Stir of echoesquote:Op maandag 26 december 2005 17:04 schreef Baris het volgende:
Heb de film ongeveer een jaar geleden gezien op TV. Het gaat over een man die naar een vrouw gaat die hem vervolgens hypnotiseert. Hij wordt daarna helderziend en ziet een geest. Zijn zoon is dacht ik ook helderziend.
Weet iemand hoe die film heet?
Alien Abduction: Incident in Lake Countyquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:25 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek de titel van een horror film die ik heeeel lang terug op Veronica (denk ik) gezien heb.
[knip]
Ik weet nog wel wat meer, maar ik hoop dat iemand met deze informatie weet welke film ik bedoel![]()
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:31 schreef victorinox het volgende:
[..]
Alien Abduction: Incident in Lake County
The time machine?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:40 schreef Patch het volgende:
Ik zoek een film, trefwoorden en dergelijke zijn:
- tijdmachine
- lang geleden gezien
- In een reis door de tijd (vooruit) ziet hij een foto in een museum van zichzelf.
- Hij = uitvinder / professor, heeft een brilletje, geruit pak en hoedje.
Ik heb dan ook jouw link gebruikt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, die had ik opgelost voor er naar gevraagd werd.
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 12
Ik kan het niet echt vinden.quote:Op maandag 26 december 2005 03:16 schreef Sidious het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen, ook al kan ik niet zeggen dat ik het zeker weet. Ik hoop dat het je snel te binnen schiet, maar in ieder geval dank je wel.
The Straight Storyquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:18 schreef Wunderbarend het volgende:
Ben zelf opzoek naar een film over een opa die zn zieke broer gaat bezoeken. Hij doet dit op een grasmaaier en beleefd de mooiste avonturen.
Klinkt als een inkoppertje maar ik weet m te missen.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
The time machine?
http://imdb.com/title/tt0054387/
Dekalog 10 ?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef debo het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een titel van een oudere film waar ik wanhopig op zoek achter ben.
het gaat over een postzegel die veel geld waard is.
Een jongen erft een postzegel van zijn vader die een enorme waarde heeft, en enkele criminelen willen deze postzegel ook in hun macht zien te krijgen.
Samen met de hulp van een vriendin van die jongen zien ze die postzegel te verbergen en uiteindelijk te verbranden.
De jongen is verliefd op dat meisje maar dat meisje wil hem niet.
Meer weet ik wel niet.
Kan iemand mij aub helpen?
Alvast bedankt
groetjes, debo
Op een gegeven moment hebben ze beide toch een vaste relatie?... pffquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:39 schreef Gerja het volgende:
Ik zoek de titel van een TV serie. Het is heel lang geleden dat ik het heb gezien... dus ik kan iets verkeerd hebben. Ik dacht dat er een italiaan in speelt... en samenwoont met een andere italiaan. Ze hebben regelmatig dames over de vloer, maar volgens mij wordt dat nooit echt serieus. Verder weet ik eigenlijk niet, maar volgens mij was dat ook ongeveer het hele concept van de serie.
Ja! Dat is het! Dankjewel. Euhm... ik weet blijkbaar niet zo goed het verschil tussen Grieken en Italianenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef victorinox het volgende:
Perfect Strangers?
Hoewel dat met een griek is...
Altered states?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:07 schreef tntkiller het volgende:
nou zit ik dus net te verzinnen welke film dit is
2 onderzoeker zijn met een onderzoek bezeg waarbij een in een afgesloten tank plaats neemt gevuld met water en gaandeweg gaat hij steeds verder terug in het verleden(geboorte,vorige leven,oertijd,en nog verder) op een gegeven moment gaat het zover dat als hij uit de tank komt dat hij zelfs veranderd in een oermens en later zelf tot oerslijm(of zoiets)
ik kan maar niet op de naam komen(en ook niet de actuers al weet ik wel dat ze bekend zijn maaar ik kom er niet op)
wie weet hoe die film heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |