abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2005 @ 04:01:35 #76
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32224422
wombat kun je niet met je vele malen eerder gequote thread het tegendeel bewijzen ?

in blijde verwachting.
  zondag 13 november 2005 @ 08:02:04 #77
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32225026
De verklaringen die bij discovery channel destijds bij hun documentaires gegeven worden vind ik een stuk aannemelijker en wetenschappelijker overkomen dan dit gereutel over dat amerika er zelf achter zit en dat het WTC ingestort is door bommen.
Het pentagon daarentegen zitten wel wat haken en ogen aan (het gebouw had eigenlijk in moeten storten maar door sameloop van omstandigheden is dat niet gebeurd).

Het enige wat zou kunnen is dat men in amerika expres niet (tijdig) gereageerd heeft hierop.
Misschien wisten ze het van te voren en was het een mooie gelegenheid om een land aan te vallen (een land wat er in mijn ogen niet eens mee te maken had, namelijk Irak. En waar kwam bin laden vandaan?? Afganistan )

Maar dat ze er zelf achter zitten dat geloof ik niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 13 november 2005 @ 15:49:02 #78
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32233428
als ik je reactie lees heb ik het gevoel dat je de http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html link helamaal niet gelezen hebt !
pi_32235899
quote:
Op zondag 13 november 2005 04:01 schreef merlin693 het volgende:
wombat kun je niet met je vele malen eerder gequote thread het tegendeel bewijzen ?

in blijde verwachting.
Ik blijf niet bezig.
pi_32235979
Maar aan de andere kant, omdat je het zo lief vraagt:
9/11...... de officiële versie!
  zondag 13 november 2005 @ 17:31:46 #81
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_32236081
vorige week was nog een filmpje te zien op het nieuws. Het ging om een ziekenhuis waar ooit nog elvis lag (toen ie dood was). Dat ziekenhuis werd door experts met bommen neergehaald.

Je zult zien, dat het een totaal andere vorm van neervallen van het gebouw is, tov 9/11
  zondag 13 november 2005 @ 18:36:10 #82
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_32237691
Een website uit het bovenstaande artikel van Merlin, leerrijk en illustratief.

Check it out;

http://www.implosionworld.com/cinema.htm
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:40:08 #83
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_32283075
ja.... kut is dat, zo'n ramp die vraagtekens achter laat.
Maar gelukkig voert de states, het machtigeste land in de wereld, nu een oorlog tegen het woord 'terreur'. Gelukkig hebben ze ons bevrijd van een Irak dat met 'Weapons of Mass Destruction' bewapend is. Gelukkig hebben ze Osama Bin Laden opgepakt en verantwoordelijk gesteld voor zijn acties.
Nu hebben we Guantanamo Bay; een gevangenis voor terroristen, zonder rechtssysteem. Net goed, dat zal ze leren.

Hitler zette het Reichstadt-gebouw in de fik en legde de schuld bij de communisten, om zo rusland aan te kunnen vallen. Gelukkig kent onze huidige vrije wereld niet langer zulke personen. Kijk maar naar President Kennedy. Eenzelfde soort voorstel werd door Defensie gedaan om Cuba aan te kunnen vallen. JFK las dit Northwoods-document, maar moest er niets van hebben.

Nee, ik sta achter Bush. Ik geloof in die man en ik weet zéker dat hij en zijn administratie weer orde brengen in deze turbulente tijd. Ik vind dat de hele wereld zijn voorbeeld moet volgen om zo een nieuwe en vredevolle wereld te creeëren voor onze kinderen.
¡ Experience Everything !
pi_32284184
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef RickySway het volgende:
Hitler zette het Reichstadt-gebouw in de fik en legde de schuld bij de communisten, om zo rusland aan te kunnen vallen. Gelukkig kent onze huidige vrije wereld niet langer zulke personen. Kijk maar naar President Kennedy. Eenzelfde soort voorstel werd door Defensie gedaan om Cuba aan te kunnen vallen. JFK las dit Northwoods-document, maar moest er niets van hebben.
Brand Reichstag: 27.02. 1933
Niet aanvalsverdrag Duitsland, Rusland en de verdeling van Polen: 1939
Oorlog met Rusland:22.06.1941

Ja duidelijk dat de brand in de reichstag te maken had met het willen aanvallen van Rusland

Overigens zijn de historici er ook nog niet over uit of de Nazi's de reichstag in de fik hebben gestoken.
  dinsdag 15 november 2005 @ 13:42:26 #85
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_32284859
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Brand Reichstag: 27.02. 1933
Niet aanvalsverdrag Duitsland, Rusland en de verdeling van Polen: 1939
Oorlog met Rusland:22.06.1941

Ja duidelijk dat de brand in de reichstag te maken had met het willen aanvallen van Rusland

Overigens zijn de historici er ook nog niet over uit of de Nazi's de reichstag in de fik hebben gestoken.
Amai, je hebt gelijk Het was niet de aanval die enige overeenkomst toonde, maar het afbreken van grondwetten rondom mensenrechten. (http://www.answers.com/topic/reichstag-fire)
Dát hebben Hitler en Bush iig wel gemeen.
¡ Experience Everything !
pi_32285495
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:42 schreef RickySway het volgende:

[..]

Amai, je hebt gelijk Het was niet de aanval die enige overeenkomst toonde, maar het afbreken van grondwetten rondom mensenrechten. (http://www.answers.com/topic/reichstag-fire)
Dát hebben Hitler en Bush iig wel gemeen.
De enige overeenkomst die ik zo zie is dat ze beiden een "ramp" (Reichstag, 911) hebben gebruikt om hun plannen door te kunnen drukken, hoewel ik bij Bush nog steeds twijffel gezien zijn "desinteresse" in buitenlandse politiek in zijn eerste jaar (voor 911).

Verder is de democratie in de VS niet afgeschaft na 911, wellicht zelfs uitgebreidt als je ziet wat voor invloed de burger kan hebben in bijvoorbeeld California.
  dinsdag 15 november 2005 @ 14:19:53 #87
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_32285938
nee tuurlijk de Patriot act 1 en 2 zijn als meerwaarde voor de democratie
pi_32286030
quote:
Op donderdag 3 november 2005 09:47 schreef Chriz2k het volgende:
Amerika

Joodse lobby

Bush
пусть всегда будет солнце
pi_32286227
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:19 schreef merlin693 het volgende:
nee tuurlijk de Patriot act 1 en 2 zijn als meerwaarde voor de democratie
Nee maar dat zijn wetsvoorstellen via referenda aannemen, gouverneur wegsturen enz enz wel.

Overigens is veel wat in de patriot act staat al jarenlang dagelijkse gang van zaken in Europa en is ook lang niet alles wat in deze act staat slecht, laat staan voor een democratie.
pi_32289078
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:40 schreef RickySway het volgende:
Chewie heeft de andere knoeperd van een fout er al uitgehaald, maar dit klopt ook van geen kant. Kennedy's plannen voor Diem en Castro waren nou niet bepaald zuiver te noemen.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:39:04 #91
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_32297593
Controlled demolition van World Trade Center 1, 2 en 7 op MSNBC;

Physics Professor Reveals Truth About September 11th.

http://www.infowars.com/v(...)s_tucker_carlson.htm
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:54:11 #92
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_32300335
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef francorex het volgende:
Controlled demolition van World Trade Center 1, 2 en 7 op MSNBC;

Physics Professor Reveals Truth About September 11th.

http://www.infowars.com/v(...)s_tucker_carlson.htm
Ai, hij komt niet sterk over, de clip van wtc 7 wordt niet getoond, erg enthousiast issie niet... Met andere woorden dit leidt tot niks.

Hij had op zijn minst zijn statements en argumenten snel kunnen vertellen en onderbouwen. Het grote publiek zet hem al gauw in de "nuts" hoek en zapt door naar het volgende kanaal. In ieder geval erg slecht voorbereid, je weet dat je afgebroken wordt bij elke zin waar je ook maar een beetje buiten conventionele waarheden probeerd te redeneren.

Met andere woorden, zinspelen op een gedegen onderzoek is , op kleine beetjes niet tastbaar bewijs uitspraken doen over explosieven

Gelukkig stelde hij dan ook dat het een hypotese was, maar hij komt gewoon te slap over... (waarschijnlijk ook de reden dat het interview toegezegd was)
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_32305441
Ik heb gister nog een deel op National Geographic gezien ... lachwekkend.
Dat is gewoon een voorstelling van de officiele versie met weglating van alle anomalieën
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 16 november 2005 @ 06:53:34 #94
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32305468
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Wombcat het volgende:
Een theoloog die bewijst dat het een controlled demolitian was. Als het nou een architect was geweest dan kon ik er nog iets mee. Dit is net zo iets als een bioloog die de relativiteitstheorie onderuit haalt.
Dat was echt direct het eerste wat ik dacht
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_32305532
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

De enige overeenkomst die ik zo zie is dat ze beiden een "ramp" (Reichstag, 911) hebben gebruikt om hun plannen door te kunnen drukken, hoewel ik bij Bush nog steeds twijffel gezien zijn "desinteresse" in buitenlandse politiek in zijn eerste jaar (voor 911).

Verder is de democratie in de VS niet afgeschaft na 911, wellicht zelfs uitgebreidt als je ziet wat voor invloed de burger kan hebben in bijvoorbeeld California.
Wat voor invloed heeft de burger dan in california?
It's a growing flame, using fear as fuel.
Website
Flicker!
  woensdag 16 november 2005 @ 08:37:30 #96
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_32305910
quote:
Op woensdag 16 november 2005 06:32 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb gister nog een deel op National Geographic gezien ... lachwekkend.
Dat is gewoon een voorstelling van de officiele versie met weglating van alle anomalieën
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_32306102
quote:
Op woensdag 16 november 2005 08:37 schreef soulsurvivor het volgende:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_32331731
quote:
Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Sebastral het volgende:

[..]

Ik twijfel er absoluut niet aan dat de docu's waar ik naar verwijs onvolledig en suggestief zijn, maar om ze af te doen als een hoop onzin en de grootste disinformatie omdat het niet objectief genoeg is valt me heel erg tegen van je open mind . Nu doe je alsof het niet zinvol is om ze te kijken en dat is niet waar. Er blijft meer dan genoeg over waar je zelf je conclusie uit kan trekken en daarom blijven ze nuttig. Bovendien kijkt Loose Change tenminste een beetje redelijk weg.
Als je een betere docu weet hoor ik het graag natuurlijk
eensgelijks, er is genoeg materiaal te vinden, als je weet wat zoeken is...
een open mind is pas open als meningen achterwegen blijven en waarheden naar voren komen...
Zij die vechten voor de vrijheid van hun mening zijn als gevangenen die vechten voor de inrichting van hun eigen kooi.....

Mike Ruppert - The Truth and Lies of 911
is een suggestie voor een andere kijk op dingen, vanuit ervaringen, ipv meningen..

Over het algemeen is de twijfel die we hebben, aan ons zelf..
Er is nogal wat gebrek aan zelf vertrouwen in deze wereld blijkt wel.....
  zondag 27 november 2005 @ 20:10:57 #99
19194 Oversight
◢◤
pi_32626744
1e Bewijs : Flight of the BumbleBee theorie nu zéer waarschijnlijk....

Is het een vliegtuig?

Zijn het er twéé?

Wie vliegt er weg in de zon?

◢◤
pi_32628545
Een theoloog kan niets weten buiten zijn vakgebied. Zeggen sommige rechts georienteerde rakkers.

Rechtsgeorienteerde rakkers kunnen zich nou eenmaal niet voorstellen dat Bush cs géén liefdadigheidsengelen zijn, en moeten dus wel geloven dat alles volgens de strikte lezing ging. Want het stond in het persbericht. Dus kunnen het niets eens zien als er een complot gaande is. Zeggen sommige linkse rakkers.

Raar dat een theoloog die gewend is iets te accepteren ('want het staat in de bijbel') toch niet net zo in staat is de overheidslezing te accepteren. Zou er dan tóch iets aan de hand zijn..?

Anders gezegd: als je iemand gelooft of niet gelooft naar aanleiding van wie hij is of tot welke stroming hij behoort, kun je werkelijk alle kanten op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')