Suzuki Firebladequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad mooi zo'n Suzuki Fireblade.![]()
Vanmiddag las ik trouwens ook een goed verhaal van je.![]()
[..]
Me too.![]()
![]()
Lekdijk zit er in,dus veel en smalle bochtjes.Bij Utrecht even opletten,kom je langs de "rooi brug".Vertel later wel wat dat is als je er niet langs rijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hmm naar Vianen is het nog 180 km voor mij, maar.. ziet er goed uit![]()
Wel veel knooppunten in de buurt daar, eng![]()
![]()
Is daar nog wat leuks in de buurt? Leuke bocht(jes) in een rustig gebied? Of is niemand daar bekend![]()
[..]
Ik heb nog geen date geplanned![]()
Gevonden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou eens wat er nou ineens in mijn tuin staat!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou eens wat er nou ineens in mijn tuin staat!
[afbeelding]
topquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef hicham het volgende:
Utrecht
Ben net klaar met een route uitstippelen. Route begint in Maarssen en eindigt in Vianen:
[afbeelding]
En misschien dat we aan het eind van de route nog even langs Hoevelaken kunnen gaan om te spelen, van daaruit is het ook dichterbij voor Fulcrum terug naar huis![]()
Ben wel van plan om morgen even voor te rijden, maar heb geen idee hoe de neuk ik al die shit ga vinden. Let maar even niet op al die zwarte namen langs de route, dat zijn waypoints. Maar ik weet niet hoe ik die waypointnamen kan aan/uitschakelen dus dan maar even zo gelaten ...
Lijkt het jullie wat
Zo ja, top
Zo nee, er is geen andere optie dus we moeten het hier maar mee doen![]()
Goed werrukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:36 schreef hicham het volgende:
Utrecht
Ben net klaar met een route uitstippelen. Route begint in Maarssen en eindigt in Vianen:
[afbeelding]
En misschien dat we aan het eind van de route nog even langs Hoevelaken kunnen gaan om te spelen, van daaruit is het ook dichterbij voor Fulcrum terug naar huis![]()
Ben wel van plan om morgen even voor te rijden, maar heb geen idee hoe de neuk ik al die shit ga vinden. Let maar even niet op al die zwarte namen langs de route, dat zijn waypoints. Maar ik weet niet hoe ik die waypointnamen kan aan/uitschakelen dus dan maar even zo gelaten ...
Lijkt het jullie wat
Zo ja, top
Zo nee, er is geen andere optie dus we moeten het hier maar mee doen![]()
Vraag me af wat je na een half uur nog nodig vond te edittenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef bwt het volgende:
holy FOK!, ben ik lekker aan het werk en 's avonds weg hebben ze in eens een heel topic vol zitten spammen zonder dat ik bij kon lezen.
Weten jullie eigelijk wel niet hoeveel bijlees werk dat wel niet is????
Nee, was eerder gezegd gisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef yup het volgende:
Suzuki Fireblade
Dude je hebt slaap nodig![]()
![]()
Errug snel zellufsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
BOEH
Toch nog iets posten he, deze topics gaan veel te snel als je wel iets te doen hebt
Nick maakte me wakker net.quote:
Ja sorry hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nick maakte me wakker net.
Kon jij niet even met hem naar buiten ofzo?![]()
Had ik uit kunnen slapen.![]()
Tiep vautenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:25 schreef worldpimber het volgende:
Vraag me af wat je na een half uur nog nodig vond te editten
ja ik was ook een paar uurtjes wegquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:36 schreef bwt het volgende:
holy FOK!, ben ik lekker aan het werk en 's avonds weg hebben ze in eens een heel topic vol zitten spammen zonder dat ik bij kon lezen.
Weten jullie eigelijk wel niet hoeveel bijlees werk dat wel niet is????
Ik heb interne rust, eerst de wielen shaffen, dit weekend komt sowiezo te vroeg voor buitenkinderlijke activiteiten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[kanikdusdoenenlatenwatikwilmodus] MOTORRIJDEN[/kanikdusdoenenlatenwatikwilmodus]
Enthousiast verhaal ..incl. wat nieuwe spelvormen.quote:Om door de keuring heen te komen en om aan 14 kw te komen is de halve fiets verkracht. Het gas gaat maar een kwart open, het luchtfilter heeft maar 5% van de capiciteid, tanwielverhoudingen kloppen voor geen fuck, de carb. is zwaar verkeerd afgesteld verkeerde naald, sproeier enz enz en. Na twee uur sleutelen is ze eindelijk klaar.
die rappertjes zijn leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Kleine rappertjes in tha house. [afbeelding]
[..]
Ik heb interne rust, eerst de wielen shaffen, dit weekend komt sowiezo te vroeg voor buitenkinderlijke activiteiten.![]()
Fok! was even plat, dus heb tussen de bedrijven door wat dingetjes gespot>>
Hicham, weer een "afvoer"verhaaltje.
[..]
Enthousiast verhaal ..incl. wat nieuwe spelvormen.
Nu naar buitenlands nieuws..
Een TL1000als SuperMotard.
![]()
[afbeelding]
Kan alleen geen beschrijving vinden.. alleen een foto in een albumpje.
MOVIE was een onderschatte functie bij aankoop camera.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
die rappertjes zijn leukalleen jammer dat er geen geluid bij zit
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Misschien een ideetje voor zondag ?Damn, je zou er toch in de buurt wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |