Dat zou ik kunnen doen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan jij niet ff gaan kijken of we erop kunnen komen ?
dan hebben we zondag een speel meet![]()
![]()
![]()
eg welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen....
Serieus ?
Om nog even hierop terug te komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Is daar nog wat leuks in de buurt? Leuke bocht(jes) in een rustig gebied? Of is niemand daar bekend![]()
Oke dan zal ik straks even kijken.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke dan zal ik straks even kijken.
Verdere gevolgen en verantwoordelijkheden zijn dan voor jullie natuurlijk he.
Vandaag nog ff niet, afhankelijk van morgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vandaag maar even die flitsscheiding regelen dus?![]()
![]()
Ja nou doe ik het niet meer.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke dan zal ik straks even kijken.
Verdere gevolgen en verantwoordelijkheden zijn dan voor jullie natuurlijk he.
who cares ? al kunnen we er maar 1x op rijdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Dat zou eigenlijk ook wel een toffe meet kunnen worden
Alleen vraag ik me af of niet half het motor-forum morgen daar te vinden is sinds dat topic op MF![]()
Rellleeuuhhquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
who cares ? al kunnen we er maar 1x op rijden![]()
kan je toch zeggen dat jeop Assen gereden heben dat je daar een 1000000 KM heb gereden
![]()
ps kan je dat wel stoer onder je avatar zetten [afbeelding]
...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden
motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden motorrijden
wij zijn ook ffquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:25 schreef hicham het volgende:
[..]
RellleeuuhhDus morgen Assen of Utrecht
![]()
Ik hoor het vanavond wel ik ga nu ...
[..]
... [afbeelding]
Idd, leuk idee maar ze hebben ook een max aantal dat tegelijkertijd op het circuit zelf mag zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
animo voor een circuitdagjezal er zeker wel zijn
maar als het morgen Assen wordt haak ik af
controles etc
ik ga geen 200 km rijden om misschien een rondje circuit te kunnen doen
als het nu zeker was dat je er een halve dag kunt spelen, dan is het wat anders
ik lees het later wel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, leuk idee maar ze hebben ook een max aantal dat tegelijkertijd op het circuit zelf mag zijn.
Als er dus veel volk op af komt kan het makkelijk zijn dat je niet eens aan de beurt komt.![]()
Leuk idee overigens, misschien eens kijken naar het hoe en wat van bijv. vrije trainingen?
Of loop je dan weer tegen de baanregels aan van het borgen, 1 delig leer, niet teveel herrie etc.?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:46 schreef TR_Roadkill het volgende:
hoe laat word er morgen eventueel gemeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |