Die oplossing op de A20 is op zich wel fijn. Alleen is het vaak het geval dat de vrachtwagens wel door kunnen rijden en de rest nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Vrachtwagens alleen op de vluchtstrook in de spits (en die vluchtstroken moeten dus breder).
Heb je last van je ogen? Er staat toch duidelijk en helder wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
dus een extra vrachtwagenbaan aanleggen?![]()
A4 doortrekken, verkeer meer spreiden. Goede alternatieven voor verbrandinsmotoren stimuleren of doorontwikkeln.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:27 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
"ik rijd altijd op die weg, dus ik weet wat de beste oplossing is"
Wat zou volgens jou de beste oplossing zijn?
Dat staat er niet. Het gaat om de luchtkwaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heerlijk he, 120![]()
Deze maatregel snap ik best wel, en zolang ie alleen in de spits zou gelden zou je mij niet horen..
Maar helaas, ook snachts op een lege weg mag je maar 80, en dan ook echt 80 he, niet 81, dat kost je direct 30 euro. Voor de veiligheid uiteraard.
Dan zeg ik : stukken waar het kan 's nachts 120, stukken waar dus hard rijden overlast veroorzaakt langzamer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heerlijk he, 120![]()
Deze maatregel snap ik best wel, en zolang ie alleen in de spits zou gelden zou je mij niet horen..
Maar helaas, ook snachts op een lege weg mag je maar 80, en dan ook echt 80 he, niet 81, dat kost je direct 30 euro. Voor de veiligheid uiteraard.
Die schonere lucht is een absoluut non-argument. Stationair in de file staan is niet alleen schadelijk, maar ook nog es zinloos en langduriger voor de omwonenden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef Hallulama het volgende:
Als het werkt, werkt het. Als het niet werkt, werkt het niet.
Interessant om te zien dat sommige mensen al bij voorbaat geen offers willen maken voor een beter milieu, schonere lucht, minder files, terwijl het toch de mensen zijn die het uiteindelijk moeten doen.
JIJ en IK.
Als het de regering ging om luchtkwaliteit hadden ze allang roetfilters verplicht gesteld en gesubsidieerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef moz het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Het gaat om de luchtkwaliteit
Dit is al besproken. En hoe weet jij dat als men 80 rijdt meer file's ontstaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die schonere lucht is een absoluut non-argument. Stationair in de file staan is niet alleen schadelijk, maar ook nog es zinloos en langduriger voor de omwonenden.
Daarnaast; het doet me een beetje denken aan die mensen die naast schiphol gingen wonen en vervolgens gingen klagen over geluidsoverlast. Kansloos![]()
Hoe zie jij het dan? Een extra brede vluchtstrook wordt dus feitelijk een vrachtwagenbaan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je last van je ogen? Er staat toch duidelijk en helder wat ik bedoel.
Door eens naar hét voorbeeld van nederland te kijken: de A13....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is al besproken. En hoe weet jij dat als ze 80 rijden meer file's ontstaan?
Omdat er een voorbeeldlocatie is: De A13.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is al besproken. En hoe weet jij dat als ze 80 rijden meer file's ontstaan?
Zeg, tijdens de verbouwing van de A10, liep het in A'dam op rolletjes, dacht ik toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef HassieBassie het volgende:
Die schonere lucht is een absoluut non-argument. Stationair in de file staan is niet alleen schadelijk, maar ook nog es zinloos en langduriger voor de omwonenden.
Daarnaast; het doet me een beetje denken aan die mensen die naast schiphol gingen wonen en vervolgens gingen klagen over geluidsoverlast. Kansloos![]()
Het verschil in luchtvervuiling tussen 80 en 120 van die enkele auto die 's nachts voorbij komt is verwaarloosbaar met de troep die overdag uit die hele rij auto's komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef moz het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Het gaat om de luchtkwaliteit
Op sommige lokaties zal langzamer rijden inderdaad prima kunnen werken, maar je moet ook consequent zijn en op andere lokaties weer de snelheid wat durven verhogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:36 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Zeg, tijdens de verbouwing van de A10, liep het in A'dam op rolletjes, dacht ik toch?
Wellicht dat langzamer rijden gewoon prima werkt? Nogmaals, we zullen het merken.
Zal niet zonder reden zijn. Misschien liggen er huizen en woonwijken langs die stukken snelweg?quote:En als de weg nou nog zou veranderen maar nee. Een 2 baans weg, je mag er 120. Jij komt aanrijden met 120 en ineens mag je 100 (?) geen opritten, geen afritten en gewoon de zelde weg. En na 3 km ofzo mag je ineens weer 120 en dan na een paar km weer 100
Helaas, zelfs dat niet. Was gewoon midden tussen de weilandenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zal niet zonder reden zijn. Misschien liggen er huizen en woonwijken langs die stukken snelweg?
Ja, dat is vreemd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dat niet. Was gewoon midden tussen de weilanden
De koeien willen ook rustig slapenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |