911 - in plane sitequote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Als je een betere docu weet hoor ik het graag natuurlijk
Gezien ja. Hier het commentaar van een journalist die titels als 'De dodelijke planning van Al-Qaida' en 'De Hofstadgroep. Portret van een radicaal-islamitisch netwerk' geschreven heeft.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef soulsurvivor het volgende:
THEY NEEDED A NEW PEAR HARBOR
Niemand 2 vandaag gezien een maand of 3 geleden. Waarin 1 Engelse minister en een Duiste met de meest Bizare onthullingen kwamen over 9/11 ???
Zo Bizar eigenlijk dat mensen het niet willen [kunnen] geloven.
Maar ja,zo gaat het met de meeste feiten die het veilige wereldbeeld van mensen overhoop zouden gooien.
Vandaar meestal de spot of mensen negeren het gewoon.
Ik verbaas me nergens meer over.
quote:Het is de taak van serieuze journalisten geen propaganda voor samenzweringstheorieën te maken, maar deze juist te ontmaskeren.
Idd, in de context van wat er verder gaande is weet je gewoon dat er iets niet klopt en daar gaat het om. Vooral die fragmentjes van bush aan het einde in In Plane Site maakt het wel heel erg macaber als je bedenkt dat er met zijn medeweten net 3000 mensen vermoord waren.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:15 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik en de mensen in de docu trekken geen conclusies maar dat er dingen totaal niet kloppen is wel duidelijk, hoe het echt zit laten ze in het midden.
Ze zeggen er maar wel even bij:
Bush zegt altijd, onze vrijheid wordt ons ontnomen door de terroristen maar eigenlijk had de westerse wereld erg weinig last van terroristen die ons de vrijheid ontnamen.
De enige die ons de vrijheid ontneemt is amerika zelf, dankzij die angst die amerika weer eens heeft zijn er overal eye-scans, meer camera's, andere scan's op airports, worden we meer afgeluisterd door de overheid etc etc.
mmm, Ik hoor niets over die engelse minister die toch met harde feiten kwam.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Gezien ja. Hier het commentaar van een journalist die titels als 'De dodelijke planning van Al-Qaida' en 'De Hofstadgroep. Portret van een radicaal-islamitisch netwerk' geschreven heeft.
[..]
Hier is een link http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=210&sid=29882#quote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
mmm, Ik hoor niets over die engelse minister die toch met harde feiten kwam.
Maarreee... ik hoef trouwens niets te bewijzen hoor !
Ik heb meer iets van: informeer je goed en niet alleen de info van 1 partij en trek zelf je conclusies.
"Truth exists - only lies are invented.". De waarheid is in dit geval dan even dat het officiele verhaal niet kloptquote:
Niet objectief genoeg is een beetje een understatement in dit geval...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Ik twijfel er absoluut niet aan dat de docu's waar ik naar verwijs onvolledig en suggestief zijn, maar om ze af te doen als een hoop onzin en de grootste disinformatie omdat het niet objectief genoeg is valt me heel erg tegen van je open mind. Nu doe je alsof het niet zinvol is om ze te kijken en dat is niet waar. Er blijft meer dan genoeg over waar je zelf je conclusie uit kan trekken en daarom blijven ze nuttig. Bovendien kijkt Loose Change tenminste een beetje redelijk weg.
Als je een betere docu weet hoor ik het graag natuurlijk
Hoezo understatement? Het enige wat je documentje doet is een aantal (minder relevante) zaken die gebracht worden als feiten terugbrengen tot suggesties. Applausje, laat hem een betere docu makenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:42 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Niet objectief genoeg is een beetje een understatement in dit geval...
Suggestief en onvolledig zijn alle docu's over 9/11, maar de manier en argumentatie van Loose change en In Plane Sight slaan alles. De videobeelden zijn totaal uit context getrokken en de conclusies die ze daaruit trekken zijn misleidend en ongegrond. (opzettelijk)
Verder zeg ik niet dat je deze docu's niet moet kijken, maar dat je voorzichtig moet zijn met de informatie die deze documantaires geven.
Voor de rest, lees die artikelen van Merovingian. , erg duidelijk en goed beargumenteerd.
Naar mijn mening zijn de hoofdpunten in in Plane Site en Loose Change toch echt de no 757 in het pentagon en de pod/flash + explosieven in het WTC. De eerste 2 kunnen makkelijk ontkracht worden en de explosieven kunnen noch bewezen of ontkracht worden (geen tastbaar bewijs).quote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Hoezo understatement? Het enige wat je documentje doet is een aantal (minder relevante) zaken die gebracht worden als feiten terugbrengen tot suggesties. Applausje, laat hem een betere docu maken
Je neemt die mierenneuker toch echt wat te serieus naar mijn mening. Die flash kan best iets anders zijn. Waarom een raket erbij als je toch al explosieven hebt geplaatst? Maar bekijk Loose Change eens van minuut 22;37 tot 22;43 en in detail van minuut 38;18 tot 39;14. Waar ontkracht Michael dat dat explosieven zijn?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:10 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn de hoofdpunten in in Plane Site en Loose Change toch echt de no 757 in het pentagon en de pod/flash + explosieven in het WTC. De eerste 2 kunnen makkelijk ontkracht worden en de explosieven kunnen noch bewezen of ontkracht worden (geen tastbaar bewijs).
Het probleem met deze documantaires is dat ze erg overtuigend zijn voor degenen die er voor open staan, maar tegelijkertijd ook bijna alle 9/11 onderzoekers met onbewijsbare dingen bezig houdt en geen enkele mogelijkheid geeft een breed publiek te bereiken en daarbij afleidt van andere te bewijzen onregelmatigheden en complicity van de inlichtingendiensten. De media aandacht gaat altijd uit naar deze vergezochte theorieen, je verliest er de mogelijkheid mee om echte bewijzen bekendheid te geven en de media in te kunnen krijgen.
Ik blijf er bij dat in Plane Site en Loose Change professionele disinfo zijn. Mocht er ooit hard bewijs komen dat een van de theorieen juist was dan kom ik hier uiteraard op terug, maar ik acht die kans erg klein.
*zucht* Ik heb 't al zo vaak uitgelegd waarop dit dat baseer en waarom ik meer waarde aan bepaalde analyses hecht dan aan andere, dat ik dat nu even niet weer ga doen. (En ik heb ook al vaak gezegd dat de meeste vragen die de conspirancy sites stellen de aandacht afleiden van de echte vragen. Vooral omdat een flink deel van hun theorieën kant noch wal snijdt. En daarbij heb ik ook al vaak genoeg gezegd dat ik nog best wil aannemen dat er meer aan de hand is dan simpelweg een aanslag met vliegtuigen, maar niet dat het geen aanslag met vliegtuigen is).quote:Op woensdag 2 november 2005 20:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Maar jouw overtuiging (en die van vele anderen) dat er verder niets aan de hand is, behalve een aanslag met vliegtuigen, is toch evenzeer een geloof?
Wij worden toch allemaal gevoed door de media; het beeld dat je van iets hebt hangt geheel af van de media en de sites die je kiest om je te laten informeren. We kiezen een partij, we kiezen een visie, en gaan daarna lopen zeggen dat dat de waarheid was. Zonder dat we er zelf bij waren, of ook maar enige andere reden hebben, anders dan door anderen aangedragen en selectief tot ons genomen.
Dat bedoel ik dus. Dan weer wel niet dat ze disinfo zijn (heb ik geen mening over).quote:Op donderdag 3 november 2005 01:10 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn de hoofdpunten in in Plane Site en Loose Change toch echt de no 757 in het pentagon en de pod/flash + explosieven in het WTC. De eerste 2 kunnen makkelijk ontkracht worden en de explosieven kunnen noch bewezen of ontkracht worden (geen tastbaar bewijs).
Het probleem met deze documantaires is dat ze erg overtuigend zijn voor degenen die er voor open staan, maar tegelijkertijd ook bijna alle 9/11 onderzoekers met onbewijsbare dingen bezig houdt en geen enkele mogelijkheid geeft een breed publiek te bereiken en daarbij afleidt van andere te bewijzen onregelmatigheden en complicity van de inlichtingendiensten. De media aandacht gaat altijd uit naar deze vergezochte theorieen, je verliest er de mogelijkheid mee om echte bewijzen bekendheid te geven en de media in te kunnen krijgen.
Ik blijf er bij dat in Plane Site en Loose Change professionele disinfo zijn. Mocht er ooit hard bewijs komen dat een van de theorieen juist was dan kom ik hier uiteraard op terug, maar ik acht die kans erg klein.
Sorry ik had de engelse link gepost van de 2vandaag uitzending.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Hier is een link http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=210&sid=29882#
Kan iedereen voor zich zelf oordelen
Dit is wel een zeer domme opmerkingquote:Op donderdag 3 november 2005 09:46 schreef pseudo het volgende:
Als de top eraf breekt.......... waarom stort de rest dan in?
[afbeelding]
dom (geen afbreking)quote:Op donderdag 3 november 2005 09:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit is wel een zeer domme opmerking![]()
Het WTC iig wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:07 schreef pseudo het volgende:
Stort een gebouw op deze manier in?
[afbeelding]
een concrete aanwijzing is dat brandweerlieden getuigen van verschillende explosies.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het WTC iig wel.
Heb je concrete aanleiding om aan te nemen dat het niet normaal is dat het zo is ingestort?
Hoe had het volgens jou in moeten storten?
Natuurlijk is niet alles vals. Net als dat niet elke waargenomen ufo een ufo is.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Een vraag voor iedereen die steeds denkt dat er vrachtvliegtuigen en geen burgervliegtuigen in de Twin Towers vlogen (net als de mensen die beweren dat het laatst neergestortte vliegtuig niet bestond): waar zijn al die mensen gebleven dan? Ik wil best geloven dat één en ander niet helemaal conform de officiële berichten is gegaan, maar ik kan niet geloven dat 'men' zoveel mensen 'zoek' heeft gemaakt. En wat te denken van al die telefoontjes vanuit de vliegtuigen naar huis? Allemaal vals?
Die explosies hoeven niet van bommen te komen. Kan ook glas zijn dat springt door de hitte, computer-schermen. Misschien nog wel andere oorzaken. Een knal hoeft niet per se door een explosief veroorzaakt te worden.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:19 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
een concrete aanwijzing is dat brandweerlieden getuigen van verschillende explosies.
boem-boem-boem-boem. Als of er springstoffen geplaatst waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |