Tot morgen jongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:01 schreef indahnesia.com het volgende:
kut TT. kuttopic. TVP. Meer dan 200 posts vandaag. Tot morgen
ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:51 schreef snopprinses het volgende:
tis echt warm..
dat is ook echt niks, ik voel niks, dus kan het ook niet uitleggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
hoe dat dan?
tis hier echt rustig..
das waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
dat is ook echt niks, ik voel niks, dus kan het ook niet uitleggen![]()
ja hier is het ook rustig, maar dat vind ik wel lekker, na een drukke week en komend weekend ook druk, heb ik nu tenminster ff rust![]()
Ik ga ook niet te laat slapen, morgen weer vroeg voetballenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:16 schreef snopprinses het volgende:
[..]
das waar
ik ga zometeen een film kijken denk ik en dan vroeg naar bed, weet alleen nog niet welke film
Ja, maar er was kritiek op Maikuuuls kampertaaltje met daarin ook sjiek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef snopprinses het volgende:
mên tuurlijk kan sjiek gebruikt worden.
Net zoals hendig sjiek maan
trustequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
M3rcury![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga Friends kijken en dan slapenTruste iedereen
![]()
nja, sjiek word hier echt super vaak gezegdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:24 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja, maar er was kritiek op Maikuuuls kampertaaltje met daarin ook sjiek.
Maja, da taaltje is wel vaker stikvaag...
Ik heb de laatste dagen meer aan www.oruva.net gewerkt als hier geweestquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:10 schreef B_BOY het volgende:
tis weer duidelijk een tt van maikuuul ik kom hier de laatste tijd weinig weer ff meer aant gamen als aan het fokken.
Jah cool/vet etcquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Sjiek? betekent dat zoiets als cool ofzo?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:30 schreef cerror het volgende:
Het is een jongensclub geworden hier huh?
Misschien evolueert het nog naar een [homo] reeks.
En jij denkt dat ze je zo aardiger gaan vinden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:37 schreef B_BOY het volgende:
waar zijn die bitches man? op sugababes ofzo???
nee dat ze nu kwaad hierheen roepen en me uitschelden, maarja dan zijn ze er in ieder geval...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze je zo aardiger gaan vinden?
Ooh dus dat was je bedoelingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nee dat ze nu kwaad hierheen roepen en me uitschelden, maarja dan zijn ze er in ieder geval...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:47 schreef Imberr het volgende:
Waarom is saaw nu weer uit de op?
oh, ik ben weer thuis![]()
![]()
het wordt hier nog eens drukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
H.O.I.
Svenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
H.O.I.
quote:
zet jij haar terug of doe ik het?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:47 schreef Imberr het volgende:
Waarom is saaw nu weer uit de op?
oh, ik ben weer thuis![]()
![]()
Beste nieuws van de dagquote:
Wie? Wat? Waar? Waarom? Wieso?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef cerror het volgende:
Ik zie door de smilies je post niet meer.
Doe jij maar ff.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
zet jij haar terug of doe ik het?
Waarom niet?quote:
Ze gebruiken zoveel smilies.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Waarom? Wieso?
I knowquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Tijd niet geweest idd Imberr, was ook een tijdje gebanned!
Das kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ben geblesseerd geraakt met keepen (voor de lol)
Thanks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
Allemaal stoppen met smilies of jullie worden gebanned![]()
![]()
6 weken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoe lang bent u precies afwezig geweest?
Begin jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef Svensational het volgende:
Allemaal stoppen met smilies of jullie worden gebanned![]()
![]()
T_Tquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoe lang bent u precies afwezig geweest?
Ja, ik zal wel weer beginnen danquote:
Echt nietquote:
Zo'n groot plaatje quoten ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezelf begroeten is toch zo 1980![]()
Dat was een hint.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jezelf begroeten is toch zo 1980![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat was een hint.
Ik eis een warm welkom.
Heb ik al ff snel opgelostquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo'n groot plaatje quoten ook.![]()
drink al de hele avond word het niet beter op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga even drinken. Tot strakjes.
Ik kom net van voetbal (nou ja voetbalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
drink al de hele avond word het niet beter op.
Na PUB in de steek gelaten te hebben?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat was een hint.
Ik eis een warm welkom.
Nu kan ik een hele foute en grove opmerking maken, maar dat doe ik maar niet hier in PUBquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat was een hint.
Ik eis een warm welkom.
Haha, om 12:06 ?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef B_BOY het volgende:
ik ga ff de was ophangen brb
i needed a breakquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Na PUB in de steek gelaten te hebben?![]()
Like, who cares?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat was een hint.
Ik eis een warm welkom.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:05 schreef MaRySe het volgende:
[..]
i needed a break
maar jij bent toch onaardig dus ik had niet anders verwacht.
Op die filmpjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
Jij bent die van die wenkbrauwen toch, maryse?
Ik begrijp veel maar dit toch echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
Sure.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
helloquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik begrijp veel maar dit toch echt niet![]()
Dat dus.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt waar het over gaat, zeg dan niets.
eujquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dusch, luister maar naar haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Jah man, viel vies tegen. Ze hadden genoeg kansen, maar er werd niks afgemaakt. En owjah, Heitinga was echt dik slechtquote:
Nee, laat maar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oeh, bitchfight tussen MarySe en Imberr!
Wie zou winnen?![]()
Ik snap niet waarom Ajax nog Heitinga heeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jah man, viel vies tegen. Ze hadden genoeg kansen, maar er werd niks afgemaakt. En owjah, Heitinga was echt dik slecht![]()
Hmm nee vanavond niet meer... Why?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Jaguarized. Heb jij nog DM gezien?
Wat lul je over gelijk hebben als er niets was om gelijk over te hebbenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Svensational het volgende:
MaRySe doe eens normaal, Imberr had gelijk!
MaRySe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wat lul je over gelijk hebben als er niets was om gelijk over te hebben
Ik ga dass
Gquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jah man, viel vies tegen. Ze hadden genoeg kansen, maar er werd niks afgemaakt. En owjah, Heitinga was echt dik slecht![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ga met je poppen wenkbrauwen spelen.
en die kut scheids en grensrechter mag wel eens beter uit z'n doppen gaan kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wou trouwens nog zeggen dat ik dat knijntje ofzo in je sig schattig vind.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Please dames, kunnen we het even gezellig houden. Ik wil even rustig van mijn biertje genieten
Ik kan nog niets beoordelen. Zondag kijk ik wel even naar de beelden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en die kut scheids en grensrechter mag wel eens beter uit z'n doppen gaan kijkenBuitenspel was het net niet.
![]()
Ik ook niet. Die gozer durft echt geen bal te geven. Het is dan ook jammer dat de enige bal die ie wel goed gaf door liefst 2 man gemist wordt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Zeg Imberr, wat ga jij morgen doen?
[..]
Ik snap niet waarom Ajax nog Heitinga heeft
Lief he, mijn hamstersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik wou trouwens nog zeggen dat ik dat knijntje ofzo in je sig schattig vind.![]()
![]()
![]()
Net ff de samenvatting gezien op tv. Was randje buitenspel, maar ik zou niet durven zeggen of het t ook echt was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan nog niets beoordelen. Zondag kijk ik wel even naar de beelden.
Nee joh, het is hier altijd enorm gezellig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit loopt toch niet uit op een flamewar mag ik hopen![]()
Misschien, omdat je dan niks kunt zien?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
waarom niet? wat is daar zo raar aan?
Kortom, Ajax heeft alle scheidsrechters tegen dit seizoen (vorige week PSV)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net ff de samenvatting gezien op tv. Was randje buitenspel, maar ik zou niet durven zeggen of het t ook echt was.
Ach, huur hem uit aan Thunquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Die gozer durft echt geen bal te geven. Het is dan ook jammer dat de enige bal die ie wel goed gaf door liefst 2 man gemist wordt...
Dat is toch die ene die de wereld over wil nemen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik wou trouwens nog zeggen dat ik dat knijntje ofzo in je sig schattig vind.![]()
![]()
![]()
Valt toch best mee? Dan negeer je dr, net als Jettquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef MaRySe het volgende:
Jankerds hier
Ben jij nog nooit gebannedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:16 schreef MaRySe het volgende:
Jankerds hier
k bedoel niet dat imberr kutje maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Valt toch best mee? Dan negeer je dr, net als JettHeeft iemand trouwens even snel een link naar de Slowtjet van vanavond?
Voor mij niet meer hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef B_BOY het volgende:
trek een volgend flesje open.
een keertje maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij nog nooit gebanned?
Poeh he. Tw1sT-0fF t3H ult1m4T3 0wN4G3!11!1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef B_BOY het volgende:
trek een volgend flesje open.
Zijn er nog veel kaarten gevallen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef Gizmore het volgende:
Scheids was ook wel redelijk partijdig te noemen (of hij kan gewoon niet goed zien)
Maar ja, volgende keer (hopelijk) beter.
