Jouw walging en ellende of de zijne?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een user verloren gegaan in Walging en Ellende.
ik werd uitgenodigd. en jij?quote:
Door te bewijzen dat je ze hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voel me net Saddam Hoessein.
Hoe bewijs ik dat ik die massavernietigingswapens niet heb?
Terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jouw walging en ellende of de zijne?
Terecht?
vreemde conclusie. maar vertel eens, daarom kom ik naar sc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
proest. alsof ik sigme ehm... nou nee laat maar...quote:
Goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemde conclusie. maar vertel eens, daarom kom ik naar sc.
Onmogelijk. Je kan zoalshetis tevreden stellen als je een goeie oud-user weet te noemen, maar ook dan is er niks bewezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
dus je bent geen kloon? dan heb je voordat je je registreerde wel flink lopen lurken. kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed.
Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik niet iemands kloon ben?
En waarom staat het zo onomstotelijk vast dat ik wél een kloon ben?
Goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Onmogelijk. Je kan zoalshetis tevreden stellen als je een goeie oud-user weet te noemen, maar ook dan is er niks bewezen.
Of je moet zoalshetis ontmoeten. Mag ik dan vlieg aan de muur zijn?![]()
Bewijst trouwens ook niks, daar niet van.
Je kan kloonzijn en nietkloonzijn niet bewijzen.
Wat is flink lurken? Drie dagen, zoiets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus je bent geen kloon? dan heb je voordat je je registreerde wel flink lopen lurken. kan ik ook mee leven.
en dat voor een notoire hoofdlettergebruikster. doen we wel goed he?quote:
Nou nee, laat maar. Ik kan niet fluiten, maar toch, laat maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. alsof ik sigme ehm... nou nee laat maar...
...is easy 'couse you're beautiful.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef Monidique het volgende:
Loving you...
Echt wel. Dat doen we expres, vanwege die thesaurale methode....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat voor een notoire hoofdlettergebruikster. doen we wel goed he?
misschien kan ik dat veranderen door melani en beautiful people als post-hippie te noemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...is easy 'couse you're beautiful.
Lalalalala...
Dank, Monidique. De rest van mijn dag kweelt er een hippiemeisje in mijn hoofd.
het vergt wat discipline, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt wel. Dat doen we expres, vanwege die thesaurale methode....
Finder_elf_towns = DrWolffenstein (anagram / kloon)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
Wie is Wolffje?
aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhllquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kan ik dat veranderen door melani en beautiful people als post-hippie te noemen?
Oh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Finder_elf_towns = DrWolffenstein (anagram / kloon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |