quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:08 schreef WinniedeJong het volgende:
Mijn record streamkijken staat nu op 4 uur
wie kan langer?
4 uur en 1 minuut, na na na na naquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:08 schreef WinniedeJong het volgende:
wie kan langer?
Is streamkijken het kijken van een live video stream op het internet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:08 schreef WinniedeJong het volgende:
Gezien het forum denk ik dat ze meer doelen op het volgen van de Big Brother streams.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Is streamkijken het kijken van een live video stream op het internet?
Eehm.... ik heb de begrafenissen van Claus en Juliana live - full screen - op de monitor gezet in mijn huis, en die duurden zo'n beetje de hele dag geloof ik.... maar ik zat niet continue te kijken natuurlijk, maar liep ook door het huis dingen te doen.
Geen idee hoe lang ik daadwerkelijk gekeken heb.
Je denkt 0 uur? Dus het kan wel meer zijn... wat een stiekumerd deze Sjakie!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:31 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik denk 0 uur. Ik heb namelijk een eigen leven.
Ja johquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je denkt 0 uur? Dus het kan wel meer zijn... wat een stiekumerd deze Sjakie!![]()
Goeie vraag SJAAK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Waar zijn die streams eigenlijk te bekijken? En is dit legaal ivm rechten versatel en Talpa?
Wat dacht je van de Talpa site?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Waar zijn die streams eigenlijk te bekijken? En is dit legaal ivm rechten versatel en Talpa?
Ja als ik thuis ben staat het de hele dag aan, soms zit ik er echt naar te kijken/luisteren, maar doe ook nog het nodige andere dingen hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:25 schreef MissX het volgende:
ze staan hier wel vaak aan, maar dan kijk ik niet echt. Ben ik ondertussen aan het schoonmaken of in huis aan het rommelen met het geluid op de achtergrond. Of ik zit op andere sites te surfen/dingen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |