JP is de man. Iedereen die JP afkraakt toont presenteert zijn of haar ondoorgrondelijke domheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef remlof het volgende:
ze zijn allemaal belangrijk, gare JP fan
Gelukkig is de mate waarin een mensenrecht jou boeit niet de graadmeter voor wat in het algemeen wel of niet tot deze rechten zou moeten behoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me dat af. Veel mensen vinden dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is bijvoorbeeld, ik vrag me af of dat wel zo;n belangrijk mensen recht is. Als je je gewoon aanpast en je mening voor je houdt kun je een prima leven hebben. Je mening kun je best hebben , maar niet in het openbaar. Ik vind dat mensenrecht dus niet zo belangrijk. Wat hebben we nog meer, vrijheid op Godsdienst, boeit me ook niet zom kan wbt zi afgeschaft worden. welke zijn wel belangrijk en wat kun je eigenlijk als mensenrecht definieren?????
je hebt 't dus nog steeds niet afgeleerd? Nja, het blijft moeilijk om een oude hond nieuwe trucs te lerenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
JP is de man. Iedereen die JP afkraakt toont presenteert zijn of haar ondoorgrondelijke domheid.
Mee eens, maar dan wel *binnen* de grenzen. Kortom: vrijheid van godsdienst zolang anderen niet worden gediscrimineerd, vrijheid van meningsuiting idem.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:27 schreef DionysuZ het volgende:
de belangrijkste mensenrechten vind ik die in de universele verklaring voor de rechten van de mens. Die mogen wmt nimmer en te nooit niet afgeschaft worden. Verder vind ik verschillende vrijheden ook belangrijk, vrijheid van godsdienst, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van pers etc.
Je snapt nu dus wel dat je eigenlijk jezelf de mond snoert?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vraag me dat af. Veel mensen vinden dat vrijheid van meningsuiting belangrijk is bijvoorbeeld, ik vrag me af of dat wel zo;n belangrijk mensen recht is. Als je je gewoon aanpast en je mening voor je houdt kun je een prima leven hebben. Je mening kun je best hebben , maar niet in het openbaar. Ik vind dat mensenrecht dus niet zo belangrijk. Wat hebben we nog meer, vrijheid op Godsdienst, boeit me ook niet zom kan wbt zi afgeschaft worden. welke zijn wel belangrijk en wat kun je eigenlijk als mensenrecht definieren?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |