quote:
Hij is zeker erg levendig! Maar hij heeft wel een kop van een vent van 50!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Rob juist heel sprankelend en jong voor zijn leeftijd
Maar dan ken ik weinig 40+-ers.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je hoort me niet klagen hoor, ik kijk ff naar de kop van Rob en voel me weer 25.
Maf hoor dat ze zulke dingen niet weten en wel een nummer van hem zingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zingen een nummer van Captain Jack![]()
Die trouwens een week geleden is overleden![]()
Tummy-teasingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:47 schreef CartWOman het volgende:
Dido is wel erg close met Roel nu, zelfs kriebelen op z'n buik.
Die komen wel weer samenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:47 schreef CartWOman het volgende:
Dido is wel erg close met Roel nu, zelfs kriebelen op z'n buik.
Dat shar-pei hoofd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Rob juist heel sprankelend en jong voor zijn leeftijd
Maar dan ken ik weinig 40+-ers.
ze heeft mooie blauwe ogen dus vind je haar het leukstquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vind haar de leukste meid uit het huis!
Yep, op Dido's manier. Dus aanraken mag, maar alleen als zij dat wil.quote:
Jij zingt zijn repertoire niet wekelijks?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maf hoor dat ze zulke dingen niet weten en wel een nummer van hem zingen.
Was van korte duur. Misschien toch te pijnlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft de microfoon nu aan zijn tepel geklemd
au dat lijkt me zeer doen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Menno heeft de microfoon nu aan zijn tepel geklemd
Haar persoonlijkheid. Irriteerde me aan het begin kapot aan haar stem, gekke bekken en het gehuppel achter Dido aan. Maar begin haar eigenlijk steeds leuker in het huis te vinden, ze wordt wat losser.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef D.Rose het volgende:
ze heeft mooie blauwe ogen dus vind je haar het leukst
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:50 schreef Showtime het volgende:
Krijgen we misschien toch nog bedrijvende liefde in het huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |