Maar als ze dan nee zeggen, gaat er nooit iemand het huis uit...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan laten ze de kijker toch de uiteindelijke beslissing middels ja/nee doen?
Inderdaad, daar zat wel power achter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Jojogirl het volgende:
En nog met een fatsoenlijke beweging ook.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, vreselijk hè?
En ik denk (los van mijn hekel aan Rob) dat het echt beter was als hij er niet meer in zat. Die man zit als een vader iedereen rond te commanderen. NIemand durft iets als Rob heeft gezegd dat het niet mag.
Dat is zoiets als een gitaarhoes kopen, als je geen gitaar hebt....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft haar bh terug gevonden. Heb jij een BH dan Dido??? Waarom?
Ze hebben er ook geen bezwaar tegen dat hij kookt en schoonmaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar Rob ìs ook een natuurlijke leider! Hij stelt zich niet alleen automatisch zo op, maar de bewoners hadden er ook geen bezwaar tegen.
Dido heeft wel borsten, niet zo heel groot, maar je hebt al bh's in maatje AA hoor (al denk ik dat Dido een grotere maat heeft). Soms wil een vrouw zich sexy voelen en daarom een bh dragen. Daar is niets op tegen en zelfs heel mooi!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef Mike1964 het volgende:
Dat is zoiets als een gitaarhoes kopen, als je geen gitaar hebt....
Ik zie in Rob helemaal geen natuurlijke leider. Rob is bazig en dat is wat anders dan een natuurlijk overwicht op anderen hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar Rob ìs ook een natuurlijke leider! Hij stelt zich niet alleen automatisch zo op, maar de bewoners hadden er ook geen bezwaar tegen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:56 schreef Jojogirl het volgende:
Isabeau, zit je nog steeds in je posimood?
Ik vind Rob helemaak niet bazig hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Day het volgende:
Ik zie in Rob helemaal geen natuurlijke leider. Rob is bazig en dat is wat anders dan een natuurlijk overwicht op anderen hebben.
Nee, heel sneu. Wel fijn voor Menno dat hij gisteren kon horen dat hij bij de kijkers blijkbaar toch populairder was dan Rob. Dat zal hem wel een goed gevoel geven. En Rob is ook niet ongelukkig omdat 51% van de kijkers hem er het liefst inheeft! Leuk leuk leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Falco het volgende:
Ik vind Menno meer een leiderstype, maar ja die wordt totaal niet geaccepteerd nu...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Rob helemaak niet bazig hoor
Hij is de oudste en daardoor ook de verstandigste in het huis
Aha, that explainsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blij blij blij! Gezellig met BB5 erbij!!
Oh je trekt weer bij, gelukkig!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, heel sneu. Wel fijn voor Menno dat hij gisteren kon horen dat hij bij de kijkers blijkbaar toch populairder was dan Rob. Dat zal hem wel een goed gevoel geven. En Rob is ook niet ongelukkig omdat 51% van de kijkers hem er het liefst inheeft! Leuk leuk leuk![]()
Was ook gewoon een geintje....Ik zie liever Dido's maatje b75 dan een giga D cup. Kan ik helemaal niets mee, wil ik ook helemaal niets mee...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido heeft wel borsten, niet zo heel groot, maar je hebt al bh's in maatje AA hoor (al denk ik dat Dido een grotere maat heeft). Soms wil een vrouw zich sexy voelen en daarom een bh dragen. Daar is niets op tegen en zelfs heel mooi!
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef Mike1964 het volgende:
Rob heeft wel de uiterlijke kenmerken van een natuurlijk leider, helaas neemt hij, als het er op aankomt (strategie uitdenken weekopdracht e.d.) steeds de verkeerde beslissingen en volgt de rest dan, wellicht uit luiheid, vanzelf. Eigenlijk zou er op die momenten iemand de leiding moeten overnemen, Menno lijkt mij de aangewezen persoon hiervoor maar die durft niet of doet het niet uit tactische overwegingen...(leider is niet automatisch winnaar)
Houding, stemgebruik en klank, leeftijd, oogopslag, uiterlijk....etc.quote:
Het robuuste voorkomen, de blonde krullen, de pretoogjes, de volle lippen, de mannelijke bouw van zijn torso, hij is groot genoeg voor een leider, maar straalt genoeg vriendelijkheid uit om als leider ook geaccepteerd te worden.quote:
Staat er nu een rij? (ik heb hier even geen streams)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:10 schreef Sandworm het volgende:
ff plassen en dan met zijn allen de slaapkamer in....
met dank voor de aanvulling....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het robuuste voorkomen, de blonde krullen, de pretoogjes, de volle lippen, de mannelijke bouw van zijn torso, hij is groot genoeg voor een leider, maar straalt genoeg vriendelijkheid uit om als leider ook geaccepteerd te worden.
Zoiets?
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:13 schreef Maerycke het volgende:
Isabeau klinkt nu als iemand die ieder moment door het lint kan gaan en achter je aan komt met een grote bijl om je op brute manier van het leven te beroven.
Scary!
Graag gedaan hoorquote:
Meer hoeft niet gezegd te wordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal heeft een te kort rokje aan
Wordt voor mij allemaal teniet gedaan door het feit dat hij geen samenhangend verhaal kan vertellen en daardoor totaal niet duidelijk is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het robuuste voorkomen, de blonde krullen, de pretoogjes, de volle lippen, de mannelijke bouw van zijn torso, hij is groot genoeg voor een leider, maar straalt genoeg vriendelijkheid uit om als leider ook geaccepteerd te worden.
Zoiets?
Oeh, dan ga ik toch snel de streams aandoen!! Lekkere billenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal heeft een te kort rokje aan
Natte Lie Ingrid stond wel vreemd te graaien voor de deur van het toilet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Staat er nu een rij? (ik heb hier even geen streams)
Ja hij heeft één poot om op te staan, en dat is nog geleverd door het ziekenfonds ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef Mike1964 het volgende:
Rob heeft wel de uiterlijke kenmerken van een natuurlijk leider, helaas neemt hij, als het er op aankomt (strategie uitdenken weekopdracht e.d.) steeds de verkeerde beslissingen en volgt de rest dan, wellicht uit luiheid, vanzelf. Eigenlijk zou er op die momenten iemand de leiding moeten overnemen, Menno lijkt mij de aangewezen persoon hiervoor maar die durft niet of doet het niet uit tactische overwegingen...(leider is niet automatisch winnaar)
Ik wil Isa teruuhuggggquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh, dan ga ik toch snel de streams aandoen!! Lekkere billen![]()
Ik heb je gelijk even opgegeven voor Teen pr0n mailinglijsten, heb je geen erg in hoop ik?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:19 schreef Bocaj het volgende:
avatar mag gemaild worden naar bocaj@home.nl .....
En ik wil Linda teruuhugggggg... tenminste weer wat actie in de tent dan. HOERENFEEEEEST!!!quote:
Volgensmij zou dit wel eens de eerste ware zin van je kunnen zijn die ik vanmiddag zie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er zelf veel teveel lol in, Jojogirl
hahaha...maar juist door eerdergenoemde kenmerken doen mensen dat dus niet. En jij ook niet als je in dat huis had gezeten waarschijnlijk....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:15 schreef Day het volgende:
[..]
Wordt voor mij allemaal teniet gedaan door het feit dat hij geen samenhangend verhaal kan vertellen en daardoor totaal niet duidelijk is.
Rob zou nl. 1 van de eerste mensen in dat huis zijn waarmee ik ruzie zou krijgen, omdat ik hem juist daarop aan zou spreken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb je gelijk even opgegeven voor Teen pr0n mailinglijsten, heb je geen erg in hoop ik?![]()
Precies, Rob is nooit te beroerd om werk te verzetten, kunnen mensen een voorbeeld aan nemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Graag gedaan hoorMaar ook zijn stem en oogopslag werken zeker in zijn voordeel!
Daarbij is hij gewoon de oudste en dat merk je. Hij is gewoon redelijk met dingen, je moet bijvoorbeeld handdoeken ook niet laten slingeren dan kunnen ze gaan schimmelen. Gelukkig ziet hij daar op toe en door hem wordt het geen troep in het huis.Rob
Nou zeg! Ik heb wel meer gezegd wat waar is! Rob hééft blonde krullen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef Jojogirl het volgende:
Volgensmij zou dit wel eens de eerste ware zin van je kunnen zijn die ik vanmiddag zie.
Chantal is de enige in het huis met echte billen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, dan ga ik toch snel de streams aandoen!! Lekkere billen![]()
ohh...wat heerlijk romantisch....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natte Lie wil gebeft worden, ze schreef "Haring" op Joost zijn rug.
Een vriendin van me vroeg me altijd als ze gebeft wilde worden of ik zin in haring had...
Ja hoor! Maar of je het van mij wilt horen weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:22 schreef Kokstra het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Natte Lie gisteren zoveel procent van de stemmen heeft gekregen?
Zoals ik net al zei, ik zie in Rob geen leider en zou ook als in in dat huis zag niet klakkeloos alles doen wat hij zei. Dat is dan ook het enige wat ik bewonder in Chantal, zij doet dat ook niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hahaha...maar juist door eerdergenoemde kenmerken doen mensen dat dus niet. En jij ook niet als je in dat huis had gezeten waarschijnlijk....
vet romantisch man!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een vriendin van me vroeg me altijd als ze gebeft wilde worden of ik zin in haring had...
Uitgezakte opdegrondlig billen ja...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Chantal is de enige in het huis met echt billen.
Van mij mag ze ze ook lekker schudden! Yum!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Arcee het volgende:
Chantal is de enige in het huis met echt billen.
Jawelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor! Maar of je het van mij wilt horen weet ik niet.
Nou, mijn billen vind ik nu al minder mooi en als ik zo oud zou zijn als Chantal (niet dat ze nou zo heel oud is) dan wil ik ook wel zulke billen hebbenquote:
Lekker stevig is niet lelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Van mij mag ze ze ook lekker schudden! Yum!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(eh, ik ben bi...voor als mensen rare dingen denken)
Ok, de eerste mening van je die je echt meent dan van vandaag. Feiten tellen niet, want dat zijn eh... feiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik heb wel meer gezegd wat waar is! Rob hééft blonde krullen!
Dat was precies wat ik dacht...(maar niet raar, ik zou ook bi zijn als vrouw denk ik...)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(eh, ik ben bi...voor als mensen rare dingen denken)
Kom maar op, mijn spamfilter lust hem rauw!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb je gelijk even opgegeven voor Teen pr0n mailinglijsten, heb je geen erg in hoop ik?![]()
Ik niet in elk geval. Ik heb de uitleg ook helemaal gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:32 schreef Day het volgende:
Iemand die iets begrijpt van dit spel?
Ik vind Naat niet boeiend (ze mag van mij wel vertrekken), maar het is wel een mooi meisjesachtig stralend meisje, ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 3x geprobeerd een stukje over Nathalie te schrijven voor Kokstra, maar er is zoveel positiefs te melden dat het gewoon even niet lukt.
Je ziet toch zó waarom mensen op Nathalie stemmen? Als je het niet ziet, dan heb je je ogen niet open (vrij naar Cruyf). Die zeehondenoogjes, de prachtige gekke bekken die ze kan trekken, de mooie haren, de vrolijke lach, haar lieve stemmetjes, het warme hart, het knuffelige...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OK!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 3x geprobeerd een stukje over Nathalie te schrijven voor Kokstra, maar er is zoveel positiefs te melden dat het gewoon even niet lukt.
Je ziet toch zó waarom mensen op Nathalie stemmen? Als je het niet ziet, dan heb je je ogen niet open (vrij naar Cruyf). Die zeehondenoogjes, de prachtige gekke bekken die ze kan trekken, de mooie haren, de vrolijke lach, haar lieve stemmetjes, het warme hart, het knuffelige...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn kuiltjes niet een teken van schoonheid.....???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef aidyl het volgende:
en natelie heeft kuiltjes in haar kin
maar ze heeft wel een irritant stem en uitspraak
Ja dat is juist schattig, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zijn kuiltjes niet een teken van schoonheid.....???
Ja. Iemand fluistert een woord bij een ander in, diegene verzint er een verhaal omheen en de anderen moeten raden welk woord er bedoelt werd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:32 schreef Day het volgende:
Ja,ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:32 schreef Day het volgende:
Ik begin te vermoeden dat jij in een heeeeele rare bui bent....ehhhh...cannabis? Coke? XTC?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |