Het komt vast wel bij Anna.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:34 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, Anna is nog steeds geen natuurtalent geloof ik. Ze lijkt alles vies te vinden (in ieder geval aan d'r gezichtsuitdrukking te zien) of het nu Rapley is of uit een potje komt... ze hoeft het gewoon niet lijkt het. Eten is vooral om mee te spelen en gooien, af en toe beland er wel een stukje in d'r mond, maar ze weet dan niet hoe snel dit weer naar buiten te werken, compleet met alle dramatiek die daar weer bij hoort enzo.. Erg leuk. Achja.
Ja, dat vroeg ik me af, of er nog een andere reden voor is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:53 schreef Jarno het volgende:
Gluten zjin toch alleen schadelijk als je er allergisch of overgevoelig voor bent? Het lijkt me niet nodig ze op voorhand uit te sluiten, want kwaad kunnen ze toch niet?
diezelfde grootmoeders die al met 2 weken sinaasappelprut gaven? of directe koemelk met suiker en stukjes brood er in gesopt ? Nee dankje dat soort volk ben ik al genoeg tegen gekomenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:09 schreef desiredbard het volgende:
Fucking Rapley methode...praat een smet je grootmoeders....
Je pa en ma hebben daar waarschijnlijk ook gewoon aan de tiet gelegen voordat de yank Rapley besloot een berg geld te verdienen aan iets dat al vanaf de neanderthalers gedaan wordt
Bijten en of grijpen betekend "vast" voedsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |