Jeetje, dat is snel...quote:
Dat klinkt vaagjes als Strangeland, maar daar ging het zeker niet over een luitenant.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:18 schreef Benniben19 het volgende:
Heey mensen, ik ben de naam van een goeie horrorfilm kwijt, ik zou hem graag nog een kertje huren!! De film ging als volgt: Er was een man, die contact legt via internet (chatbox ofzo) met kgeloof vooral tieners ennuh dan spreken ze bij hem thuis af en die gast is echt zwaar ziek en hangt zijn chatcontacten dan op aan vleeshaken enzo in zijn kelder denk ik, volgens mij blijkt het achteraf om een luitenant uit het leger te gaan....who can help me out!!!!!!!!
Ja perfect dat is hem!!!!!!!!! Ik dacht dat die gast een militair ofzo bleek te zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat klinkt vaagjes als Strangeland, maar daar ging het zeker niet over een luitenant.
Hij heeft Captain Howdy, misschien vandaar de verwarring. Maar dat is enkel z'n internet-nick.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Ja perfect dat is hem!!!!!!!!! Ik dacht dat die gast een militair ofzo bleek te zijn![]()
![]()
Geweldig!!! Bedankt![]()
Mean Guns?quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef rasor1 het volgende:
een aantal criminelen werd in een complex ondergebracht me een koffer met geld
de bedoeling was dat maar 1 van hun levend met die koffer met geld zou vertrekken
leuke knokfilm waarin ze elkaar in groepjes omleggen maar ik weet de naam niet
ik wil hem dolgraag nog een keer zien wie kan mij aan de naam helpen?
Ik geloof dat dit het einde is van Mean Guns.quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef rasor1 het volgende:
nee lijkt er niet op het slot was dat ze met zijn 3en over waren 2 mannen en een vrouw
die mannen gingen elkaar te lijf en halfgort wil er een zelfmoord plegen en zegt die ander nee niet doen dat is zonde dus toen legden ze elkaar om
die vrouw kon daarna met het geld weglopen
ik ben er via een andere site achtergekomen dat het de DD-show was met op het eind een hindernisbaan. Het was dus een show waarin 2 scholen het tegen elkaar moesten opnemen, en aan het eind was er dus de hindernisbaan, waarmee je prijzen kon winnen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef moryana het volgende:
ik zoek de naam van een spelshow uit de jaren 80?? het is een show waarin kinderen over een stormbaan moeten bijv. onder een net doorschuiven waar onder zeepsop zit, en tussen een wringer door moet wurmen en van een glijbaan af en dan in een gigantische taart?? terecht komen of zo.
ik kan het me zo voor de geest halen, alleen kan niet op de naam komen. Het is volgens mij van origine een engels programma....
Maple Town.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:52 schreef MasterWouter het volgende:
hoe heet deze tekefilm(serie) ook alweer?
[afbeelding]
YES! dat is hem inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:16 schreef twentemeisje het volgende:
Volgens mij is het ook een konijntje...
Grave Secrects?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:48 schreef Ottaav het volgende:
Ik zoek al een tijd een film waarvan ik me het volgende kan herrinneren:
Het is een horror film, ik gok dat deze een jaar of 10 geleden uitgezonden is op rtl 4 als "waargebeurd verhaal", die altijd op woensdag kwamen.
Het gaat over een familie die een huis laat bouwen, alleen wat zij niet weten is dat dit op een oude begraafplaats is, waarna er allemaal rare dingen gebeuren.
Scčnes die ik me nog kan herrinneren:
-Tijdens het bouwen komt een donkere man vertellen dat er daar beter niet gebouwd kan worden, maar als de hoofdpersoon(?) zich omdraait is hij ineens weg.
- Op een gegeven moment gebeuren er rare dingen: Er komt zwart spul uit het plafond, de wc spoelt door zonder dat er iemand in de buurt is, er komt een zwarte kraai bij het raam zitten.
Weet iemand de titel van deze film?
Over Here ?quote:Op woensdag 16 november 2005 09:13 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een Britse (Brits-Amerikaans?) Mini-Serie die zich afspeelt in de eerste maanden na het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog in 1939.
Het draait om een Engels Squadron van de de RAF dat in Frankrijk is gestationeerd. We volgen de belevenissen van die eenheid in die rare periode tussen de Duitse inval in Polen (of daarvoor nog eigenlijk) en de aanval op Frankrijk in Mei '40 volgens mij tot tijdens de Slag om Engeland in September 1940.
Ik weet er verder niet zoveel meer van alleen dat Martin Clunes er een klein rolletje in speelde als een enigszins eccentrieke RAF-officier.
Intactoquote:Op woensdag 16 november 2005 17:17 schreef zwaaibaai het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar een spaanse film dat over geluk gaat. Er wordt in eerste instantie een lijk van een vrouw gevonden langs de snelweg, met haar handen op haar rug gebonden en geblinddoekt. Een rechercheur rijdt haar aan ( of staat in de ontwikkelde file). Daarna blijkt dat er een club bestaat die het geluk van mensen kunnen afpakken en die voor hun eigen geluk kunnen gebruiken. Diverse mensen ( een goede toreador, een premier) maken hier gebruik van. O.a. met een scene waarin ze geblindoekt door een bos moeten rennen, wie het haalt zonder botbreuken is degene die ze zoeken.
JA!! Die!!!quote:
Thnx! Heb even de trailer bekeken en deze film zocht ik inderdaad.quote:
Petete y Trapitoquote:Op woensdag 16 november 2005 16:50 schreef Raenius het volgende:
Ik ben op zoek naar een tekenfilm van vroeger (volgens mij een echte film). Het ging over een mus, een vogelverschrikker en een biggetje. Er staat me iets van bij dat als het biggetje huilde dat er dan parels kwamen in plaats van tranen. Ook was er erg zielige muziek bij. Ook was de vogelverschrikker erg zielig, die ging tegen het einde an weer op zijn plaats staan en dat was allemaal erg zielig...
Ik hoop dat iemand een idee heeft, zou deze graag weer eens zien!
Yup, dat is inderdaad de serie met Martin Clunes. Klasse!quote:
Daarom kon ik hem niet vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:17 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Yup, dat is inderdaad de serie met Martin Clunes. Klasse!
Maar ik ben bang dat ik twee series door elkaar gehaald heb.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Daarom kon ik hem niet vinden.
Ik denk dat het deze mini-serie is:
Piece of Cake
RVU: It's Magictime!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef Snol1ner het volgende:
Geachte medemens,
Ik wordt gek!
Ben namelijk op zoek naar de naam van een documentaire die zo'n 2 jaar geleden op de buis was. Misschien ook wel drie jaar.
Het ging over een media/ reclamebureau in Amsterdam. Deze zaten toen in het traject van het faillisement. En dit werd dan ook in beeld gebracht in 4 of 5 afleveringen.
De serie is ook op DVD verschenen.
Ik weet zeker dat hij op NL 1, 2 of 3 was.
Wil heel erg graag de naam van de docu. of de naam van het reclamebureau weten.
De woorden Media, Minds, Kids, Storm ofzo drijven bij mij naar boven...
Thanks!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
RVU: It's Magictime!
Magicminds...
Jayce and the Wheeled Warriors.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:25 schreef Ash het volgende:
Hij vertelde me dat het op planeten afspeelden en dat er een soort van takken, bomen waren die de planeten veroverden en dat de hoofdpersonages met auto's etc vluchten.
cool, ik denk inderdaad dat ie die bedoelt! bedankt!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Jayce and the Wheeled Warriors.
http://www.sfxb.co.uk/animated/jww.html
Ahh the good old days..quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Jayce and the Wheeled Warriors.
http://www.sfxb.co.uk/animated/jww.html
De Johnsons ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:28 schreef DJ-Mousey het volgende:
IK zoek een film, die heb ik een heletijd geleden gezien op tv en wou hem graag van het begin zien.
het gaat over 7 kale mannen die moordlustig zijn en als ze een moord gepleegd hebben tekenen ze van het bloed een soort embryo op de muur..en die zijn bezeten van een hoofdembryoding ofzo.. en die wil trouwen met een meisje die er ook mee in speelt.. maar zou begond nie wete hoe die heet.. als iemand die naam van die embryo weet dan weet ik wel of het die is of niet.. weet iemand het?
Dat issie Dankjeweeelquote:Op maandag 28 november 2005 08:39 schreef Shark-Food het volgende:
The Johnsons
Scenario: Leon de Winter, gebaseerd op het Amerikaanse script 'The Blue Johnsons' van Rocco Simonelli, naar een verhaal van Roy Frumkes. DE JOHNSONS begint met drie aanvankelijk losse verhaallijnen, die langzaam naar elkaar toelopen. De dertienjarige Emalee heeft last van nachtmerries waarin ze zeven identieke jongens bloed in een bepaald symbool ziet smeren op de muur. Emalee's moeder Victoria, een freelance fotografe, gaat voor de National Geographic naar de Biesbosch om foto's te maken van de natuur en de Kwak in het bijzonder. Emalee gaat mee. Ondertussen heeft de Surinaamse professor Keller een ontdekking gedaan: in de universiteitskelder is een documentaire gevonden over een expeditie naar de Mahxitu-Indianen. De vader van professor Keller, een Winti-man, legt uit dat deze Amerikaans-Indiaanse stam het embryo van hun god Xangadix aanbaden. Volgens de legende krijgt Xangadix zeven zonen, die hun zus ritueel bevruchten, waarna zij een monster zal baren dat de wereld zal vernietigen. Zeven mannen vermoorden in de gevangenis een dokter en tekenen symbolen met bloed. Als professor Keller dit ziet, is hij gealarmeerd. Emalee wordt als ze veertien is eindelijk ongesteld. De zeven mannen weten Emalee en Victoria na hun ontsnapping net niet te pakken te krijgen. Tegelijkertijd ontdekt professor dat de zeven broers zijn geboren uit een reageerbuisbevruchtingsexperiment van de duivelse Dr. Johnson. Emalee blijkt de natuurlijke zus te zijn van de zeven broers. De broers hebben Emalee inmiddels gevonden. Een race tegen de klok ontstaat om haar te redden van een dodelijk ritueel, dat tevens het einde van de wereld zal betekenen. Muziek van Pat Seymour, bekroond in Avoriaz als beste soundtrack. Camera: Theo Bierkens. Montage: Wim Louwrier. Producenten: Chris Brouwer, Haig Balian. Oorspronkelijk zou Ruud van Hemert de film regisseren. De film werd aangeprezen als 'de eerste horrorfilm van Nederlandse bodem'. Liz Snoyink was in de race voor de hoofdrol. Gert Jan Zuilhof in 'De Groene Amsterdammer': "Er is veel aandacht besteed aan het geloofwaardig maken van een warme moeder-dochterrelatie, maar voor het opwekken van de huivering is dat van nul en generlei waarde." Leon de Winter in 'VARA TV magazine 29-2004: "Met veel plezier aan gewerkt, maar niet het hoogtepunt uit mijn oeuvre." Naar eigen zeggen werd regisseur Rudolf van den Berg na deze horrorproductie niet meer serieus genomen: "Voor die film werd ik gezien als een erudiet, sophisticated en intellectuele filmmaker. Maar je moet als regisseur toch je brood verdienen. Ik zag DE JOHNSONS als een 'job'. Niet dat ik er niet bij betrokken was: als je iets gaat doen, werk je er toch weer aan alsof je leven ervan afhangt - maar ik kon toen nog niet vermoeden wat het los zou maken." 183.861 bezoekers.
Is het niet Shallow Grave?quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef rasor1 het volgende:
nee lijkt er niet op het slot was dat ze met zijn 3en over waren 2 mannen en een vrouw
die mannen gingen elkaar te lijf en halfgort wil er een zelfmoord plegen en zegt die ander nee niet doen dat is zonde dus toen legden ze elkaar om
die vrouw kon daarna met het geld weglopen
Volgens deze site is het een verhaal van Ray Bradbury:quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:34 schreef fayle het volgende:
Het gaat om een kinderfilm - volgens mij zweeds, maar het zou ook evt noors of deens kunnen zijn.
De kinderen raken geobsedeerd door een setting met safari en leeuwen landschap en ze laten die scene permanent staan. Vervolgens 'groeit' dat beeld de kamer in en op een dag zullen de ouders eindelijk (verstoord omdat de kinderen telkens in de safari zitten) iets leuks met ze gaan doen en dan zijn de kinderen zoek. De ouders gaan de kamer in en de kids doen de deur op slot. Je ziet hoe de leeuwen ineens zien dat er iemand is en aan het einde zie je de pet van pappa en de jurk van mama verscheurd liggen in de steppe tussen de leeuwen....
de film is ooit uitgezonden op de nederlandse televisie, ergens begin/midden jaren tachtig denk ik.
Iemand???
Als ik dan op IMDb ga zoeken kom ik op deze film uit:quote:A couple purchase a holo-theater to keep their son and daughter amused, but the recreation of the sweltering African savannah the children concoct is anything but amusing....Story by Ray Bradbury.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |