder wil ik een normaal leven leiden, op de een of andere manier doe ik iets fout, want ik hou gewoon te weinig over om daaqr aan te denken. ik heb al bespaard vandaag door een tijdsschakelaar te kopen voor mijn waterboiler.

Hij schakelt nu alleen nog in bij nachtstroom, verder heb ik overal 5w spaarlampen in gedraaid. ook heb ik een regenvat op het balkon gezet die ik kan gebruiken voor het doorspoelen van de wc bijvoorbeeld, of drinkwater. eens kijken of dat scheelt!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:10:38 #61
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31784135
Ja, ik denk dat het beter is om maar niet aan een vriendin te beginnen, dat schiet niet op. Ik snap ook dat dat uiteraard de reden is dat je geen vriendin hebt. Had je er wel het geld voor, dan stonden ze voor je in de rij, getuige ook weer andere topics van je.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:11:08 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31784148
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:53 schreef Five_Horizons het volgende:
TT-edit en verder een vraag aan TS:

Wat wil je met dit topic, zodat het ook een [WGR]-topic is? (verder mag er gewoon serieus gereageerd worden, overigens)
Geldt dat laatste trouwens ook voor BHFH zelf?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 17:18:05 #63
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31784344
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij. de reden dat ik daar ook al van af moet zien, voor mij ook onbetaalbaar dus. verfrder wil ik een normaal leven leiden, op de een of andere manier doe ik iets fout, want ik hou gewoon te weinig over om daaqr aan te denken. ik heb al bespaard vandaag door een tijdsschakelaar te kopen voor mijn waterboiler.

Hij schakelt nu alleen nog in bij nachtstroom, verder heb ik overal 5w spaarlampen in gedraaid. ook heb ik een regenvat op het balkon gezet die ik kan gebruiken voor het doorspoelen van de wc bijvoorbeeld, of drinkwater. eens kijken of dat scheelt!
Sorry...
Maar: Waterboiler kan je 10 minuten voordat je gaat douchen aan doen, en dan douchen en dan uitzetten.
Regenton: Zinloos,
Vriendin: Duur, wie weet, als ze er bij werkt niet.
5w lampen, misschien, spaarlampen?
Maar: spaar dan NIET of MINDER en gebruik je gespaarde geld voor wat nuttigers dan een pimp my fucking car

pi_31786389
quote:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij. de reden dat ik daar ook al van af moet zien, voor mij ook onbetaalbaar dus.
Je moet aan haar ouders een bruidsschat vragen, dat zal die 700EUR wel voor enkele jaren dekken
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:55:42 #65
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31787118
ik heb dus ook spaarlampen, verder gebruik ik alleen nog mn laptop om stroom te besparen, nou laten we hopen dat het weer wat scheelt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:01:10 #66
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31787311
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb dus ook spaarlampen, verder gebruik ik alleen nog mn laptop om stroom te besparen, nou laten we hopen dat het weer wat scheelt.
Let wel: Dat lees je alleen op je EINDAFSCHRIFT!
Het word niet MAANDELIJKS berekent.
Ik denk, ik zeg t eventjes.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:16:25 #67
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_31787823
ik teken meteen voor een vriendje die me 700euro geeft
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_31788076
Als je 500 euro per maand kunt sparen, dan moet je eigenlijk niet zeuren over hoe krap je het hebt.

Hoezo trouwens sparen voor pensioen? Je betaalt toch pensioenpremie? Daar zit je vast pensioen al in. Wil je eerder stoppen met werken, dan moet je bij sparen ja, dat wel. Maar je kunt ook dat bijsparen wat uitstellen tot je wat meer verdient.

Als je wilt besparen moet je op je (min of meer) vaste kosten besparen. Een dure auto is niet alleen duur, maar kost ook meer in verzekering, wegenbelasting, en verbruikt vaak ook meer benzine.
Woon je dichtbij je werk ga dan fietsen, ipv met de auto, dat scheelt aardig in benzinekosten.

Voor als je later een huis wilt kopen, ga dan eerst eens na wat je nu voor hypotheek kunt krijgen. Bijsparen om een huis te kopen is trouwens belastingtechnisch niet gunstig volgens mij. Misschien is huren voor jou wel goedkoper trouwens (voor mij iig wel, voor wat ik nu aan huur betaal, daar kan ik nog niet eens een eenkamerwoning voor kopen).
pi_31788108
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
Als je genoegen neemt met 500, dan is BHFH misschien een optie.
pi_31788116
quote:
Met die foto in US zal dat toch geen probleem zijn, toch?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:16:29 #71
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_31793585
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 19:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Met die foto in US zal dat toch geen probleem zijn, toch?
ha vriendje vinden geen probleem, maar ze spenderen geen 700euries per maand aan me val meestal op mensen zonder geld, triest maar waar
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:43:57 #72
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31794420
Je lijkt best wel op het innerlijk te vallen dus.
pi_31794970
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef Renesite het volgende:
Je lijkt best wel op het innerlijk te vallen dus.
Dus BHFH maakt kans!

EN geen geld EN geen fatsoenlijke kleden.

Tel uit je winst
pi_31797974
quote:
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:37:18 #75
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_31803039
quote:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij. de reden dat ik daar ook al van af moet zien, voor mij ook onbetaalbaar dus....

Ik snap maar nauwelijks waarom mensen zich zo ergeren aan BHFH, hij is met zulke
teksten één van de leukste users hier op Fok. Zijn 'zorgen' zijn gewoon onbetaalbaar

Beetje minder sparen per maand Bloodhound en je wat minder bezig houden met 'later'
je zult zien dat je leven al een stuk leuker en vooral lichter eruit zal komen te zien
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')