Zeuren: langdurig of telkens op vervelende toon of lastige wijze over iets spreken, veelal om zich te beklagen ofwel om een verlangen te uiten. Synoniem: zaniken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
in principe zon 500 , maar daar zit ook afschrijving van mn auto bijin en dus mn pensioenvoorziening en kosten voor de toekomstige hypotheek. Ik heb die 500 niet eens gered dit jaar gemiddeld, omdat de kosten voor het wonen nogal tegenvielen bijvoorbeeld. Zo moet ik nu een elektriciteitsrekening betalen van 500 euro
ik zal het overwegen, maar aan de andere kant stijgen de huizenprijzen en daar moet ik dus tegenaansparen zolang ik een huurhuis heb. dat is we een probleem, hoe harder de huizenprijzen stijgen hoe meer ik moet sparen om dezelfde woning te kunnen blijven kopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:13 schreef vosss het volgende:
500 euro sparen?!?!?!
Maak daar eens 300 van en je kan elke week bv op zaterdagavond 50 euro verspillen aan leuke ddingen, op stap gaan, bioscoopje pakken, hapje eten ergens, theater, weet ik veel, verzin maar wat
Net wilde je nog een audi van 50k kopen van dat geld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
al je kijkt naar wat ik aan maximale hypotheek kan krijgen kan ik nauwlijks een rottig 2 kamer appartement ervoor kopen, ik moet minstens 50k eigen geld bijleggen om een normaal appartementje , of huisje te kopen.
Geldt dat laatste trouwens ook voor BHFH zelf?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:53 schreef Five_Horizons het volgende:
TT-edit en verder een vraag aan TS:
Wat wil je met dit topic, zodat het ook een [WGR]-topic is? (verder mag er gewoon serieus gereageerd worden, overigens)
Sorry...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij. de reden dat ik daar ook al van af moet zien, voor mij ook onbetaalbaar dus. verfrder wil ik een normaal leven leiden, op de een of andere manier doe ik iets fout, want ik hou gewoon te weinig over om daaqr aan te denken. ik heb al bespaard vandaag door een tijdsschakelaar te kopen voor mijn waterboiler.
Hij schakelt nu alleen nog in bij nachtstroom, verder heb ik overal 5w spaarlampen in gedraaid. ook heb ik een regenvat op het balkon gezet die ik kan gebruiken voor het doorspoelen van de wc bijvoorbeeld, of drinkwater. eens kijken of dat scheelt!
Je moet aan haar ouders een bruidsschat vragen, dat zal die 700EUR wel voor enkele jaren dekkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij. de reden dat ik daar ook al van af moet zien, voor mij ook onbetaalbaar dus.
Let wel: Dat lees je alleen op je EINDAFSCHRIFT!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb dus ook spaarlampen, verder gebruik ik alleen nog mn laptop om stroom te besparen, nou laten we hopen dat het weer wat scheelt.
Als je genoegen neemt met 500, dan is BHFH misschien een optie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
ik teken meteen voor een vriendje die me 700euro geeft![]()
Met die foto in US zal dat toch geen probleem zijn, toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
ha vriendje vinden geen probleem, maar ze spenderen geen 700euries per maand aan mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Met die foto in US zal dat toch geen probleem zijn, toch?
Dus BHFH maakt kans!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:43 schreef Renesite het volgende:
Je lijkt best wel op het innerlijk te vallen dus.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:16 schreef zwartedoos het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik wil bijvoorbeeld ook wel een vriendin, maar een vriendin kost 700euro per maand volgens ene collega van mij. de reden dat ik daar ook al van af moet zien, voor mij ook onbetaalbaar dus....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |