ze heeft nog gelijk ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kijkt ook een beetje alsof ze zich irriteert aan het geluidjesmaken.
Wat is daar het nut dan van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:23 schreef Ferdii het volgende:
ik denk dat het gewoon steeds de zelfde vragen zijn en daarom mogen ze niks zeggen
lijkt me niet emer dna normaal iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef area51 het volgende:
[..]
Dus in het kader van de sportopdracht: ROOKARTIKELEN INLEVEREN![]()
![]()
Of in morse communiceren, is niet praten, maar toch weer wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Dit vind ik eigenlijk al praten...
Ingrid zegt 'Ja' en 'Oh'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef style het volgende:
Volgens mij geven ze elkaar de resultaten van hun test door![]()
denk ik ook, ze doen steeds een klruisje met hun vingers, chantal heeft het zo te zien neit gehaald.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef style het volgende:
Volgens mij geven ze elkaar de resultaten van hun test door![]()
Ik ook, NIET praten = ook echt helemaal niks zeggen, op deze manier kun je ook met elkaar communiceren..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Isabeau het volgende:
nej diegene die in de slaapkamer met lieske enzo zitten zijn al geweest, maar ze mogen nisk zeggen dus ge "zeggen" met hun handen of ze het gehaald hebben of nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...
Die bedoel ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Degene die al zijn geweest zitten in de andere slaapkamer... dus kan niet...
Geen eten meer voor Joost, Nathalie en Chantalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:30 schreef style het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze echt helemaal niets serieus aanpakken.
Van mij mogen ze nu weer sancties geven.![]()
aha... op die manier... viel er ook in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
nej diegene die in de slaapkamer met lieske enzo zitten zijn al geweest, maar ze mogen nisk zeggen dus ge "zeggen" met hun handen of ze het gehaald hebben of niet
Ja maar dan weet je meteen of ze de opdracht serieus gaan nemen, als ze zich niet aan een simpele opdracht kunnen houden als een halfuurtje je bek houden zie ik het nogquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:32 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is daar het nut dan van?
Ze hebben de vragen toch al beantwoord?
En Chantal met haar twee wijsvingers een +quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:34 schreef style het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook
Ze geven getallen door en een ja of nee.
lijkbaar had BB op moeten schrijven dat er niet gecommuniceerd mag worden. Maar ja, naar iemand kijken is al communicerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ook, NIET praten = ook echt helemaal niks zeggen, op deze manier kun je ook met elkaar communiceren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |