Lekker stevig is niet lelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Van mij mag ze ze ook lekker schudden! Yum!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(eh, ik ben bi...voor als mensen rare dingen denken)
Ok, de eerste mening van je die je echt meent dan van vandaag. Feiten tellen niet, want dat zijn eh... feiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik heb wel meer gezegd wat waar is! Rob hééft blonde krullen!
Dat was precies wat ik dacht...(maar niet raar, ik zou ook bi zijn als vrouw denk ik...)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(eh, ik ben bi...voor als mensen rare dingen denken)
Kom maar op, mijn spamfilter lust hem rauw!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb je gelijk even opgegeven voor Teen pr0n mailinglijsten, heb je geen erg in hoop ik?![]()
Ik niet in elk geval. Ik heb de uitleg ook helemaal gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:32 schreef Day het volgende:
Iemand die iets begrijpt van dit spel?
Ik vind Naat niet boeiend (ze mag van mij wel vertrekken), maar het is wel een mooi meisjesachtig stralend meisje, ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 3x geprobeerd een stukje over Nathalie te schrijven voor Kokstra, maar er is zoveel positiefs te melden dat het gewoon even niet lukt.
Je ziet toch zó waarom mensen op Nathalie stemmen? Als je het niet ziet, dan heb je je ogen niet open (vrij naar Cruyf). Die zeehondenoogjes, de prachtige gekke bekken die ze kan trekken, de mooie haren, de vrolijke lach, haar lieve stemmetjes, het warme hart, het knuffelige...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 3x geprobeerd een stukje over Nathalie te schrijven voor Kokstra, maar er is zoveel positiefs te melden dat het gewoon even niet lukt.
Je ziet toch zó waarom mensen op Nathalie stemmen? Als je het niet ziet, dan heb je je ogen niet open (vrij naar Cruyf). Die zeehondenoogjes, de prachtige gekke bekken die ze kan trekken, de mooie haren, de vrolijke lach, haar lieve stemmetjes, het warme hart, het knuffelige...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn kuiltjes niet een teken van schoonheid.....???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef aidyl het volgende:
en natelie heeft kuiltjes in haar kin
maar ze heeft wel een irritant stem en uitspraak
Ja dat is juist schattig, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zijn kuiltjes niet een teken van schoonheid.....???
Ja. Iemand fluistert een woord bij een ander in, diegene verzint er een verhaal omheen en de anderen moeten raden welk woord er bedoelt werd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:32 schreef Day het volgende:
Ja,ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:32 schreef Day het volgende:
Ik begin te vermoeden dat jij in een heeeeele rare bui bent....ehhhh...cannabis? Coke? XTC?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |