nah, miljuschka vond ik niksquote:Op zondag 13 november 2005 21:37 schreef Scoutmaster het volgende:
geen foto met miljuschka (of hoe je het ook schrijft) :s
zag haar nog met haar cat suit aan
btw mocht niet eens naar die "afterparty'' omdat het alleen voor zakenmensen warenwtf
wtf is VIP dan voor![]()
Sorry, ik kon echt niet komen, anders was ik wel met je op de foto gegaan..quote:Op zondag 13 november 2005 22:21 schreef Lexie het volgende:
En niemand wilde met mij op de foto. Ik heb wel 1 hele handtekening uitgedeeld
.
quote:
Het begint met een Z.quote:Op zondag 13 november 2005 23:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
![]()
Very very sad indeed.
Was er eigenlijk iets op die beurs wat echt de moeite waard was? Behalve het 360 frontje.
Zeiken??quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 11:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
bootbabes, bootwijven, bootsnollen, bootvrouwen, bootmeisjes.....wat je voorkeur ook maar is.
En niet te vergeten: The one and only Onno B. die als trotse productmanager 'zijn' prijs in ontvangst kwam nemen!quote:Op zondag 13 november 2005 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij gisteravond op het NOS Journaal. Lieten we zien dat GTA San Andreas de TMF Game Awards had gewonnen. Je zag een shot van Skate, vervolgens shots uit het publiek.
Oh ja, Jan Johan Belderok, beter bekend als J.J. werd ook aan het woord gelaten.![]()
Gast, ga Jurjen eens oraal bevredigen.quote:
J.J. is een trieste xbox fanboy.quote:Op maandag 14 november 2005 15:14 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gast, ga Jurjen eens oraal bevredigen.
kilt heet zoiets.quote:
iedereen heeft een voorkeur. en JJ draaft de zijne niet zo ver door om hem een fanboy te noemenquote:Op maandag 14 november 2005 16:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
J.J. is een trieste xbox fanboy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |