Hoe gaat het nu met broodje eten van David?
Wat smeren jullie er op? Wel of geen smeerworst?
Moeilijk LadyBos, als je zelf zo'n moeilijke eter bent, lijkt het me best lastig als je van Myrthe wel verwacht dat ze alles lust. Wel goed dat ze al meer lust dan jou.
![]()
Klinkt goed hoor JDee, en die fijne motoriek is ook best knap voor zo'n klein meisje!
Ik ga ook eens de rijst proberen, de laatste keer vond hij het niets, maar moeders geeft niet zo maar op
![]()
Hij vindt Penne dan wel weer lekker
![]()
Wanneer wij iets eten wat hij niet mag biedt ik hem een potje aan, ik heb in de diepvries nog wel wat bakjes gepureerd eten staan, dus dan een dagje niet Rapleyen.
Trouwens ik heb een vraag over invriezen: Kun je wortels ook heel invriezen en opgewarmd aanbieden?
Als het wel goed uitkomt, eet hij gewoon lekker mee, met wat de pot schaft en dan apart bereid. Ik had even het idee dat Yoram misschien wel wat gevoelig was voor bepaald voedsel, maar er blijkt toch niets aan de hand te zijn, gelukkig.
Yoram is een wildebras en een vreetzak, hij weet wel naar het toe moet he, is dan de uitspraak van mijn moeder over eten Yoram. Vooral fruit vindt hij heerlijk, dat went een stuk makkelijker dan groente. Hij is dol op appels en manderijntjes, de manderijntjes geef ik in partjes, waarvan ik eerst het velletje op de naad kapot bijt en ontpit. Dan sabbelt en slurpt hij het vruchtvlees er uit en krijg ik een uitgekouwd velletje weer terug. Werkt super!
![]()