Hey C2Cquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef C2C het volgende:
haaai mensen alles goed hieroooo
*aan de drank hierooo
hendig sjiek mén
Doe nou eens normaal tegen elkaar en verpest de sfeer van het topic niet zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
k bedoel niet dat imberr kutje maar
die andere gappies
Ik lees het wel even terug: momentquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
die andere gappies
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik maak speciaal voor jou morgen wat foto's
bedankt enzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
die andere gappies
op teletext stond dat yannis buitenspel was, maar daar klopt ook geen fuck van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Net ff de samenvatting gezien op tv. Was randje buitenspel, maar ik zou niet durven zeggen of het t ook echt was.
jankerdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal tegen elkaar en verpest de sfeer van het topic niet zo![]()
1 voor Ajax en 2 voor SC H. Weet alleen niet meer uit mn hoofd voor wie preciesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zijn er nog veel kaarten gevallen?
[..]
Hey C2C
Achja, zie ik dan nog wel een keertje terug (als ik mijn topic update)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
1 voor Ajax en 2 voor SC H. Weet alleen niet meer uit mn hoofd voor wie precies
jij komt zo heel niet enthousiast met jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
[..]
bedankt enzo![]()
Moet ik jou ook maar gaan negeren zoals ik bij Jett-slet doe?![]()
ik ook maarja tis weekend. dus ut gaat toch weer niet lukken. zolang ik onder de 65 kilo blijf mag ik doen wat ik wil vind ik zelf. (en doe het dus ook) vandaag al weer te veel bier op. tenminste voor een dag niets doen eik, niet bij maten geweest, niet uitgeweest, niet in de kroeg geweest alleen ff terras in tussenuur en nu thuis.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voor mij niet meer hoor. Moet wat aan mijn buik doen
Tja ze vallen zo op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef MaRySe het volgende:
Volgens mij reageren jullie iets te heftig op mijn posts of zo
heee modquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zijn er nog veel kaarten gevallen?
[..]
Hey C2C
Ajax was Maduroquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij ook wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef MaRySe het volgende:
Volgens mij reageren jullie iets te heftig op mijn posts of zo
Geel: Maduro (Ajax), Bosvelt, Derveld (SC Heerenveen).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben 80quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:21 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ook maarja tis weekend. dus ut gaat toch weer niet lukken. zolang ik onder de 65 kilo blijf mag ik doen wat ik wil vind ik zelf. (en doe het dus ook) vandaag al weer te veel bier op. tenminste voor een dag niets doen eik, niet bij maten geweest, niet uitgeweest, niet in de kroeg geweest alleen ff terras in tussenuur en nu thuis.
balans op dit moment
2 pullen bier (0,5l)
6 flesjes bier
Ik zeg toch al niks meer tegen der?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
Imberr en MaRySe, kappen nu! Serieus, het topic wordt er niet beter op als jullie al tegen elkaar lopen te flamen.
Zo. Ander onderwerp...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik zeg toch al niks meer tegen der?![]()
Kan wel, zo goed heb ik dat ook weer niet onthoudenquote:
bich fight bich fightquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
jij komt zo heel niet enthousiast met jesmiley
en je grijpt elke kans aan om jankerig over me te doen
1.75quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maar jij bent wat groter dan 1.75 neem ik aan.
idd ik ben maar een kleine rat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maar jij bent wat groter dan 1.75 neem ik aan.
Owjah, das waarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geel: Maduro (Ajax), Bosvelt, Derveld (SC Heerenveen).
Je bent in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan wel, zo goed heb ik dat ook weer niet onthoudenMaar het is wel grappig want als je de samenvatting ziet weet je eigenlijk alles nog. En owja, ik zat op een superrelaxte plaats
Vak 405 (naast de stadioncamera) op de eerste rij, dus niemand voor me
Heb je genoten van al die gemiste kansen van Babel ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan wel, zo goed heb ik dat ook weer niet onthoudenMaar het is wel grappig want als je de samenvatting ziet weet je eigenlijk alles nog. En owja, ik zat op een superrelaxte plaats
Net wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zo. Ander onderwerp.... Nog wat leuks gedaan vandaag?
Wat kost zo'n kaartje nou?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ik ben ook 80 maar wel in lengte 2 meterquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal tegen elkaar en verpest de sfeer van het topic niet zo![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Doe es ff een 2-uurs ban oid. Dit is echt teh irritant!
Klein kind![]()
blablablabla etc.quote:
Heb gevoetbald, en daarvoor even mijn lens teruggebracht voor mijn camera (verkeerd besteld)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
Net wel.Bij n vriendin thuis geweest (tv gekeken en melig gedaan
) met nog n andere vriendin.
![]()
jij?![]()
Ik neem mijn woorden terug MaRySequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef MaRySe het volgende:
Alleen maar gezeur:
[..]
[..]
[..]
blablablabla etc.
zoals ik kon zien nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je bent in slaap gevallen?. Was het stadion eigenlijk uitverkocht?
Lees je in?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
Imberr en MaRySe, kappen nu! Serieus, het topic wordt er niet beter op als jullie al tegen elkaar lopen te flamen.
Je bent niet de enige. Er werd flink gekankerd waar ik zat. Niet in de laatste plaats door mezelfquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je genoten van al die gemiste kansen van Babel ?
Ik heb me geergerd! damn![]()
Neuh, was wel best druk maar niet helemaal vol. Vond t wel relaxt: kon in de rust tenminste meteen doorlopen naar de wcquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je bent in slaap gevallen?. Was het stadion eigenlijk uitverkocht?
Hehe, gek hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Er werd flink gekankerd waar ik zat. Niet in de laatste plaats door mezelf![]()
keihhârd schoppêh gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:25 schreef EvilWasp het volgende:
Mods, kunnen jullie nu direct ff ingrijpen oid?
Waarschuwing helpt kennelijk niet.
Was 36 deze keer, maar ik was gratis. Mn pa had de seizoenskaart van collega van mquote:
ja idd. Ik was samen met JPM01 bij Ajax-FC Thun, en wilde in de rust gaan plassen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Neuh, was wel best druk maar niet helemaal vol. Vond t wel relaxt: kon in de rust tenminste meteen doorlopen naar de wc
Dat is lekker! Maar zijn die niet persoonsgebonden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was 36 deze keer, maar ik was gratis. Mn pa had de seizoenskaart van collega van m
Djeez hou je kop man jouw posts werken ook niet sfeer verhogend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:25 schreef EvilWasp het volgende:
Mods, kunnen jullie nu direct ff ingrijpen oid?
Waarschuwing helpt kennelijk niet.
Jawel, maar je haalt m gewoon door de scanner bij de ingang: klaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is lekker! Maar zijn die niet persoonsgebonden?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
MaRySe
nog
lekker
geneukt
deze
week
?
Tja, ik stelde mij aan, maarja. Eigenwijs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef B_BOY het volgende:
ja idd, maarja de mods die er in pub zijn doen zo weinig.
* Jaguarized neemt aanbieding aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik denk dat ik maar een appelsapje ga inschenken!
Some1 else?
Oh ik dacht dat dat gecontroleerd werd ofzo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jawel, maar je haalt m gewoon door de scanner bij de ingang: klaar
Heb jij hind geneukt?quote:
Dat gaat je echt geen flikker aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef Svensational het volgende:
MaRySe
nog
lekker
geneukt
deze
week
?
* _moder8or_ schenkt vol.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized neemt aanbieding aan
Ik blij dat ik gewoon kon in de rustquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ja idd. Ik was samen met JPM01 bij Ajax-FC Thun, en wilde in de rust gaan plassen.was zo druk daar dat ik gewoon terug gegaan ben. eenmaal thuis gekomen zeek ik de hele pot vol
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat gaat je echt geen flikker aan.
Waar woon je nou in de buurt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik blij dat ik gewoon kon in de rustHad t niet volgehouden, want ben pas half uur weer thuis
Damnquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was in de vrije verkoop ja. Maar wij gingen dus gratis
Lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ schenkt vol.
...appelsap
ach ja je hebt hem toch gezien hoef dat toch niet aan iedereen te bewijsequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[[url=http://xs52.xs.to/pics/05436/DSC00438.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mn broertje met Wim Kieft. Hij had geen tijd meer, dus ik kon nietMaar goed..
mmmhquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
* Jaguarized neemt aanbieding aan
[..]
Oh ik dacht dat dat gecontroleerd werd ofzo.
[..]
Heb jij hind geneukt?
Volgens mij word het er hier allemaal niet gezelliger opquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ben jij de linkse?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
Waarom stel je die vragen je weet toch dat ik maagd blijf tot het huwelijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]Nog
andere
leuke
dingen
gedaan
?
Glazen zat. Schenk maar lekker in mensen !quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lekker.Een keer wat anders dan cola.
![]()
Jij hebt ook nog een broertje!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
Rijnsburg, vlakbij Leiden. Dat is (met al die drukte) toch al snel 3 kwartier met de auto ook nogquote:
MaRySe, waarom ben je zo shagrijnig? Vertel het ons je kunt je verhaal kwijt, ja toe maar je kunt het!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als ze ze zich wat leuker zou gedragen zouden we blijer zijn denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij word het er hier allemaal niet gezelliger opWees allemaal eensch blij dat ons aller Maryse er weer is
!
Nee dat was het welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog een broertje!Nog meer broertjes of zusjes?
Ach, ik moest 5 kwartier rijden!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Rijnsburg, vlakbij Leiden. Dat is (met al die drukte) toch al snel 3 kwartier met de auto ook nog
Nee zijn broertjequote:
Van dit soort kanker domme vragen word ik chagrijnig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
MaRySe, waarom ben je zo sharijnig? Vertel het ons je kunt je verhaal kwijt, ja toe maar je kunt het!
Die film lijkt me vet tof, ist wat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef Messenga het volgende:
Wie kijkt The 40 Year old virgin mee ?
Ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Waarom stel je die vragen je weet toch dat ik maagd blijf tot het huwelijk
Ik had vakantie gek
Het was een grapje laatmaar hangenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Van dit soort kanker domme vragen word ik chagrijnig.
Die stond er nog niet toen ik op quote drukte.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, ik moest 5 kwartier rijden!
Ik ga nu kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Die film lijkt me vet tof, ist wat?
Kut hartjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ikhad
het
toch
niet
meer
over
het
neuken
![]()
![]()
?
Echt welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die stond er nog niet toen ik op quote drukte.
Bij mij dus ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die stond er nog niet toen ik op quote drukte.
Onder de rook van Rotterdamquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]dat is helemaal erg dan. Ik dacht dat jij daar meer in de buurt woonde
Dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef Svensational het volgende:
En
hoe
zou
ik
moeten
weten
dat
je
maagd
blijft
het
huwelijk.
Ik
ken
je
niet
.
Niks mis met Rotterdamquote:
Ik durf niets meer te zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend.
De volgende die post dat ik zogenaamd chagrijnig ben of ongezellig die trap ik zn kop in stukjes
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niks mis met RotterdamIk ga er misschien wonen volgend jaar
Feyenoord
![]()
![]()
Als ik linkjes ga noemen vinden ze dat niet leuk, als je hem wil moet je me even toevoegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Waar heb jij die gedownload? Hebben?![]()
ongesteldquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend.
De volgende die post dat ik zogenaamd chagrijnig ben of ongezellig die trap ik zn kop in stukjes
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend.
Wat sneaky is ie ook he?quote:
quote:
Nee zo ben ik niet!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ik linkjes ga noemen vinden ze dat niet leuk, als je hem wil moet je me even toevoegen
EN DAT DUS OOK NIETquote:
Volgens mijn edit hij al zijn posts.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat sneaky is ie ook he?
Trusten JPM!
Echt waar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]Komt ook alleen maar omdat Dirk Kuyt op een steenworp afstand woont, maar ok
Heeft nu een kuitblessure he
Hoe verzinnen ze het
Het zal me niks verbazen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mijn edit hij al zijn posts.!
ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
EN DAT DUS OOK NIET
Als jullie niet bij elk woord dat ik typ een waardeoordeel zouden vellen.
OH NEE ze zegt iets die is chagrijnig.
Nou.
NEEN.
Ik vind 't primaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zeg niksMaar Maryse, is er nog een Slowtjett dan?
Inderdaad? Gaat hij het leren ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mijn edit hij al zijn posts.!
Jij had ook een editquote:
quote:
?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan met enige zekerheid zeggen dat dat niet zo is
Opeens valt 't op dat alle iq lozen zich verzameld hebben in PUB SC en zich samen hebben gespant om mij te bashen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef Svensational het volgende:
Maryse
waarom
hap
je
steeds
zo?
![]()
Ik zeik toch niet? Niemand op dit moment eigenlijk: dus dat probleem is ook weer opgelost.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik vind 't prima
post gewoon Maryse! etc
of reageer niet ...op mij
Kom m ook nog wel eens tegen. Met de feestweek en met oud en nieuw en allesquote:
o m gquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Opeens valt 't op dat alle iq lozen zich verzameld hebben in PUB SC en zich samen hebben gespant om mij te bashen.
Zorg eens een handtekening voor me, wil jequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kom m ook nog wel eens tegen. Met de feestweek en met oud en nieuw en alles![]()
Ik edit alleen als ik een lettertje vergeten ben of er bij moet zetten om een goed lopende zin te krijgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In je voorgaande posts. Je leert het nog wel eens een keert!
Niet reageren Imber, hou je in! De sfeer van dit topic staat op het spel!quote:
Niet terugtrekken, je voegt met je edits gewoon nog tekst toequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik edit alleen als ik een lettertje vergeten ben of er bij moet zetten om een goed lopende zin te krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Niet reageren Imber, hou je in! De sfeer van dit topic staat op het spel!
Zo vaak zie ik hem ook weer nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zorg eens een handtekening voor me, wil je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |