Daarom niet,quote:
PUH!!quote:
Bier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Gegroet!
Nou, niet uitgeweest gisteravond, maar wel lekker zitten yahtzeeën bij de burenmet bier en snacks
Dat wordt mijn missie..als ik boodschappen ga doen straks..quote:
quote:
Varieer er dan eens mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
T is echt een heel erg smerige substantie
Ik varieer er heel erg mee hoor, ik drink het niet, en niet, en niet en nietquote:
Je drinkt het zeker iedere dag op een ander moment niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik varieer er heel erg mee hoor, ik drink het niet, en niet, en niet en niet
Doei Cara
Dat ook nog, en dan gebruik ik iedere keer een andere beker niet hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je drinkt het zeker iedere dag op een ander moment niet?
Zo houd je inderdaad de variatie er wel in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook nog, en dan gebruik ik iedere keer een andere beker niet he
Zo blijft het smerig hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo houd je inderdaad de variatie er wel in.
Een imagetank is wel da shiznit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen imagetank ophalen, t is toch nog gelukt![]()
![]()
Das watquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Een imagetank is wel da shiznit!
Da shiznitquote:
Oh dat, zeg dat dan nu weet ik het dus nog nietquote:
Volgens mij is het gangstah taal voor 'gave shit'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh dat, zeg dat dan nu weet ik het dus nog niet
Gave shit, ik zal zo eens kijken op de wc hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Volgens mij is het gangstah taal voor 'gave shit'
Precies weet ik het ook niet, maar het duidt in ieder geval iets cools aan
En je motor ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, en ik leef nogen de rest van de weggebruikers ook
![]()
Gelijk heb je . . .quote:
Dat is lang niet zo gek. Het werd lang van te voren al aangekondigd, dus menig slim persoon heeft een andere route gekozen . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, en ik leef nogen de rest van de weggebruikers ook
![]()
Hoezo andere route? Ik ben gewoon gaan schuilen, je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo gek. Het werd lang van te voren al aangekondigd, dus menig slim persoon heeft een andere route gekozen . . .![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo andere route? Ik ben gewoon gaan schuilen, je weet maar nooit he![]()
Luie donder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wie verteld er wat leuks??????????????????????
Ik heb namelijk geen zin meer in werken
Hoeze lui, ik wel 3 werkinstructies gemaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luie donder.
Vrijdagmiddag is meestal niet productief idd![]()
Toch knap hoe je dat 'meestal' nog min of meer serieus weet op te schrijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
En wat heb jij dan "geproduceerd" vandaag ??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
Luie donder.
Ik produceer altijd wat, of het echt nuttig is, is een tweede . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Produceren? Kan dat eigenlijk wel op een vrijdag![]()
En wat produceer jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik produceer altijd wat, of het echt nuttig is, is een tweede . . .![]()
Op vrijdagmiddag kan ik me eindelijk eens op m'n echte werk werpen. Iedereen houd zich dan tenminste gedeist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luie donder.
Eej, jij zij doei daarstraks,quote:
Heejquote:
Ik had het tegen alle vrouwen hier joh.. wat interesseert een duizenden jaren oude filosoof me nou...quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik had het tegen alle vrouwen hier joh.. wat interesseert een duizenden jaren oude filosoof me nou...
[edit] f&*k ik was niet op mijn viper_74 account ingelogd
Niets van gehoord..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van kleinkonijn gehoord? Of is ze eindelijk afgeschoten?
Of zou ze een nieuwe kloon hebben?quote:
haas? ik eet alleen konijn.. en dan het liefst in het zuur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:30 schreef Frezer het volgende:
Het was in elk geval haas en geen knijn wat er vanavond op mijn bordje lag. Ik weet er dus ook niks van.
Ik heb haar weggeflikkerd. Ze smaakte nogal zuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van kleinkonijn gehoord? Of is ze eindelijk afgeschoten?
er is zelfs wat extras bij.. zit nog wapenolie en kruitslijm op mijn handenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef _Cara_ het volgende:
Dus alles zit er nog op en aan.. das mooi..
Dat WORDT al voor je gedaanquote:
konijn int zuur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haas? ik eet allen konijn.. en dat het liefst in het zuur...![]()
Dat willen we niet.. dat wordt schrobben geblazen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef nixxx het volgende:
er is zelfs wat extras bij.. zit nog wapenolie en kruitslijm op mijn handendat is best hardnekkig spul...
Oeh, dat herinnerd me er aan dat het weer eens tijd wordt een frietje zuurvlees bij jullie te komen halen,quote:
Ja en ja... ik heb wel wat culinaire hoogstandjes in huis...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
konijn int zuur...is dat limburgs? en kan jij dat klaarmaken
![]()
?
Dus jij zat achter die kloon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef dawg het volgende:
Ik heb haar weggeflikkerd. Ze smaakte nogal zuur.
mmmm niet zeggen .. lekkerrrrr maar mag ik niet hebben... veel te veel calorieën...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oeh, dat herinnerd me er aan dat het weer eens tijd wordt een frietje zuurvlees bij jullie te komen halen,.
Wanneer kunnen we terecht? Plato neemt de Bavaria mee zei hij net.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja en ja... ik heb wel wat culinaire hoogstandjes in huis...![]()
En toch... als ze een kloon zou zijn is die wel een heel goed uitgewerkt!quote:
BIER? and what about me? ik drink geen bier...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef dawg het volgende:
Wanneer kunnen we terecht? Plato neemt de Bavaria mee zei hij net.
Mag best af en toe,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mmmm niet zeggen .. lekkerrrrr maar mag ik niet hebben... veel te veel calorieën...![]()
Net zo erg als die bolussen van marc..
Neem ik wel een flesje rosé voor je mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
BIER? and what about me? ik drink geen bier...![]()
Tja.. héél véél goeds komt hier vandaan..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag best af en toe,.
, ik moet ervoor helemaal naar Limbabwe verdorie!
Ja, maar op het eind werd ze ongeloofwaardig.quote:
Heb nog wel wat flesjes wijn in de kast liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
BIER? and what about me? ik drink geen bier...![]()
Ohw, en daar weet jij alles van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. héél véél goeds komt hier vandaan..![]()
jááááá daar weet ik alles van... toevallig!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef Frezer het volgende:
Ohw, en daar weet jij alles van?Je kan zeker ook dialect praten?
Is lekker,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:41 schreef nixxx het volgende:
ik heb dat nog nooit op zuur vlees.. maar ik wil het best proberen..
lullen jullie het topic even vol, dan ga ik naar bed... wekkertje gaat weer om 5 uur
welterusten allemaal
Je zou anders de eerste Limburger zijn die ik tegen kom die geen dialect kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jááááá daar weet ik alles van... toevallig!!en ik spreek een héél klein beetje dialect...
![]()
Tja voor alles is een eerste keer nietwaar..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef Frezer het volgende:
Je zou anders de eerste Limburger zijn die ik tegen kom die geen dialect kan.
Dat klinkt als een goed begin van het weekend,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Latervoor degenen die gaan slapen.
Ik moet nog een review af schrijven en een stuk code inleveren. Nja, het zit er bijna op! Nog even en dan kan ik weer verder gaan leren voor m'n tentamens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |