Met jou alles wél?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Yep! Lang leve het zieke familielid![]()
Ik heb jou ook gemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Met jou alles wél?
Blij je weer terug te zien![]()
quote:
Ik mag hier niet meer praten over de overkant van de overkant. Als je er werk van wil maken kan je even het topic van LodewijkNapoleon doorlezen. Hij meent, en dat ben ik met hem eens, dat jij mogelijk wel zou kunnen en willen discussieren met sjun en/of met lucida.quote:Even geen tijd voor de overkant, dat komt de volgende keer wel weer....
Hè? Mag je hun forum hier niet meer noemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij moet de komende 2 weken hier de heren een beetje soepel houden hoor, ik ben dan ervantussen
![]()
[..]
Ik mag hier niet meer praten over de overkant van de overkant. Als je er werk van wil maken kan je even het topic van LodewijkNapoleon doorlezen. Hij meent, en dat ben ik met hem eens, dat jij mogelijk wel zou kunnen en willen discussieren met sjun en/of met lucida.
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij moet de komende 2 weken hier de heren een beetje soepel houden hoor, ik ben dan ervantussen
![]()
[..]
Ik mag hier niet meer praten over de overkant van de overkant. Als je er werk van wil maken kan je even het topic van LodewijkNapoleon doorlezen. Hij meent, en dat ben ik met hem eens, dat jij mogelijk wel zou kunnen en willen discussieren met sjun en/of met lucida.
Het lijkt de FrontPage wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, hallo? Je kunt iemand niet verplichten gebruik te maken van een recht. En als je dat al wilt bij stemrecht, moet je consequent zijn en alle uitkeringsgerechtigden ook verplichten gebruik te maken van hun recht op Bijzondere Bijstand, Huursubsidie, Zorgtoeslag etc etc etc.
En moet je dan de reacties hier eens zien
Is er een reden dat je geen antwoord geeft?quote:
Ze vinden dat ik smaal over hun. Mijn reden om ze hier af en toe onder de aandacht te brengen is trouwens niet hun gefuckfok, maar de soms echt waardevolle posten van (met name) sjun en van lucida. Die hebben een hoop kennis paraat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hè? Mag je hun forum hier niet meer noemen?
Lemme get this straight.
Je opent een zeikforum over FOK.
Vervolgens wil je niet dat dat zeikforum onder de aandacht komt van FOKusers.
![]()
Vlucht naar de Kanaren. Rugzak met tent & slaapzak. Op de bonnefooi, wandelen (waarschijnlijk Lanzarote / Fuerteventura)quote:Waar ga je heen?
Omdat ze interessante gedachten hebben. Omdat ze een hoop kennis hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef George-Butters het volgende:
waarom zou je met ze willen discussieren?
Blijf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
Ik zou eigenlijk de PC moeten afsluiten.
Ah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
Wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:51 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij ben jij een kloon van 'tvlxd'.
nee je hoort tot de onnavolgbare 7%. kom, vertel eens van wie je het wel bent. dan hoef je je ook niet meer te verdedigen van wie je het niet bent.quote:
hoi. Wat doe *jij* in de SC?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
hoi
Ik voel me net Saddam Hoessein.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee je hoort tot de onnavolgbare 7%. kom, vertel eens van wie je het wel bent. dan hoef je je ook niet meer te verdedigen van wie je het niet bent.
Jouw walging en ellende of de zijne?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een user verloren gegaan in Walging en Ellende.
ik werd uitgenodigd. en jij?quote:
Door te bewijzen dat je ze hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voel me net Saddam Hoessein.
Hoe bewijs ik dat ik die massavernietigingswapens niet heb?
Terecht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jouw walging en ellende of de zijne?
Terecht?
vreemde conclusie. maar vertel eens, daarom kom ik naar sc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
proest. alsof ik sigme ehm... nou nee laat maar...quote:
Goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vreemde conclusie. maar vertel eens, daarom kom ik naar sc.
Onmogelijk. Je kan zoalshetis tevreden stellen als je een goeie oud-user weet te noemen, maar ook dan is er niks bewezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
dus je bent geen kloon? dan heb je voordat je je registreerde wel flink lopen lurken. kan ik ook mee leven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed.
Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik niet iemands kloon ben?
En waarom staat het zo onomstotelijk vast dat ik wél een kloon ben?
Goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Onmogelijk. Je kan zoalshetis tevreden stellen als je een goeie oud-user weet te noemen, maar ook dan is er niks bewezen.
Of je moet zoalshetis ontmoeten. Mag ik dan vlieg aan de muur zijn?![]()
Bewijst trouwens ook niks, daar niet van.
Je kan kloonzijn en nietkloonzijn niet bewijzen.
Wat is flink lurken? Drie dagen, zoiets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus je bent geen kloon? dan heb je voordat je je registreerde wel flink lopen lurken. kan ik ook mee leven.
en dat voor een notoire hoofdlettergebruikster. doen we wel goed he?quote:
Nou nee, laat maar. Ik kan niet fluiten, maar toch, laat maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
proest. alsof ik sigme ehm... nou nee laat maar...
...is easy 'couse you're beautiful.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:58 schreef Monidique het volgende:
Loving you...
Echt wel. Dat doen we expres, vanwege die thesaurale methode....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat voor een notoire hoofdlettergebruikster. doen we wel goed he?
misschien kan ik dat veranderen door melani en beautiful people als post-hippie te noemen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...is easy 'couse you're beautiful.
Lalalalala...
Dank, Monidique. De rest van mijn dag kweelt er een hippiemeisje in mijn hoofd.
het vergt wat discipline, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Echt wel. Dat doen we expres, vanwege die thesaurale methode....
Finder_elf_towns = DrWolffenstein (anagram / kloon)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
Wie is Wolffje?
aaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhllquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kan ik dat veranderen door melani en beautiful people als post-hippie te noemen?
Oh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Finder_elf_towns = DrWolffenstein (anagram / kloon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |