En je motor ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, en ik leef nogen de rest van de weggebruikers ook
![]()
Gelijk heb je . . .quote:
Dat is lang niet zo gek. Het werd lang van te voren al aangekondigd, dus menig slim persoon heeft een andere route gekozen . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, en ik leef nogen de rest van de weggebruikers ook
![]()
Hoezo andere route? Ik ben gewoon gaan schuilen, je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo gek. Het werd lang van te voren al aangekondigd, dus menig slim persoon heeft een andere route gekozen . . .![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo andere route? Ik ben gewoon gaan schuilen, je weet maar nooit he![]()
Luie donder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wie verteld er wat leuks??????????????????????
Ik heb namelijk geen zin meer in werken
Hoeze lui, ik wel 3 werkinstructies gemaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luie donder.
Vrijdagmiddag is meestal niet productief idd![]()
Toch knap hoe je dat 'meestal' nog min of meer serieus weet op te schrijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
En wat heb jij dan "geproduceerd" vandaag ??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
Luie donder.
Ik produceer altijd wat, of het echt nuttig is, is een tweede . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Produceren? Kan dat eigenlijk wel op een vrijdag![]()
En wat produceer jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik produceer altijd wat, of het echt nuttig is, is een tweede . . .![]()
Op vrijdagmiddag kan ik me eindelijk eens op m'n echte werk werpen. Iedereen houd zich dan tenminste gedeist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luie donder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |