abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:41:01 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31743437
Ik vraag me dat af. Veel mensen vinden dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is bijvoorbeeld, ik vrag me af of dat wel zo;n belangrijk mensen recht is. Als je je gewoon aanpast en je mening voor je houdt kun je een prima leven hebben. Je mening kun je best hebben , maar niet in het openbaar. Ik vind dat mensenrecht dus niet zo belangrijk. Wat hebben we nog meer, vrijheid op Godsdienst, boeit me ook niet zom kan wbt zi afgeschaft worden. welke zijn wel belangrijk en wat kun je eigenlijk als mensenrecht definieren?????
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31743488
Gelijke rechten en kansen tussen mannen en vrouwen. Een vrouw kan toch een prima leven hebben in huis als huisvrouw?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:42:58 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_31743495
ze zijn allemaal belangrijk, gare JP fan
pi_31743534
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef remlof het volgende:
ze zijn allemaal belangrijk, gare JP fan
JP is de man. Iedereen die JP afkraakt toont presenteert zijn of haar ondoorgrondelijke domheid.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:55:58 #5
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_31743813
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me dat af. Veel mensen vinden dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is bijvoorbeeld, ik vrag me af of dat wel zo;n belangrijk mensen recht is. Als je je gewoon aanpast en je mening voor je houdt kun je een prima leven hebben. Je mening kun je best hebben , maar niet in het openbaar. Ik vind dat mensenrecht dus niet zo belangrijk. Wat hebben we nog meer, vrijheid op Godsdienst, boeit me ook niet zom kan wbt zi afgeschaft worden. welke zijn wel belangrijk en wat kun je eigenlijk als mensenrecht definieren?????
Gelukkig is de mate waarin een mensenrecht jou boeit niet de graadmeter voor wat in het algemeen wel of niet tot deze rechten zou moeten behoren.
Say your prayers
pi_31744113
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:44 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

JP is de man. Iedereen die JP afkraakt toont presenteert zijn of haar ondoorgrondelijke domheid.
je hebt 't dus nog steeds niet afgeleerd? Nja, het blijft moeilijk om een oude hond nieuwe trucs te leren
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:20:08 #7
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_31744378
Sommigen zijn niet belangrijk nee, die zijn gewoon in de grondwet aan komen waaien
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:27:05 #8
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_31744558
de belangrijkste mensenrechten vind ik die in de universele verklaring voor de rechten van de mens. Die mogen wmt nimmer en te nooit niet afgeschaft worden. Verder vind ik verschillende vrijheden ook belangrijk, vrijheid van godsdienst, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van pers etc.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:40:20 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_31744842
Niet de overhaast, vlak na de oorlog en dus overspannen, gemaakte universele verklaring van de rechten van de mens acht ik hoog, maar de oudere Verklaring van de Rechten van de Mens en Burger sla ik veel hoger aan.
pi_31747324
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef DionysuZ het volgende:
de belangrijkste mensenrechten vind ik die in de universele verklaring voor de rechten van de mens. Die mogen wmt nimmer en te nooit niet afgeschaft worden. Verder vind ik verschillende vrijheden ook belangrijk, vrijheid van godsdienst, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van pers etc.
Mee eens, maar dan wel *binnen* de grenzen. Kortom: vrijheid van godsdienst zolang anderen niet worden gediscrimineerd, vrijheid van meningsuiting idem.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:37:44 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31751342
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je snapt nu dus wel dat je eigenlijk jezelf de mond snoert?
Want je zegt zelf, hou je mening maar voor je, dus...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_31777243
Het recht op vrije meningsuiting is geformuleerd als het verbod van censuur. Een dergelijk verbod leidt tot vrije meningsuiting, maar het is geen fundamenteel recht als zodanig. Overigens ook niet onbegrensd, zie bijvoorbeeld de strafbare belediging.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')