Vandaar mijn oproep aan de fokmannen om je vooral op te gevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook dé manier voor iemand die het gewoon leuk lijkt om in het huis te komen. Hij hoeft alleen maar even te doen alsof hij Chantal helemaal geweldig vindt. Eenmaal binnen, kan hij zo achter de andere meiden aangaan
Ik vin dhet een prachtige dikke kontquote:
Over Chantal is het bijna kunstquote:
Nu had je toch net blijk gegeven van een behoorlijk scherpe kijk op "jonge vrouwen" van 19quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ze willen gewoon de leukste mannen voor Chantal een kans geven om ook te reageren. Ze hebben er vast al een paar hoor. Chantal is mooi, lief, leuk en lekker vlot en houdt wel van een feestje. Er zijn genoeg mannen die daar van houden, je kan het heel wat slechter treffen met een vrouw van 44.
Komt misschien omdat ik al wel 19 ben geweest, maar nog niet echt in de buurt van de 44 zit hèquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:39 schreef Jappie het volgende:
Nu had je toch net blijk gegeven van een behoorlijk scherpe kijk op "jonge vrouwen" van 19
Maar bij 44 jarigen schiet je toch behoorlijk tekort
Vind haar de leukste meid uit het huis!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Zo...wat heeft Nathalie...mooie blauwe ogen.
Ze is 40. En ik vind het een lelijke propperige roddeltaart met een afstotelijk stemgeluid. En ze kleedt zich als een goedkope hoer. En dat ze "wel van een feestje houdt": ik weet niet waarom je dat noemt, maar Chantal doet heel 'normaal' mee aan feestjes. Niet meer, niet minder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ze willen gewoon de leukste mannen voor Chantal een kans geven om ook te reageren. Ze hebben er vast al een paar hoor. Chantal is mooi, lief, leuk en lekker vlot en houdt wel van een feestje. Er zijn genoeg mannen die daar van houden, je kan het heel wat slechter treffen met een vrouw van 44.
DAT MEEN JE NIET????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vind haar de leukste meid uit het huis!
Is ook niks mis mee, hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt misschien omdat ik al wel 19 ben geweest, maar nog niet echt in de buurt van de 44 zit hè![]()
Nou, de meeste anderen zijn net zo leuk hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef Showtime het volgende:
Vind haar de leukste meid uit het huis!
Brrrr.quote:
Ik geloof je directquote:
Yepquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is 40. En ik vind het een lelijke propperige roddeltaart met een afstotelijk stemgeluid. En ze kleedt zich als een goedkope hoer.
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar bij 44 jarigen schiet je toch behoorlijk tekort
Lieske en Dido vind ik aantrekkelijk kwa uiterlijk. Maar Nathalie vind ik in haar totaliteit leuker dan Lieske en Dido. Heb altijd al een zwak voor smurfen gehad denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef scanman01 het volgende:
DAT MEEN JE NIET????
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof je direct
(niet bijten!)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:44 schreef Showtime het volgende:
[..]
Heb altijd al een zwak voor smurfen gehad denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |