abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32195852
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Guantanamera?
Jeetje, dat is snel...
Ik raak nog in een Google-depressie...
Muchísimas Gracias!
It's not a lie, if you believe
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:18:07 #67
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_32202817
Heey mensen, ik ben de naam van een goeie horrorfilm kwijt, ik zou hem graag nog een kertje huren!! De film ging als volgt: Er was een man, die contact legt via internet (chatbox ofzo) met kgeloof vooral tieners ennuh dan spreken ze bij hem thuis af en die gast is echt zwaar ziek en hangt zijn chatcontacten dan op aan vleeshaken enzo in zijn kelder denk ik, volgens mij blijkt het achteraf om een luitenant uit het leger te gaan....who can help me out!!!!!!!!
pi_32206346
Hoi.

Vroeger, toen ik nog een heel klein, bang jongetje was, rende ik eens de woonkamer binnen toen het onweerde. Mijn ouders keken een film die mijn toestand niet echt verbeterde. Misschien is er iemand die weet hoe die film heet. Ik weet echt niet meer hoe het allemaal ging, maar weet nog wel enkele details. Het betrof een jongen, geloof ik, die de vinger van een man afhakt nadat deze een ongeluk heeft gehad. Die vinger stopt hij in een klein doosje, maar als hij later dat doosje opent, is de vinger verandert in een klein monstertje en dat springt er krijsend uit. Zoiets.
  zaterdag 12 november 2005 @ 17:12:26 #69
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32208087
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:18 schreef Benniben19 het volgende:
Heey mensen, ik ben de naam van een goeie horrorfilm kwijt, ik zou hem graag nog een kertje huren!! De film ging als volgt: Er was een man, die contact legt via internet (chatbox ofzo) met kgeloof vooral tieners ennuh dan spreken ze bij hem thuis af en die gast is echt zwaar ziek en hangt zijn chatcontacten dan op aan vleeshaken enzo in zijn kelder denk ik, volgens mij blijkt het achteraf om een luitenant uit het leger te gaan....who can help me out!!!!!!!!
Dat klinkt vaagjes als Strangeland, maar daar ging het zeker niet over een luitenant.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 12 november 2005 @ 18:05:01 #70
100287 Benniben19
Go Raven's!!!!!
pi_32209472
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat klinkt vaagjes als Strangeland, maar daar ging het zeker niet over een luitenant.
Ja perfect dat is hem!!!!!!!!! Ik dacht dat die gast een militair ofzo bleek te zijn
Geweldig!!! Bedankt
  zondag 13 november 2005 @ 12:18:59 #71
67640 SaintOfKillers
pi_32227943
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef Benniben19 het volgende:

[..]

Ja perfect dat is hem!!!!!!!!! Ik dacht dat die gast een militair ofzo bleek te zijn
Geweldig!!! Bedankt
Hij heeft Captain Howdy, misschien vandaar de verwarring. Maar dat is enkel z'n internet-nick.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32241685
een aantal criminelen werd in een complex ondergebracht me een koffer met geld
de bedoeling was dat maar 1 van hun levend met die koffer met geld zou vertrekken
leuke knokfilm waarin ze elkaar in groepjes omleggen maar ik weet de naam niet

ik wil hem dolgraag nog een keer zien wie kan mij aan de naam helpen?
it was not a good game
  zondag 13 november 2005 @ 20:54:47 #73
67640 SaintOfKillers
pi_32241817
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef rasor1 het volgende:
een aantal criminelen werd in een complex ondergebracht me een koffer met geld
de bedoeling was dat maar 1 van hun levend met die koffer met geld zou vertrekken
leuke knokfilm waarin ze elkaar in groepjes omleggen maar ik weet de naam niet

ik wil hem dolgraag nog een keer zien wie kan mij aan de naam helpen?
Mean Guns?
pi_32241927
nee lijkt er niet op het slot was dat ze met zijn 3en over waren 2 mannen en een vrouw
die mannen gingen elkaar te lijf en halfgort wil er een zelfmoord plegen en zegt die ander nee niet doen dat is zonde dus toen legden ze elkaar om
die vrouw kon daarna met het geld weglopen
it was not a good game
  zondag 13 november 2005 @ 21:07:01 #75
67640 SaintOfKillers
pi_32242167
Het is even geleden, maar volgens mij eindigt Mean Guns ook zo.
  zondag 13 november 2005 @ 21:14:20 #76
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_32242381
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef rasor1 het volgende:
nee lijkt er niet op het slot was dat ze met zijn 3en over waren 2 mannen en een vrouw
die mannen gingen elkaar te lijf en halfgort wil er een zelfmoord plegen en zegt die ander nee niet doen dat is zonde dus toen legden ze elkaar om
Ik geloof dat dit het einde is van Mean Guns.
Het is alleen erg lang geleden dat ik hem gezien heb.

[edit]Wat SOK zegt dus...[/edit]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_32242641
ow dan zal ik hem zeker proberen dank u mensen
it was not a good game
pi_32251231
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef moryana het volgende:
ik zoek de naam van een spelshow uit de jaren 80?? het is een show waarin kinderen over een stormbaan moeten bijv. onder een net doorschuiven waar onder zeepsop zit, en tussen een wringer door moet wurmen en van een glijbaan af en dan in een gigantische taart?? terecht komen of zo.

ik kan het me zo voor de geest halen, alleen kan niet op de naam komen. Het is volgens mij van origine een engels programma....
ik ben er via een andere site achtergekomen dat het de DD-show was met op het eind een hindernisbaan. Het was dus een show waarin 2 scholen het tegen elkaar moesten opnemen, en aan het eind was er dus de hindernisbaan, waarmee je prijzen kon winnen.

Ik weet niet of die hier ook nog is geweest, maar in Amerika of Engeland (allebei kan ook nog) is er dus ook nog een Family Double Dare geweest...
DD-Show
pi_32264596
Hallo, ik zoek al heel lang de titel van deze film/serie:

Jaren geleden kwam ie op tv. ik keek er vaak naar. ik kan het me moeilijk herinneren, maar het ging gedeeltelijk hier over: het ging over een jongen met een glazen bol en met die bol kon je iets speciaals. er was ook een keer iemand die die bol vast hield en m bijna niet meer los kreeg. het is een science fiction geloof ik. heet ie niet iets van "the finder" of zoiets?

alvast bedankt.

fanste.
pi_32285125
hoe heet deze tekefilm(serie) ook alweer?

Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
pi_32285531
nee, het zijn niet de troetelbeertjes

die hebben van die figuren op hun buik
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
pi_32285806
Volgens mij is het ook een konijntje...
  Moderator dinsdag 15 november 2005 @ 14:16:20 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_32285809
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 13:52 schreef MasterWouter het volgende:
hoe heet deze tekefilm(serie) ook alweer?

[afbeelding]
Maple Town.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_32285928
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Maple Town.
YES! dat is hem inderdaad

toppie
De films
pi_32286126
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij is het ook een konijntje...
pi_32286219
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

zelfs het beste paard van stal maakt wel eens een springfoutje
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:48:05 #88
106272 Ottaav
Beter laat dan nooit.
pi_32298050
Ik zoek al een tijd een film waarvan ik me het volgende kan herrinneren:

Het is een horror film, ik gok dat deze een jaar of 10 geleden uitgezonden is op rtl 4 als "waargebeurd verhaal", die altijd op woensdag kwamen.
Het gaat over een familie die een huis laat bouwen, alleen wat zij niet weten is dat dit op een oude begraafplaats is, waarna er allemaal rare dingen gebeuren.
Scčnes die ik me nog kan herrinneren:
-Tijdens het bouwen komt een donkere man vertellen dat er daar beter niet gebouwd kan worden, maar als de hoofdpersoon(?) zich omdraait is hij ineens weg.
- Op een gegeven moment gebeuren er rare dingen: Er komt zwart spul uit het plafond, de wc spoelt door zonder dat er iemand in de buurt is, er komt een zwarte kraai bij het raam zitten.

Weet iemand de titel van deze film?
But I'm fucked and I don't care.
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:54:02 #89
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32298262
Klinkt een beetje als Poltergeist 2 toch?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 15 november 2005 @ 21:57:47 #90
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_32298380
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef Ottaav het volgende:
Ik zoek al een tijd een film waarvan ik me het volgende kan herrinneren:

Het is een horror film, ik gok dat deze een jaar of 10 geleden uitgezonden is op rtl 4 als "waargebeurd verhaal", die altijd op woensdag kwamen.
Het gaat over een familie die een huis laat bouwen, alleen wat zij niet weten is dat dit op een oude begraafplaats is, waarna er allemaal rare dingen gebeuren.
Scčnes die ik me nog kan herrinneren:
-Tijdens het bouwen komt een donkere man vertellen dat er daar beter niet gebouwd kan worden, maar als de hoofdpersoon(?) zich omdraait is hij ineens weg.
- Op een gegeven moment gebeuren er rare dingen: Er komt zwart spul uit het plafond, de wc spoelt door zonder dat er iemand in de buurt is, er komt een zwarte kraai bij het raam zitten.

Weet iemand de titel van deze film?
Grave Secrects?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  woensdag 16 november 2005 @ 09:13:12 #91
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_32306233
Ik ben op zoek naar de naam van een Britse (Brits-Amerikaans?) Mini-Serie die zich afspeelt in de eerste maanden na het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in 1939.

Het draait om een Engels Squadron van de de RAF dat in Frankrijk is gestationeerd. We volgen de belevenissen van die eenheid in die rare periode tussen de Duitse inval in Polen (of daarvoor nog eigenlijk) en de aanval op Frankrijk in Mei '40 volgens mij tot tijdens de Slag om Engeland in September 1940.

Ik weet er verder niet zoveel meer van alleen dat Martin Clunes er een klein rolletje in speelde als een enigszins eccentrieke RAF-officier.
  woensdag 16 november 2005 @ 10:59:43 #92
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_32308561
quote:
Op woensdag 16 november 2005 09:13 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een Britse (Brits-Amerikaans?) Mini-Serie die zich afspeelt in de eerste maanden na het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in 1939.

Het draait om een Engels Squadron van de de RAF dat in Frankrijk is gestationeerd. We volgen de belevenissen van die eenheid in die rare periode tussen de Duitse inval in Polen (of daarvoor nog eigenlijk) en de aanval op Frankrijk in Mei '40 volgens mij tot tijdens de Slag om Engeland in September 1940.

Ik weet er verder niet zoveel meer van alleen dat Martin Clunes er een klein rolletje in speelde als een enigszins eccentrieke RAF-officier.
Over Here ?
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
pi_32317290
Ik zoek de naam van een serie die jaren geleden op Kindernet te zien was (zo'n 8 tot 10 jaar geleden denk ik). Er kwam een grote klok in voor en een soort van zilveren etalagepop/robot (?), die ergens in een winkelcentrum ofzo stonden. En ik geloof dat die de toegang vormden tot een andere dimensie ofzoiets Het was niet getekend!

Soms komt deze herinnering ineens bovendrijven en ik ben nou wel benieuwd waar het van is
  woensdag 16 november 2005 @ 16:50:07 #94
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_32318543
Ik ben op zoek naar een tekenfilm van vroeger (volgens mij een echte film). Het ging over een mus, een vogelverschrikker en een biggetje. Er staat me iets van bij dat als het biggetje huilde dat er dan parels kwamen in plaats van tranen. Ook was er erg zielige muziek bij. Ook was de vogelverschrikker erg zielig, die ging tegen het einde an weer op zijn plaats staan en dat was allemaal erg zielig...

Ik hoop dat iemand een idee heeft, zou deze graag weer eens zien!
pi_32319310
Hoi,
Ik ben opzoek naar een spaanse film dat over geluk gaat. Er wordt in eerste instantie een lijk van een vrouw gevonden langs de snelweg, met haar handen op haar rug gebonden en geblinddoekt. Een rechercheur rijdt haar aan ( of staat in de ontwikkelde file). Daarna blijkt dat er een club bestaat die het geluk van mensen kunnen afpakken en die voor hun eigen geluk kunnen gebruiken. Diverse mensen ( een goede toreador, een premier) maken hier gebruik van. O.a. met een scene waarin ze geblindoekt door een bos moeten rennen, wie het haalt zonder botbreuken is degene die ze zoeken.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 16 november 2005 @ 17:50:20 #96
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_32320187
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef zwaaibaai het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een spaanse film dat over geluk gaat. Er wordt in eerste instantie een lijk van een vrouw gevonden langs de snelweg, met haar handen op haar rug gebonden en geblinddoekt. Een rechercheur rijdt haar aan ( of staat in de ontwikkelde file). Daarna blijkt dat er een club bestaat die het geluk van mensen kunnen afpakken en die voor hun eigen geluk kunnen gebruiken. Diverse mensen ( een goede toreador, een premier) maken hier gebruik van. O.a. met een scene waarin ze geblindoekt door een bos moeten rennen, wie het haalt zonder botbreuken is degene die ze zoeken.
Intacto
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_32320681
quote:
Op woensdag 16 november 2005 17:50 schreef victorinox het volgende:

[..]

Intacto
JA!! Die!!! Ik zat al een hele dag te peinzen over de titel... stom...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 16 november 2005 @ 19:21:58 #98
106272 Ottaav
Beter laat dan nooit.
pi_32322607
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Grave Secrects?
Thnx! Heb even de trailer bekeken en deze film zocht ik inderdaad.
But I'm fucked and I don't care.
  woensdag 16 november 2005 @ 19:28:54 #99
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_32322805
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:50 schreef Raenius het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilm van vroeger (volgens mij een echte film). Het ging over een mus, een vogelverschrikker en een biggetje. Er staat me iets van bij dat als het biggetje huilde dat er dan parels kwamen in plaats van tranen. Ook was er erg zielige muziek bij. Ook was de vogelverschrikker erg zielig, die ging tegen het einde an weer op zijn plaats staan en dat was allemaal erg zielig...

Ik hoop dat iemand een idee heeft, zou deze graag weer eens zien!
Petete y Trapito
IMDb Vote History
  woensdag 16 november 2005 @ 22:18:09 #100
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_32327958
Ahhhh dankuwel! Geen slapeloze nachten meer! Dank!
  donderdag 17 november 2005 @ 13:17:18 #101
70881 Abe_Lenstra
pi_32341152
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef japzooi het volgende:

[..]

Over Here ?
Yup, dat is inderdaad de serie met Martin Clunes. Klasse!

Maar ik ben bang dat ik twee series door elkaar gehaald heb.

De serie die ik bedoel is dan dus niet met Clunes maar het speelt zich af in Frankrijk na de mobilisatie maar voor het daadwerkelijk uitbreken van de oorlog in Frankrijk in mei '40 alhoewel je dat, geloof ik, nog wel even meepikt in de laatste aflevering ofzo.

Het gaat dus om een Engels Spitfire-Squadron dat, nadat Engeland en Frankrijk de oorlog hebben verklaard aan Duitsland (dat Polen is binnengevallen in september '39) wordt gestationeerd in Frankrijk.

Ik herinner me een scene waarin een Engelse piloot onder een brug doorvliegt en daarvoor een reprimande krijgt van zijn C.O. Ik kan me geen bekende acteurs herinneren maar ik denk dat de serie wat ouder is dan 'Over Here'.
  donderdag 17 november 2005 @ 16:25:11 #102
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_32346785
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Yup, dat is inderdaad de serie met Martin Clunes. Klasse!

Maar ik ben bang dat ik twee series door elkaar gehaald heb.
Daarom kon ik hem niet vinden.
Ik denk dat het deze mini-serie is:
Piece of Cake
IMDb Vote History
  donderdag 17 november 2005 @ 16:29:01 #103
70881 Abe_Lenstra
pi_32346898
quote:
Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef victorinox het volgende:

[..]

Daarom kon ik hem niet vinden.
Ik denk dat het deze mini-serie is:
Piece of Cake

Merci!
pi_32366926
Geachte medemens,

Ik wordt gek!
Ben namelijk op zoek naar de naam van een documentaire die zo'n 2 jaar geleden op de buis was. Misschien ook wel drie jaar.

Het ging over een media/ reclamebureau in Amsterdam. Deze zaten toen in het traject van het faillisement. En dit werd dan ook in beeld gebracht in 4 of 5 afleveringen.

De serie is ook op DVD verschenen.

Ik weet zeker dat hij op NL 1, 2 of 3 was.

Wil heel erg graag de naam van de docu. of de naam van het reclamebureau weten.

De woorden Media, Minds, Kids, Storm ofzo drijven bij mij naar boven...
  vrijdag 18 november 2005 @ 11:24:36 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_32367535
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef Snol1ner het volgende:
Geachte medemens,

Ik wordt gek!
Ben namelijk op zoek naar de naam van een documentaire die zo'n 2 jaar geleden op de buis was. Misschien ook wel drie jaar.

Het ging over een media/ reclamebureau in Amsterdam. Deze zaten toen in het traject van het faillisement. En dit werd dan ook in beeld gebracht in 4 of 5 afleveringen.

De serie is ook op DVD verschenen.

Ik weet zeker dat hij op NL 1, 2 of 3 was.

Wil heel erg graag de naam van de docu. of de naam van het reclamebureau weten.

De woorden Media, Minds, Kids, Storm ofzo drijven bij mij naar boven...
RVU: It's Magictime!

Magicminds...
pi_32368402
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

RVU: It's Magictime!

Magicminds...
Thanks!

Wner gaan we uit eten?
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:02:14 #107
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_32368453
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:00 schreef Snol1ner het volgende:

[..]

Thanks!

Wner gaan we uit eten?
Ik kan vanavond wel...
pi_32369365
er schijnt een film te zijn over een meisje die afspreekt met iemand die ze via internet heeft leren kennen, waarop ze verkracht wordt weet iemand daar iets van?
pi_32371627
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:02 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik kan vanavond wel...
hoe laat pik ik je op?

In Zwolle ff doen?
  zondag 20 november 2005 @ 11:41:58 #110
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_32420657
Hey Mensen, ik heb niet zozeer een vraag over een naam van een serie maar over een naam van een "karakter" die er in speelt. Hoe heet de kat van Dr Claw in de orginele Inspector Gadget tekenfilm? Probeer er al een tijdje op te komen en nou ja dat is dus niet gelukt. Wie wordt mijn held en geeft het antwoord?
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  Moderator zondag 20 november 2005 @ 11:54:43 #111
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_32420899
MAD cat.

-edit: dat is overigens het eerste wat je ziet als je 'dr claw cat' bij Google typt. -
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 20 november 2005 @ 17:22:03 #112
128707 Bonny_DuctTape
Zo Solo Als Han
pi_32429324
haha ok. Nou ja in iedergeval bedankt.
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:25:12 #113
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_32490688
Ola,

Ik zoek voor iemand een tekenfilm(serie)
Hij vertelde me dat het op planeten afspeelden en dat er een soort van takken, bomen waren die de planeten veroverden en dat de hoofdpersonages met auto's etc vluchten.

Ik weet dat het nogal raar klinkt, de persoon die mij dit vertelde is in de 30 dus het moet uit z'n jeugd zijn.

Misschien dat iemand dit weet.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_32490983
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:25 schreef Ash het volgende:
Hij vertelde me dat het op planeten afspeelden en dat er een soort van takken, bomen waren die de planeten veroverden en dat de hoofdpersonages met auto's etc vluchten.
Jayce and the Wheeled Warriors.
http://www.sfxb.co.uk/animated/jww.html
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:02:57 #115
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_32491856
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef dwerg het volgende:

[..]

cool, ik denk inderdaad dat ie die bedoelt! bedankt!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  woensdag 23 november 2005 @ 08:20:37 #116
46710 Raenius
Your Online Magician ;-)
pi_32499695
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef dwerg het volgende:

[..]

Ahh the good old days..

Lightning strikes!
Command acknowledged

Zie ook http://www.wheelies.net
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:28:29 #117
68065 DJ-Mousey
K0mt Ie Dan Heh? Ow..
pi_32602795
IK zoek een film, die heb ik een heletijd geleden gezien op tv en wou hem graag van het begin zien.

het gaat over 7 kale mannen die moordlustig zijn en als ze een moord gepleegd hebben tekenen ze van het bloed een soort embryo op de muur..en die zijn bezeten van een hoofdembryoding ofzo.. en die wil trouwen met een meisje die er ook mee in speelt.. maar zou begond nie wete hoe die heet.. als iemand die naam van die embryo weet dan weet ik wel of het die is of niet.. weet iemand het?
:( R.I.P Lil'Spot :(
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:19:56 #118
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_32607133
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef DJ-Mousey het volgende:
IK zoek een film, die heb ik een heletijd geleden gezien op tv en wou hem graag van het begin zien.

het gaat over 7 kale mannen die moordlustig zijn en als ze een moord gepleegd hebben tekenen ze van het bloed een soort embryo op de muur..en die zijn bezeten van een hoofdembryoding ofzo.. en die wil trouwen met een meisje die er ook mee in speelt.. maar zou begond nie wete hoe die heet.. als iemand die naam van die embryo weet dan weet ik wel of het die is of niet.. weet iemand het?
De Johnsons ?
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  maandag 28 november 2005 @ 08:39:28 #119
135750 Shark-Food
silence is easy
pi_32637948
The Johnsons

Scenario: Leon de Winter, gebaseerd op het Amerikaanse script 'The Blue Johnsons' van Rocco Simonelli, naar een verhaal van Roy Frumkes. DE JOHNSONS begint met drie aanvankelijk losse verhaallijnen, die langzaam naar elkaar toelopen. De dertienjarige Emalee heeft last van nachtmerries waarin ze zeven identieke jongens bloed in een bepaald symbool ziet smeren op de muur. Emalee's moeder Victoria, een freelance fotografe, gaat voor de National Geographic naar de Biesbosch om foto's te maken van de natuur en de Kwak in het bijzonder. Emalee gaat mee. Ondertussen heeft de Surinaamse professor Keller een ontdekking gedaan: in de universiteitskelder is een documentaire gevonden over een expeditie naar de Mahxitu-Indianen. De vader van professor Keller, een Winti-man, legt uit dat deze Amerikaans-Indiaanse stam het embryo van hun god Xangadix aanbaden. Volgens de legende krijgt Xangadix zeven zonen, die hun zus ritueel bevruchten, waarna zij een monster zal baren dat de wereld zal vernietigen. Zeven mannen vermoorden in de gevangenis een dokter en tekenen symbolen met bloed. Als professor Keller dit ziet, is hij gealarmeerd. Emalee wordt als ze veertien is eindelijk ongesteld. De zeven mannen weten Emalee en Victoria na hun ontsnapping net niet te pakken te krijgen. Tegelijkertijd ontdekt professor dat de zeven broers zijn geboren uit een reageerbuisbevruchtingsexperiment van de duivelse Dr. Johnson. Emalee blijkt de natuurlijke zus te zijn van de zeven broers. De broers hebben Emalee inmiddels gevonden. Een race tegen de klok ontstaat om haar te redden van een dodelijk ritueel, dat tevens het einde van de wereld zal betekenen. Muziek van Pat Seymour, bekroond in Avoriaz als beste soundtrack. Camera: Theo Bierkens. Montage: Wim Louwrier. Producenten: Chris Brouwer, Haig Balian. Oorspronkelijk zou Ruud van Hemert de film regisseren. De film werd aangeprezen als 'de eerste horrorfilm van Nederlandse bodem'. Liz Snoyink was in de race voor de hoofdrol. Gert Jan Zuilhof in 'De Groene Amsterdammer': "Er is veel aandacht besteed aan het geloofwaardig maken van een warme moeder-dochterrelatie, maar voor het opwekken van de huivering is dat van nul en generlei waarde." Leon de Winter in 'VARA TV magazine 29-2004: "Met veel plezier aan gewerkt, maar niet het hoogtepunt uit mijn oeuvre." Naar eigen zeggen werd regisseur Rudolf van den Berg na deze horrorproductie niet meer serieus genomen: "Voor die film werd ik gezien als een erudiet, sophisticated en intellectuele filmmaker. Maar je moet als regisseur toch je brood verdienen. Ik zag DE JOHNSONS als een 'job'. Niet dat ik er niet bij betrokken was: als je iets gaat doen, werk je er toch weer aan alsof je leven ervan afhangt - maar ik kon toen nog niet vermoeden wat het los zou maken." 183.861 bezoekers.
  maandag 28 november 2005 @ 15:06:46 #120
68065 DJ-Mousey
K0mt Ie Dan Heh? Ow..
pi_32645961
quote:
Op maandag 28 november 2005 08:39 schreef Shark-Food het volgende:
The Johnsons

Scenario: Leon de Winter, gebaseerd op het Amerikaanse script 'The Blue Johnsons' van Rocco Simonelli, naar een verhaal van Roy Frumkes. DE JOHNSONS begint met drie aanvankelijk losse verhaallijnen, die langzaam naar elkaar toelopen. De dertienjarige Emalee heeft last van nachtmerries waarin ze zeven identieke jongens bloed in een bepaald symbool ziet smeren op de muur. Emalee's moeder Victoria, een freelance fotografe, gaat voor de National Geographic naar de Biesbosch om foto's te maken van de natuur en de Kwak in het bijzonder. Emalee gaat mee. Ondertussen heeft de Surinaamse professor Keller een ontdekking gedaan: in de universiteitskelder is een documentaire gevonden over een expeditie naar de Mahxitu-Indianen. De vader van professor Keller, een Winti-man, legt uit dat deze Amerikaans-Indiaanse stam het embryo van hun god Xangadix aanbaden. Volgens de legende krijgt Xangadix zeven zonen, die hun zus ritueel bevruchten, waarna zij een monster zal baren dat de wereld zal vernietigen. Zeven mannen vermoorden in de gevangenis een dokter en tekenen symbolen met bloed. Als professor Keller dit ziet, is hij gealarmeerd. Emalee wordt als ze veertien is eindelijk ongesteld. De zeven mannen weten Emalee en Victoria na hun ontsnapping net niet te pakken te krijgen. Tegelijkertijd ontdekt professor dat de zeven broers zijn geboren uit een reageerbuisbevruchtingsexperiment van de duivelse Dr. Johnson. Emalee blijkt de natuurlijke zus te zijn van de zeven broers. De broers hebben Emalee inmiddels gevonden. Een race tegen de klok ontstaat om haar te redden van een dodelijk ritueel, dat tevens het einde van de wereld zal betekenen. Muziek van Pat Seymour, bekroond in Avoriaz als beste soundtrack. Camera: Theo Bierkens. Montage: Wim Louwrier. Producenten: Chris Brouwer, Haig Balian. Oorspronkelijk zou Ruud van Hemert de film regisseren. De film werd aangeprezen als 'de eerste horrorfilm van Nederlandse bodem'. Liz Snoyink was in de race voor de hoofdrol. Gert Jan Zuilhof in 'De Groene Amsterdammer': "Er is veel aandacht besteed aan het geloofwaardig maken van een warme moeder-dochterrelatie, maar voor het opwekken van de huivering is dat van nul en generlei waarde." Leon de Winter in 'VARA TV magazine 29-2004: "Met veel plezier aan gewerkt, maar niet het hoogtepunt uit mijn oeuvre." Naar eigen zeggen werd regisseur Rudolf van den Berg na deze horrorproductie niet meer serieus genomen: "Voor die film werd ik gezien als een erudiet, sophisticated en intellectuele filmmaker. Maar je moet als regisseur toch je brood verdienen. Ik zag DE JOHNSONS als een 'job'. Niet dat ik er niet bij betrokken was: als je iets gaat doen, werk je er toch weer aan alsof je leven ervan afhangt - maar ik kon toen nog niet vermoeden wat het los zou maken." 183.861 bezoekers.
Dat issie Dankjeweeel
maar nu heb ik nog een film

gaat over een jonge die gaat met zijn klas erges heen.. ligt hij te slapen op de vliegveld dan droomt ie dat dat vliegtuig crashed.. en dan word ie wakker gaat hij in dat vliegtuig en maakt hij ales hetzelfde mee als in zijn droom.. dan word ie helemaal panies en schreeuwt ie van we moeten eruit we moeten eruit!.. dan gaat hij eruit met een paar mensen.. en dan crashed da vliegtuig echt! komen ze er later achter dat het een plan van de dood is ofzo.. en op het laatst gaat het heel snel in kringetjes! welke film is het nou!
  maandag 28 november 2005 @ 15:09:00 #121
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32646013
Final Destination.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 28 november 2005 @ 15:19:07 #122
68065 DJ-Mousey
K0mt Ie Dan Heh? Ow..
pi_32646271
Dat issie.. jullie zijn goed.. dankuu
pi_32671055
Een wat oudere Franse film alweer, een hele poos geleden alweer gezien. Best een ongemakkelijke film ook om te kijken (imo).

Wat ik me er nog van herinner: een Franse jongen die langzaam in de puberteit komt, die dan een uiterst ongemakkelijke incestieuze relatie krijgt met zijn moeder.

Voordat dit allemaal gebeurt trouwens, wordt ie door zijn oudere broer(s?) en vrienden meegenomen naar een hoerenhuis waar ie eerst wordt 'ontmaagd'.

Dit is even kort wat ik er nog van weet, heeft iemand enig idee welke ik bedoel?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:32:53 #124
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_32671281
hmm bedankt voor je poging maar volgens mij is dat hem niet... irritant dat ik ook geen namen oid heb onthouden.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_32671351
Het zou wel eens heel goed deze kunnen zijn: http://www.imdb.com/title/tt0067778/

alleen ben ik er niet compleet zeker van...

edit: 99% zeker.
pi_32759468
quote:
Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef rasor1 het volgende:
Is het niet Shallow Grave?

http://www.imdb.com/title/tt0111149/
pi_32760021
Ik zoek ook een titel. Met Power Search (imdb) kom ik er niet; ik heb al eens het net afgezocht en zelfs geschreven aan een zweedse filmmaatschappij.

de film:

Het gaat om een kinderfilm - volgens mij zweeds, maar het zou ook evt noors of deens kunnen zijn.
Een gezin met een hardwerkende, elitaire vader en moeder, en twee kinderen, een jongen en meisje. De vader zou met ze gaan vissen, moeder zou ook iets, maar ze hebben nooit tijd. De vader werkt met high tech dingen en geeft de kinderen een 'kamer' met technische snufjes: als de kinderen in die kamer aan iets denken (landschap etc) verschijnt dat op de muren van de kamer. Je ziet dat de kinderen hun wraakfantasieen uitleven aldaar, door te gaan 'vissen' met de vader en die dan te laten verdrinken in een storm.
De kinderen raken geobsedeerd door een setting met safari en leeuwen landschap en ze laten die scene permanent staan. Vervolgens 'groeit' dat beeld de kamer in en op een dag zullen de ouders eindelijk (verstoord omdat de kinderen telkens in de safari zitten) iets leuks met ze gaan doen en dan zijn de kinderen zoek. De ouders gaan de kamer in en de kids doen de deur op slot. Je ziet hoe de leeuwen ineens zien dat er iemand is en aan het einde zie je de pet van pappa en de jurk van mama verscheurd liggen in de steppe tussen de leeuwen....

de film is ooit uitgezonden op de nederlandse televisie, ergens begin/midden jaren tachtig denk ik.

Iemand???
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:37:38 #129
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_32760099
Ik heb die film ook jaren geleden gezien.
Of was het onderdeel van een serie?
Maar ik weet de titel niet, ik zal eens proberen te zoeken.
IMDb Vote History
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:22:42 #130
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_32761150
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef fayle het volgende:
Het gaat om een kinderfilm - volgens mij zweeds, maar het zou ook evt noors of deens kunnen zijn.

De kinderen raken geobsedeerd door een setting met safari en leeuwen landschap en ze laten die scene permanent staan. Vervolgens 'groeit' dat beeld de kamer in en op een dag zullen de ouders eindelijk (verstoord omdat de kinderen telkens in de safari zitten) iets leuks met ze gaan doen en dan zijn de kinderen zoek. De ouders gaan de kamer in en de kids doen de deur op slot. Je ziet hoe de leeuwen ineens zien dat er iemand is en aan het einde zie je de pet van pappa en de jurk van mama verscheurd liggen in de steppe tussen de leeuwen....

de film is ooit uitgezonden op de nederlandse televisie, ergens begin/midden jaren tachtig denk ik.

Iemand???
Volgens deze site is het een verhaal van Ray Bradbury:
quote:
A couple purchase a holo-theater to keep their son and daughter amused, but the recreation of the sweltering African savannah the children concoct is anything but amusing....Story by Ray Bradbury.
Als ik dan op IMDb ga zoeken kom ik op deze film uit:
Savannen

Alleen staat er geen plot-omschrijving bij, dus zeker weet ik het niet.
IMDb Vote History
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')