Klinkt als een dreigementquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga dat vanavond kijken of ik neem vermist op !!
Nee, Joh, Ik kijk altijd naar TROS vermist, het is geen dreigementquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:32 schreef Copycat het volgende:
Hij zei helemaal niets.
Het moet iemand zijn geweest die dichtbij de familie staat.
Hij had zijn vermoeden, maar sprak niets uit.
Non item.
Ik bedoelde het goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil niet bekijken ik wil gewoon effe kort horen wat 'ie nu zei anders moet ik dat galbakkenprogramma van die Jongbloed gaan zitten aanschouwen en ik heb nog niet eens koffie op ja
Dus als iemand het weet: wat zei hij?
Ik vond hem zeer redelijk overkomen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij was het meer een kwestie van niet iemand aan de schandpaal willen nagelen zonder 100% zekerheid.
Waar Van den Hurk zelf immers ook ruimschoots ervaring mee heeft.
Of hij nu wel of niet iets met de moord op zijn stiefdochter te maken heeft, het blijft altijd aan hem kleven.
Dat vond ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik vond hem zeer redelijk overkomen.
Zo te zien heeft ze de account zelfs speciaal aangemaakt om een 3 jaar oud topic omhoog te schoppenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef Copycat het volgende:
Dat nadenken heb jij zeker wel heel goed en uitgebreid gedaan, gezien deze kick?
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef SunChaser het volgende:
Jolanda is een rancuneuze ex denk ik, onlangs trouwde Andy voor de honderddertigste keer
http://www.andydewitt.net/
quote:Ernstige waarschuwing !!!!!
Hallo Allemaal
Helaas kom je in ons vak altijd dorpsgekken en aanverwanten tegen, welnu bij Andy de Witt is dit nu ook het geval, een zekere Bobby, of Germain of Wasili (in alle gevallen dezelfde persoon en zijn echte naam is Germain Stavros spreekt met een Belgisch accent)
probeert Andy zijn leven onaangenaam te verzieken door mensen te benaderen met onzinnige verhalen over alles wat maar slecht is over Andy.
Natuurlijk heeft Andy hier inmiddels aangifte van gedaan. Mocht deze persoon U benaderen probeer dan het gesprek op te nemen, het telefoonnummer op te schrijven of de mails te bewaren, (in alle gevallen belt deze persoon vanuit Spanje) stuur ons deze gegevens aub toe dan kunnen wij, met zijn allen, bewerkstellen dat loslopende artiestenhaters dit soort dingen bij Andy of een van zijn andere collega's zullen doen. Dit soort personen vinden het schijnbaar een leuk spelletje, en dit moet worden gestopt.
Verspreidt deze boodschap a.u.b.
Berichten stuurt hij via ES Telefonica de Espaņa, gebruikstaal Duits, schrijft wel in het Nederlands.
De man is een Duitser die enige jaren terug naar Belgie is gevlucht, naar de omgeving Lommel, en zich nu illegaal heeft gevestigd in Spanje in Villajoyosa. Hij begeeft zich uitsluitend in gayclubs, gaat regelmatig naar Thailand en runt reeds 7 jaar een illegaal, niet geregistreerd en derhalve niet verzekerde zwarte taxi in Spanje voornamelijk airportservice in de omgeving Alicante/Benidorm.
U bent gewaarschuwd !!!!
Werd u ook reeds benadert door deze persoon?
Of heeft u ook een verhaal over deze persoon
Dan kan u uw verhaal sturen naar dit mailadres Klik hier voor uw verhaal
Bedankt voor Uw steun
hangt er vanaf hoe dit verder gaat verlopen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef Scorpie het volgende:
kutkick dit.
Godsamme dude, ik kan het niet eens lezen...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat Jolan em trug wilt en Nadia (die niewe) maar een verlepte hoewa vint met der grote bakkus en dat Andy wel betuh kan krijge want hij is egt knap enzow en ook in telegent want dat hoor je in ze niewe singel een nachtje samen met jou ook daar zit gewoon diepheid in want An is een gefoelsmens en ut huwelijk was egt nie zo slegt maar Jolan trok gewoon effe dat meppe nie meer maar ze is nu sterker geworre en wilt hem trug!!!!!!!!!!!!!111111!!!
Nou dat ze nem trug wilt met al ze ups en downs en voors en teges en pluspunte want iedereen heb wel wat ja tog???dus om dan gelijk te doen van jaa hij trouwt zo vaak enzow, dan zeg Jolan op haar beurt ze zeg: hij is een gefoelsmens mense!!!!!!!!!! Die make ook foute dat komp in de beste mense voort ja!! En volleges de laatste berigte heb ie dus ook nog een stalker opgepikt in de gayclup en dat seg ik op mijn beurt: dan hep ie het geluk gewoon niet aan de kont hange.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Godsamme dude, ik kan het niet eens lezen...![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Of jolanda42 is een enge Duitser!
Van Andy's wepseit:
[..]
onaangenaam te verzieken
Ik vond de 'loslopende artiestenhaters' ook wel sterk. Gelukkig zijn de meeste gewoon veilig aangelijnd!quote:
Hč verdorie, de spesjall gemist!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:51 schreef Ole het volgende:
zou dit haar zijn? http://www.andydewitt.info/logjejol.html
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat ze nem trug wilt met al ze ups en downs en voors en teges en pluspunte want iedereen heb wel wat ja tog???dus om dan gelijk te doen van jaa hij trouwt zo vaak enzow, dan zeg Jolan op haar beurt ze zeg: hij is een gefoelsmens mense!!!!!!!!!! Die make ook foute dat komp in de beste mense voort ja!! En volleges de laatste berigte heb ie dus ook nog een stalker opgepikt in de gayclup en dat seg ik op mijn beurt: dan hep ie het geluk gewoon niet aan de kont hange.
Kut, ik kwam ooit in Spanje nog een ex van Andy de Witt tegen, werkte in een bar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:15 schreef SunChaser het volgende:
Jolanda is een rancuneuze ex denk ik, onlangs trouwde Andy voor de honderddertigste keer
http://www.andydewitt.net/
Uitgedacht,quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:29 schreef jolanda42 het volgende:
onthullen?
jeetje mensen denk eens goed na...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:26 schreef JenniferW het volgende:
Ook wel een informatieve site.
forum.fok.nl
Klopt, dat was Jolandaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kut, ik kwam ooit in Spanje nog een ex van Andy de Witt tegen, werkte in een bar.
Nummer 7 of 8, ben ik kwijt
Da's handig, meerdere Jolanda's. Kan ie die ketting hergebruiken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:57 schreef SunChaser het volgende:
Hij heeft meer Jolanda's gehad. Zn ex die zelfmoord pleegde en de moeder was van Nicole heette ook Jolanda.
Yepquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:46 schreef SunChaser het volgende:
Nicole was trouwens een pleegdochter als ik t me goed herinner.
Nee, omdat dat de officiele site is van het onderwerp van dit topicquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:52 schreef JenniferW het volgende:
Valt dat dan niet onder dezelfde kategorie ?
Jaaaaaaaaaa,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt, dat was Jolanda
Stond op d'r ketting
Zo van: "Ja, mijn ex is dus een bekende nederlander"quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo van: "Ja, mijn ex is dus een bekende nederlander"
En wij: "Wie dan? Wie dan?"
En zij: "Dat zeg ik niet!"
En wij: "Ah, toe?"
Zij: "Okay, het is Andy de Witt!"
Wij: ""
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenlandquote:EINDHOVEN - De verdachte in de Eindhovense moordzaak van Nicole van der Hurk, die vorige week in Engeland werd gearresteerd, wordt aanstaande vrijdag voorgeleid aan de rechter.
Die bepaalt hoe de zaak verder gaat en of de man wordt uitgeleverd aan Nederland.
Het gaat vermoedelijk om de 36-jarige stiefbroer van Nicole, Andy. De politie wil dat echter niet bevestigen. De vader van de man liet gisteren weten dat het inderdaad om zijn zoon gaat die is opgepakt. Andy gaf zichzelf aan bij de politie in Stevenage, een plaats ten noorden van Londen. Hij werd op 8 maart op verzoek van de Nederlandse politie gearresteerd.
De 15-jarige mavo-scholiere verdween op 6 oktober 1995. Anderhalve maand later werd haar lichaam gevonden in de bossen tussen Mierlo en Lierop.
Het enige wat ik daarvan snap is dat de schrijver tijd en rancune in overvloed heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
http://forumenfeiten.blog(...)prive-berichten.html
En nog meer andy de witt intriges! Oh!
Ongelofelijk. Las gisteren in de sportschool alleen : "Verdachte opgepakt voor moord uit 1995" . Nu weet ik dat ze deze zaak bedoelden. Weer een langlopende zaak opgelost. En gepleegd binnen het tokkie milieu van de De Wittjes zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef mja..tulek.. het volgende:
wow... en dan ineens.. ruim 15 jaar na dato..
http://www.omroepbrabant.(...)e+werd+vermoord.aspxquote:EINDHOVEN - Andy van den Hurk is er ‘bijna zeker van’ dat zijn vader Ad in 1995 Nicole van den Hurk heeft vermoord. Dat zei hij tegen Omroep Brabant. Nicole zou ook verkracht zijn door haar adoptievader Ad.
"Ik weet inmiddels uit het onderzoek dat Nicole zwanger was toen ze vermoord werd. En ik heb een heel sterk vermoeden dat ze zwanger van mijn vader was", vertelt Andy in een telefonisch interview. Vader Ad van den Hurk ontkent dat ten stelligst. De politie wil niet op de beschuldigingen ingaan.
Altijd vermoedens gehad
"Ik heb altijd wel vermoedens gehad dat mijn vader het gedaan heeft. Er is een procent in mij dat hoopt dat hij er niets mee te maken heeft. Maar het stapelt zich op. Ik heb tijdens de politieverhoren hele duidelijke aanwijzingen gegeven dat ze wel de kant van mijn vader op moeten gaan. Daar ben ik niet alleen in, de rest van de familie ook."
Bekend op Facebook
Andy werd op 8 maart aangehouden in het Engelse Stevenage, zijn woonplaats. Hij zou op Facebook bekend hebben dat hij Nicole had vermoord. Later ontkende hij dat. Andy werd uitgeleverd aan Nederland. De rechter in Den Bosch liet hem vervolgens vrij vanwege onvoldoende bewijs.
DNA vrijgegeven
"Ik vind het heel erg dat iedereen dacht dat ik het gedaan had", zo zegt hij nu. "Ik beweer ongelooflijk hard dat ik het niet ben. Ik ben nog steeds een verdachte. Maar ze gaan het (de aanklacht, red.) heel snel laten vallen. Want er is verder geen aanleiding.
Ik heb mijn DNA vrijgegeven. En dat hebben ze onderzocht. Ze weten dat dat niets met Nicole op het plaats delict is. Het enige waar ze mij voor willen hebben is dat ik misschien wetenschap heb wie het heeft gedaan."
Rare familie
"Ik snap dat er mensen zijn die dit horen en dan denken: wat een rare familie, die hebben allemaal de schijn tegen. Mensen die acht keer getrouwd zijn, ja dat snap ik. Ik ben niet een heel stabiel persoon, daar heeft mijn vader misschien wel gelijk in. Maar ik ben niet de meest labiele persoon in de wereld. Dat klopt ook weer niet."
Alles kwijt
Andy is inmiddels weer terug in Engeland, waar hij bij vrienden logeert. Hij heeft moeite om zijn leven weer enigszins op te pakken. Huilend: "Dat gaat enorm veel kosten. Ik ben echt alles kwijt. Mijn hond, mijn leven, mijn baan."
Dader gaan pakken
"Ik hoop dat ze de dader gaan pakken. En ik heb een heel sterk vermoeden waar de dader is. Maar ik heb het niet gedaan", zo besluit hij.
Twee kampen
Andy's stiefmoeder Jolanda heeft altijd geloofd in de onschuld van haar stiefzoon, terwijl vader Ad van den Hurk er zeker van was dat Andy Nicole vermoordde. Over de mogelijke vrijlating van zijn zoon zei Ad van den Hurk eerder tegen Omroep Brabant: "Ze moesten hem opsluiten in een inrichting."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |