Empire of the sun?quote:Op maandag 7 november 2005 15:08 schreef topper007 het volgende:
Zoek wanhopig naar een titel uit ergens in de jaren 90.
Plot: jongetje (schatting jaar of 10 ofzo), groot huis alles wat ie heeft. Oorlog breekt uit en hij verhuist met zijn ouders naar een hotel (groot en hoog hotel), s'nachts varen de jappen de baai binnen en hij vindt een lamp waarmee hij kan seinen. Zodoende doet hij dit (vanuit kamer op flinke hoogte) en de jappen zetten de aanval in omdat ze denken dat dit het signaal is om te beginnen. Vele malen later in de film zie je hem volgens mij ergens tussen de villa's zwerven voor eten. Meen zelfs nog dat ie zijn moeder en/of vader weer herziet. Weet iemand hoe deze film heet? Kan er echt niet op komen en om nou 1787 oorlogstitels te gaan bekijken lijkt me ook beetje van de gekken.
Alvast bedankt !.
Zo, kan ik hem eindelijk na lange tijd weer eens huren. Hele goeie film ! Bedankt !quote:
Dat was Game On van de BBCquote:Op maandag 7 november 2005 15:23 schreef wleistra het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een engelse serie die een tijd geleden op Nederland 3 (dacht ik) is uitgezonden.
Het gaat over 3 figuren waarvan 1 met rood haar (de sukkel), een die alleen maar thuis op de bank zit en niet naar buiten gaat en een lekkere blonde. Vond het toen echt een superserie...
Heeft iemand een idee?
Eyewitness?quote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef TommyZ het volgende:
ik zoek een film en weet er eigenlijk verdacht weinig van. Heb 'm ooit 's gezien toen ik klein was, weet ook niet welke taal maar ik vermoed Engels.
Gaat over een jochie dat "Ziggy" heet en vaak 'practical jokes' uithaalt.
ik herinner me een scene dat hij in een auto zit (niet bestuurder) een een voorbijgangen een briefje geeft met "kidnapped" oid erop. Tot 'ie natuurlijk een keer echt ontvoerd wordt.
Erg lang geleden dus tis niet meer helemaal helder, misschien dat 't bij iemand een belletje doet rinkelen?
Dit is 'm inderdaad! Hartstikke bedankt! Ik zat er met m'n eigen hersenspinsels niet eens in de buurtquote:
Doet mij denken aan de mega blubber powerrace uit Telekids maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef moryana het volgende:
ik zoek de naam van een spelshow uit de jaren 80?? het is een show waarin kinderen over een stormbaan moeten bijv. onder een net doorschuiven waar onder zeepsop zit, en tussen een wringer door moet wurmen en van een glijbaan af en dan in een gigantische taart?? terecht komen of zo.
ik kan het me zo voor de geest halen, alleen kan niet op de naam komen. Het is volgens mij van origine een engels programma....
Alles kits! met Bas Westerweel? Volgens mij op zaterdagochtend, volgens mij ook met minousch jorissenquote:Op dinsdag 8 november 2005 09:46 schreef moryana het volgende:
ik zoek de naam van een spelshow uit de jaren 80?? het is een show waarin kinderen over een stormbaan moeten bijv. onder een net doorschuiven waar onder zeepsop zit, en tussen een wringer door moet wurmen en van een glijbaan af en dan in een gigantische taart?? terecht komen of zo.
ik kan het me zo voor de geest halen, alleen kan niet op de naam komen. Het is volgens mij van origine een engels programma....
Jeetje, dat is snel...quote:
Dat klinkt vaagjes als Strangeland, maar daar ging het zeker niet over een luitenant.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:18 schreef Benniben19 het volgende:
Heey mensen, ik ben de naam van een goeie horrorfilm kwijt, ik zou hem graag nog een kertje huren!! De film ging als volgt: Er was een man, die contact legt via internet (chatbox ofzo) met kgeloof vooral tieners ennuh dan spreken ze bij hem thuis af en die gast is echt zwaar ziek en hangt zijn chatcontacten dan op aan vleeshaken enzo in zijn kelder denk ik, volgens mij blijkt het achteraf om een luitenant uit het leger te gaan....who can help me out!!!!!!!!
Ja perfect dat is hem!!!!!!!!! Ik dacht dat die gast een militair ofzo bleek te zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat klinkt vaagjes als Strangeland, maar daar ging het zeker niet over een luitenant.
Hij heeft Captain Howdy, misschien vandaar de verwarring. Maar dat is enkel z'n internet-nick.quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:05 schreef Benniben19 het volgende:
[..]
Ja perfect dat is hem!!!!!!!!! Ik dacht dat die gast een militair ofzo bleek te zijn![]()
![]()
Geweldig!!! Bedankt![]()
Mean Guns?quote:Op zondag 13 november 2005 20:50 schreef rasor1 het volgende:
een aantal criminelen werd in een complex ondergebracht me een koffer met geld
de bedoeling was dat maar 1 van hun levend met die koffer met geld zou vertrekken
leuke knokfilm waarin ze elkaar in groepjes omleggen maar ik weet de naam niet
ik wil hem dolgraag nog een keer zien wie kan mij aan de naam helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |