Volgens de site van de ministerie van financien geld het meldplicht pas bij 15.000 euro.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
10.000 euro bij het contant inwisselen van geld of twee subjectieve indicatoren.
Als je verschillende keren net wat minder in gaat wisselen dan tellen ze dat bij elkaar op. Het is niet zo dat je de melding kunt ontlopen door twee keer ¤ 6.000,00 in te wisselen....
quote:B0510133
Contante transacties met een waarde van ¤ 15.000 of meer waarbij contante omwisseling in een andere valuta of van kleine naar grote coupures plaatsvindt.
http://www.minfin.nl/defa(...)C3299889DX1X57546X11
Hmm wel dus....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:40 schreef Poepoog het volgende:
De FRS heeft toch geen biljetten te koop?
DNB doet er werkelijk ALLES aan om te voorkomen dat ze hun mooie nettowinst moeten terugbetalen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik kan ze toch gewoon "op zolder vinden, in een ouwe doos" ??
Valsheid in geschrifte![]()
Het lijkt me op zich wel een strakke actie om 31 december volgend jaar met 10.000 mensen daar bij DNB binnen te komen lopen, met allemaal een zakje muntjes! Volgens mij kunnen ze je dan niet wegsturen, en dat wordt dan een week overwerkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef saban het volgende:
Je hebt tot 2007 de tijd.
Waar het vandaan komt? Enschede! Daar zit de drukker.....quote:Op donderdag 24 november 2005 20:47 schreef StefanP het volgende:
Ik zou ook m'n mond stijf houden als ze vragen waar het vandaan komt. GAAT JE GEEN FLIKKER AAN. EN NOU HIER MET DIE EURO'S. Kom op zeg.
Spaarnwoude, bij Haarlem.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:16 schreef msteggink het volgende:
De drukkerij heet Johan Enschede en zn.
De drukkerij zit ergens in noord-holland geloof ik...
Cuckoo boefjequote:Op zaterdag 26 november 2005 12:53 schreef Cuckoo het volgende:
Briefgeld is idd al weg. Maar met munten heb je als voordeel dat er geen serienummers op staan en de "pakkans" dus kleiner is. Maar dan zit je wel weer met een gigantische berg 1, 2 1/2 of 5 Gulden stukken, hoewel die natuurlijk net zoveel waard zijn![]()
Weet iemand trouwens hoe de betaling bij de FRS gaat? Heb namelijk geen behoefte om daar een paar duizend Euro te gaan pinnen met als transactiebeschrijving: Gulden actie. Het liefst betaal ik daar contant. Iemand een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |