abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 april 2006 @ 16:58:05 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_36958502
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36958517
Wat triest.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 15 april 2006 @ 19:00:00 #203
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_36986707
Gecondoleerd Co!

Maar Porto wel gewonnen!
quote:
FC Porto nadert titel met rasse schreden

14/4/2006 23:15

Co Adriaanse beloofde bij zijn aanstelling FC Porto de titel. Na de 1-0 zege op União Leiria is de Nederlandse coach weer een stap dichter bij dat doel.
FC Porto maakte geen fout tegen middenmoter União Leiria. Maar veel doelpunten kregen de toeschouwers in Stadio Dragão niet voorgeschoteld. Het bleef bij een goal van Adriano, die kort voor rust de enige treffer voor zijn rekening nam.

De laatste negen minuten speelde FC Porto met een man minder. Lucho González had zijn tweede gele kaart gekregen en mocht dus eerder de kleedkamers opzoeken.

Met nog drie duels voor de boeg heeft FC Porto een voorsprong van acht punten op Sporting Lissabon, dat zaterdag met een zege op Estrela Amadora in het spoor kan blijven.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_36988143
Condo Co
pi_37002689
De titel is bijna binnen. Sporting speelde gister 0-0. Zaterdag kampioen tegen Penafiel
  Trouwste user 2022 zondag 16 april 2006 @ 20:00:50 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_37014471
Hij doet het maar weer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 16 april 2006 @ 20:02:51 #207
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_37014532
Ze hoeven dus geen paaseieren te zoeken in Porto?
pi_37032660
Nee, maar dat hadden ze sowieso nooit gedaan natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37083747
BN/DeStam,
quote:
Porto sluit Adriaanse in armen
Door René Zwaap

Dinsdag 18 april 2006 - PORTO – Co Adriaanse heeft een bewogen week achter de rug. De trainer van FC Porto verloor in twee dagen beide ouders, reisde in allerijl af naar Nederland, maar was vrijdag weer in Porto om zijn ploeg met een 1-0 overwinning op Leiria een belangrijke stap te zien zetten op weg naar het Portugese kampioenschap. Winst tegen hekkensluiter Penafiel volstaat zaterdag voor Adriaanse om de eerste landstitel uit zijn lange loopbaan te behalen. Het Estádio de Dragão, waar nog maar zo kort geleden massaal witte zakdoekjes wapperden tegen de Hollandse coach, was vrijdag echter om heel andere redenen het toneel van hartverwarmende solidariteit met de coach. Na de beslissende treffer van Adriano vierde de hele ploeg langs de lijn uitbundig feest met de ‘Mister’. Het nagenoeg uitverkochte stadion scandeerde de naam van de coach en onthaalde hem op een daverende ovatie. Heel Porto sloot Co Adriaanse zo in de armen na wat hij zelf ‘de moeilijkste dagen van mijn leven’ noemde.

Vader

Verleden week maandag kreeg Adriaanse het bericht binnen dat zijn vader, Jacobus Adriaanse, op 87-jarige leeftijd was overleden. De oefenmeester vloog meteen naar Nederland en liet de voorbereiding van het treffen tegen Leiria over aan zijn assistenten Jan Olde Riekerink, Wil Coort en Rui Barros. Twee dagen daarna overleed ook zijn moeder, Johanna Susanna Elisabeth, 83 jaar. FC Porto rouwde met de coach mee en onthaalde hem bij terugkomst uit Nederland op hartverwarmende wijze. Aanvoerder Pedro Emmanuel droeg namens de hele ploeg de overwinning tegen Leiria op aan de coach. Adriaanse toonde zich diep geroerd.

Gek

Porto-voorzitter Pinto da Costa verzekerde dat Adriaanse bij de club zal blijven. „Toen Co Adriaanse hier begon, riep de pers dat hij een gek was, maar aan het eind van de competitie zal hij laten zien wie er gek is geweest“, aldus de oppermachtige president, die Adriaanse door dik en dun heeft gesteund.
  woensdag 19 april 2006 @ 00:36:16 #210
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_37083789
mooi hoor
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_37088010
Lijkt me verschrikkelijk om in één week beide ouders te verliezen. Ik wens Co dan ook alle sterkte toe.

Successen in de sport zijn dan ineens maar heel relatief, maar toch flikt Co het 'm nu mooi. Eindelijk die titel voor de man die 'm zo verdient. De enige goede trainer die Ajax na Van Gaal had, de man die AZ naar de top leidde, die tweede werd met Willem II (wat een schril contrast met de 17e plaats van dit seizoen) en daarvoor al succesvol was bij Zwolle en ADO Den Haag. Ik ben en blijf groot fan van de man.
pi_37096432
Ach ja, zo blijkt maar weer hoe relatief alles is in passionele landen. Als ze volgend jaar weer 3 x verliezen, komen de zakdoekjes weer.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 16:21:13 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37098648
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, zo blijkt maar weer hoe relatief alles is in passionele landen. Als ze volgend jaar weer 3 x verliezen, komen de zakdoekjes weer.
Maar jij zat er (zoals wel vaker) toch behoorlijk langs met je voorspelling
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37099404
Mich is geen fan van Co, dat is al het hele topic duidelijk.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 april 2006 @ 17:47:58 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_37101550
Mooi om te lezen.

pi_37104882
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef PyTh het volgende:

[..]

Maar jij zat er (zoals wel vaker) toch behoorlijk langs met je voorspelling
Dat is niet helemaal waar. Hij heeft op het punt gestaan er uit te vliegen na de CL-uitschakeling natuurlijk. De competitie heeft hem gered. Desondanks zit hij er inderdaad langer dan ik verwacht had, maar ook omdat hij wel duidelijk concessies heeft gedaan aan zijn eigen "hardheid".
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 april 2006 @ 20:02:06 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37105651
quote:
Op woensdag 19 april 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Hij heeft op het punt gestaan er uit te vliegen na de CL-uitschakeling natuurlijk. De competitie heeft hem gered. Desondanks zit hij er inderdaad langer dan ik verwacht had, maar ook omdat hij wel duidelijk concessies heeft gedaan aan zijn eigen "hardheid".
Toegeven is niet je sterkste kant.
Jij beweerde dat Adriaanse er binnen een half jaar uit zou liggen. (kan je post erbij pakken)

En of hij er nou bijna uitlag nav de CL uitschakeling of dat hij concessies heeft gedaan dat maakt niet uit
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_37106435
Ik zeg toch dat hij er langer zit dan ik had verwacht. Maar dat is wel mede te verklaren door die concessies.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 19 april 2006 @ 21:18:05 #219
7889 tong80
Spleenheup
pi_37108360
Ja lul je er maar uit

pi_37109924
quote:
Op woensdag 19 april 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
Ik zeg toch dat hij er langer zit dan ik had verwacht. Maar dat is wel mede te verklaren door die concessies.
Het coachvak is toch één grote concessie
pi_37136388
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:56 schreef okee6 het volgende:

[..]

Het coachvak is toch één grote concessie
Klopt, maar hij is al lang niet meer zo hard en rechtlijnig als bij Ajax en AZ.
www.thuisuiteten.nl
pi_37137430
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is al lang niet meer zo hard en rechtlijnig als bij Ajax en AZ.
Bij Ajax wilde hij kampioen worden, dat werd Ajax niet onder hem. Bij AZ wilde hij een beker winnen, dat lukte niet. Bij Porto gaat hij voor de titel, en in één seizoen hoppa, rechtlijniger kan haast niet! Voor kampioenen hoef je ook niet hard te zijn natuurlijk. Alhoewel Co de fanatieke aanhang van de club wel hard het zwijgen heeft opgelegd. Hij is werkelijk van alle markten thuis
pi_37137465
Hard het zwijgen opgelegd? Verklaar je nader.
www.thuisuiteten.nl
pi_37138433
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Hard het zwijgen opgelegd? Verklaar je nader.
Op het moment dat ze hem gingen bedreigen, mochten ze niet meer in de buurt van zijn jeep komen en begon hij aan zijn overwinningsreeks.
pi_37138593
Okee, maar dat is meer toeval denk ik.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')