Daarom niet,quote:
PUH!!quote:
Bier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Gegroet!
Nou, niet uitgeweest gisteravond, maar wel lekker zitten yahtzeeën bij de burenmet bier en snacks
Dat wordt mijn missie..als ik boodschappen ga doen straks..quote:
quote:
Varieer er dan eens mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
T is echt een heel erg smerige substantie
Ik varieer er heel erg mee hoor, ik drink het niet, en niet, en niet en nietquote:
Je drinkt het zeker iedere dag op een ander moment niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik varieer er heel erg mee hoor, ik drink het niet, en niet, en niet en niet
Doei Cara
Dat ook nog, en dan gebruik ik iedere keer een andere beker niet hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je drinkt het zeker iedere dag op een ander moment niet?
Zo houd je inderdaad de variatie er wel in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook nog, en dan gebruik ik iedere keer een andere beker niet he
Zo blijft het smerig hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo houd je inderdaad de variatie er wel in.
Een imagetank is wel da shiznit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen imagetank ophalen, t is toch nog gelukt![]()
![]()
Das watquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Een imagetank is wel da shiznit!
Da shiznitquote:
Oh dat, zeg dat dan nu weet ik het dus nog nietquote:
Volgens mij is het gangstah taal voor 'gave shit'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh dat, zeg dat dan nu weet ik het dus nog niet
Gave shit, ik zal zo eens kijken op de wc hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Volgens mij is het gangstah taal voor 'gave shit'
Precies weet ik het ook niet, maar het duidt in ieder geval iets cools aan
En je motor ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, en ik leef nogen de rest van de weggebruikers ook
![]()
Gelijk heb je . . .quote:
Dat is lang niet zo gek. Het werd lang van te voren al aangekondigd, dus menig slim persoon heeft een andere route gekozen . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ja, en ik leef nogen de rest van de weggebruikers ook
![]()
Hoezo andere route? Ik ben gewoon gaan schuilen, je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is lang niet zo gek. Het werd lang van te voren al aangekondigd, dus menig slim persoon heeft een andere route gekozen . . .![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ook . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo andere route? Ik ben gewoon gaan schuilen, je weet maar nooit he![]()
Luie donder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wie verteld er wat leuks??????????????????????
Ik heb namelijk geen zin meer in werken
Hoeze lui, ik wel 3 werkinstructies gemaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luie donder.
Vrijdagmiddag is meestal niet productief idd![]()
Toch knap hoe je dat 'meestal' nog min of meer serieus weet op te schrijvenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
En wat heb jij dan "geproduceerd" vandaag ??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
Luie donder.
Ik produceer altijd wat, of het echt nuttig is, is een tweede . . .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Produceren? Kan dat eigenlijk wel op een vrijdag![]()
En wat produceer jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik produceer altijd wat, of het echt nuttig is, is een tweede . . .![]()
Op vrijdagmiddag kan ik me eindelijk eens op m'n echte werk werpen. Iedereen houd zich dan tenminste gedeist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Luie donder.
Eej, jij zij doei daarstraks,quote:
Heejquote:
Ik had het tegen alle vrouwen hier joh.. wat interesseert een duizenden jaren oude filosoof me nou...quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik had het tegen alle vrouwen hier joh.. wat interesseert een duizenden jaren oude filosoof me nou...
[edit] f&*k ik was niet op mijn viper_74 account ingelogd
Niets van gehoord..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van kleinkonijn gehoord? Of is ze eindelijk afgeschoten?
Of zou ze een nieuwe kloon hebben?quote:
haas? ik eet alleen konijn.. en dan het liefst in het zuur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:30 schreef Frezer het volgende:
Het was in elk geval haas en geen knijn wat er vanavond op mijn bordje lag. Ik weet er dus ook niks van.
Ik heb haar weggeflikkerd. Ze smaakte nogal zuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog iets van kleinkonijn gehoord? Of is ze eindelijk afgeschoten?
er is zelfs wat extras bij.. zit nog wapenolie en kruitslijm op mijn handenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:29 schreef _Cara_ het volgende:
Dus alles zit er nog op en aan.. das mooi..
Dat WORDT al voor je gedaanquote:
konijn int zuur...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
haas? ik eet allen konijn.. en dat het liefst in het zuur...![]()
Dat willen we niet.. dat wordt schrobben geblazen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef nixxx het volgende:
er is zelfs wat extras bij.. zit nog wapenolie en kruitslijm op mijn handendat is best hardnekkig spul...
Oeh, dat herinnerd me er aan dat het weer eens tijd wordt een frietje zuurvlees bij jullie te komen halen,quote:
Ja en ja... ik heb wel wat culinaire hoogstandjes in huis...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
konijn int zuur...is dat limburgs? en kan jij dat klaarmaken
![]()
?
Dus jij zat achter die kloon?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:32 schreef dawg het volgende:
Ik heb haar weggeflikkerd. Ze smaakte nogal zuur.
mmmm niet zeggen .. lekkerrrrr maar mag ik niet hebben... veel te veel calorieën...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oeh, dat herinnerd me er aan dat het weer eens tijd wordt een frietje zuurvlees bij jullie te komen halen,.
Wanneer kunnen we terecht? Plato neemt de Bavaria mee zei hij net.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja en ja... ik heb wel wat culinaire hoogstandjes in huis...![]()
En toch... als ze een kloon zou zijn is die wel een heel goed uitgewerkt!quote:
BIER? and what about me? ik drink geen bier...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef dawg het volgende:
Wanneer kunnen we terecht? Plato neemt de Bavaria mee zei hij net.
Mag best af en toe,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mmmm niet zeggen .. lekkerrrrr maar mag ik niet hebben... veel te veel calorieën...![]()
Net zo erg als die bolussen van marc..
Neem ik wel een flesje rosé voor je mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
BIER? and what about me? ik drink geen bier...![]()
Tja.. héél véél goeds komt hier vandaan..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mag best af en toe,.
, ik moet ervoor helemaal naar Limbabwe verdorie!
Ja, maar op het eind werd ze ongeloofwaardig.quote:
Heb nog wel wat flesjes wijn in de kast liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:37 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
BIER? and what about me? ik drink geen bier...![]()
Ohw, en daar weet jij alles van?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. héél véél goeds komt hier vandaan..![]()
jááááá daar weet ik alles van... toevallig!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef Frezer het volgende:
Ohw, en daar weet jij alles van?Je kan zeker ook dialect praten?
Is lekker,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:41 schreef nixxx het volgende:
ik heb dat nog nooit op zuur vlees.. maar ik wil het best proberen..
lullen jullie het topic even vol, dan ga ik naar bed... wekkertje gaat weer om 5 uur
welterusten allemaal
Je zou anders de eerste Limburger zijn die ik tegen kom die geen dialect kan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jááááá daar weet ik alles van... toevallig!!en ik spreek een héél klein beetje dialect...
![]()
Tja voor alles is een eerste keer nietwaar..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef Frezer het volgende:
Je zou anders de eerste Limburger zijn die ik tegen kom die geen dialect kan.
Dat klinkt als een goed begin van het weekend,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Latervoor degenen die gaan slapen.
Ik moet nog een review af schrijven en een stuk code inleveren. Nja, het zit er bijna op! Nog even en dan kan ik weer verder gaan leren voor m'n tentamens
Jij toch,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand wel iets leuks doen dit weekend?
Nou ja, morgenavond maar uitgaan in Antwerpenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand wel iets leuks doen dit weekend?
Antwerpen is een leuk stad jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nou ja, morgenavond maar uitgaan in AntwerpenMag ook wel, even weer wat afleiding
Thanx meis, alles goed?quote:
Moet je ook op tijd naar bed gaan . . .quote:
Ik GING op tijd naar bed... dan moet je alleen ook wel de slaap vattenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je ook op tijd naar bed gaan . . .![]()
![]()
Moet je maar niet zoveel drinkenquote:
O ja, dat ken ik . . .quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:37 schreef melismay het volgende:
Ik GING op tijd naar bed... dan moet je alleen ook wel de slaap vatten![]()
Ahquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef GF het volgende:
Komt meer omdat ik verkeerd gelegen heb denk ik. Vanuit m'n nek
Ik ga vanavond maar eens uit in Antwerpenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:34 schreef GF het volgende:
Nee, gaat niet echt snel. Weekend he
Vanavond een keer niet uit. Op de bank hangen met m'n vriendin. Filmpje kijken ofzo. Morgen naar Rotterdam. Dus ik zal ook niet veel meer posten
Dat is wat te ver voor mijquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ga vanavond maar eens uit in Antwerpen
Thanks, dat laatste komt in ordequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:50 schreef GF het volgende:
[..]
Dat is wat te ver voor mijHeb wel een vage vriendin daar wonen.
Maar veel plezier, en zoek wat 'heets' uit![]()
20 km vanuit hier ofzo, dus het valt weer meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef Breetai het volgende:
Antwerpen moet ik ook weer eens uitchecken. Alleen dat pokke eind weer terugrijden zo midden in de nacht. Dat blijft toch altijd minder.
Nope.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:04 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Frezer..
niks spannends op een zaterdagavond?
Nee niets bijzonders. En ja was een redelijk spannende film. Mijn neefje had m meegenomen. Nu zitten we te wachten op numb3ers..(sbs6) Ken je dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:07 schreef Frezer het volgende:
Nope.
Bij jou wel? was het een leuke film?
Geen flauw idee wat dat is,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee niets bijzonders. En ja was een redelijk spannende film. Mijn neefje had m meegenomen. Nu zitten we te wachten op numb3ers..(sbs6) Ken je dat?
Ik kijk weinig tv.. alleen Csi en numberb3rs dan..![]()
En dat begint nu... dusss![]()
Zit naar de Exorcist te kijken, best wel geinig . . .quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:04 schreef _Cara_ het volgende:
niks spannends op een zaterdagavond?
Op hoeveel liter bloed zit je inmiddels?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zit naar de Exorcist te kijken, best wel geinig . . .
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:24 schreef ThunderChild het volgende:
Dat was deel 1, en dan nu deel 2 . . .![]()
Yep . . .quote:
Sterkte dan.quote:
Dank daarvoor, alhoewel ik het niet nodig heb . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:30 schreef Frezer het volgende:
Sterkte dan.
nou en of.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:33 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een drukte.
Wil je voortaan iets niet zo engs zeggen . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:44 schreef Litpho het volgende:
Het loopt weer razendsnel hier. Heeft iedereen plotseling een leven gekregen zonder iets te zeggen of zo?.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:44 schreef Litpho het volgende:
Het loopt weer razendsnel hier. Heeft iedereen plotseling een leven gekregen zonder iets te zeggen of zo?.
Echt, waar heb je dat gekocht dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Frezer het volgende:
[..], morgen heb ik weer even een leven. En bij deze heb ik dat dan ook even gemeld.
Aldi! Maandaanbieding.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, waar heb je dat gekocht dan?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, waar heb je dat gekocht dan?
Ik pak een Heineken . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef QyRoZ het volgende:
Zoveel bier heb ik niet meer in de koelkast, twee nog, maar ik neem er nog eentje. Lekkere Kriek.
[afbeelding]
Bij de Aldi is voordeliger neem ik aan, Q had 2 dagen een leven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, ze hebben ze dus bij de Aldi en de Appie,
moet ik ook maar eens gaan zoeken
Hoe zou dat nu komen?quote:
Waarom blijf je dan niet even fok!ken Caraquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu komen?(het moet wel gezellige praat zijn..
)
Jongens....trusten.. van de Exorcist kan ik niet slapen.. en ik wil lekker dromen, dus ik ga nog ff wat lezen in bed..![]()
@Marc.. heb je dat ding gekregen?
Niet in de aanbieding bij de aldi dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb geen geld voor een leven.
Tja.. ik ben eigenlijk moe...quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom blijf je dan niet even fok!ken CaraMisschien kan jij het niveau wel omhoog halen,
Ja, die heb ik (en weer meer natuurlijk)
En jij ook alles bij elkaar geshopt?
Watje . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:03 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens....trusten.. van de Exorcist kan ik niet slapen.. en ik wil lekker dromen, dus ik ga nog ff wat lezen in bed..![]()
Geen laarzen of jasjes, nog meer dignen die je verzameld danquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja.. ik ben eigenlijk moe...
En ja ik ben goed geslaagd...men kan zéér tevreden zijn...ik ben het iig.
En nee, het waren geen laarzen of jasjes..![]()
Ben wel blij dat je die imagetank hebt gekregen...ben jij ook weer blij!! en nu maar foto's schieten jij!!!
Wat nou watje? ik ben een meisje hoor...quote:
Dat je een meisje bent, dat wist ik maar meestentijd houden meisjes wel van zulk soort films, zeker als ze lekker bij hun vriendjes aan kunnen kruipen . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:12 schreef _Cara_ het volgende:
Wat nou watje? ik ben een meisje hoor...... en soms ... nee vaak.. een watje!
Ik kon van de Ring2 ook mal niet goed slapen.
Ik zou het niet weten, ben al een tijdje relatie-loos . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
Zou dat de reden zijn TC?
De wintertijd maakt het extra vroeg.quote:Op zondag 30 oktober 2005 06:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Godver wat is het vroeg en wat zinloos ook om al wakker te zijn.![]()
Kut ja! Ik wil die van mij ook nog opzeggen . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:23 schreef Breetai het volgende:
Nou ik heb ook nog een leuke in het kader van beureaucratie.
Ik wil m'n voordeelurenkaart van de NS opzeggen. Kreeg ik van de week een brief terug dat ie 21 oktober afloopt en binnen ene week na het aflopen de kaart terug moet sturen. De brief is zelf gedateerd 25 oktober. Ja dat gaat echt lukken om op tijd die kaart terug te sturen.
Het abbo zelf loopt pas op 11 november af. Ik snap er niks meer van.![]()
![]()
Ik word er af en toe zo moedeloos van.
Hoi, long time no seequote:Op zondag 30 oktober 2005 15:41 schreef fembol het volgende:
hi!
Klopt daarom ben ik vanmiddag dan ook naar Noordwijk gefietst om een strandwandeling te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:31 schreef Breetai het volgende:
Eigenlijk veels te mooi weer om binnen te blijven.
Volgens mij was jij voor de zomer al aan je winterslaap begonnen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:19 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben al begonnen.
Je post is aan de late kant daar het weekend al weer bijna is afgelopenquote:
Ergens in 1978.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij voor de zomer al aan je winterslaap begonnen.![]()
QyRoZ the sleeping giant, op het moment dat hij wakker wordt is er echter geen houden meer aan.quote:
Dat is lang geleden...quote:
Dat mag je wel zeggen, al heb ik vandaag een vrije dag genomen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:38 schreef melismay het volgende:
I've been busy en ik denk jij nog zeker busier
Mijn weekend is anders pas net een uurtje geleden begonnen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je post is aan de late kant daar het weekend al weer bijna is afgelopen![]()
Met dit weer zeker ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
Vrije dagen zijn ok ole ole...
Raar weekend dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Mijn weekend is anders pas net een uurtje geleden begonnen hoor
Dan kruip je toch lekker je bed weer in . . .quote:
Daar weerhoudt ik mezelf juist een beetje vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan kruip je toch lekker je bed weer in . . .![]()
Wat doe je dan voor werk ?? Horeca of zo ??quote:
gehandicaptenzorgquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor werk ?? Horeca of zo ??![]()
![]()
Hoezo dat ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
Daar weerhoudt ik mezelf juist een beetje van
Tja, dan heb je idd onregelmatige diensten. Wanneer moet je weer beginnen ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
gehandicaptenzorg
Nee, maar anders kom ik mijn bed helemaal niet meer uit, kan wel de hele dag slapen namelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo dat ??
Moet je morgen dan niet de vroege dienst in ??
Dinsdagquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, dan heb je idd onregelmatige diensten. Wanneer moet je weer beginnen ??
Zou je misschien eens moeten doen, kom je weer es tot rust . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
Nee, maar anders kom ik mijn bed helemaal niet meer uit, kan wel de hele dag slapen namelijk
Da's zeker kort weekend dan, zal aan je denken dinsdag . . .quote:
Denk je? Ik slaap elke dag onderhand 12 uur.... dan zou je toch zeggen dat je tot rust zou moeten komenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zou je misschien eens moeten doen, kom je weer es tot rust . . .
Je kan het natuurlijk ook overdrijven, geen wonder dat je zo bent gaan voelen . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:05 schreef melismay het volgende:
Denk je? Ik slaap elke dag onderhand 12 uur.... dan zou je toch zeggen dat je tot rust zou moeten komen![]()
Nee, er zit geen enkel regelmaat in het rooster. Bij niemand niet in het hele team. Nu komt het toevallig zo uit dat ik 6 dagen moet werken 1 vrij, en dan weer 4 werken. Maar het zij zo.. Zolang ik nog een beetje rust heb is het wel te doen. (en dan werk ik nog niet eens fulltimequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's zeker kort weekend dan, zal aan je denken dinsdag . . .
4 ploegen dienst of zo ??
Hoe komt het dan dat je zo lang slaapt? heb je die slaap echt nodig of is het meer uit verveling ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk je? Ik slaap elke dag onderhand 12 uur.... dan zou je toch zeggen dat je tot rust zou moeten komen
Dat ik me hoe ben gaan voelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook overdrijven, geen wonder dat je zo bent gaan voelen . . .![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het het laatste is... Geen reden om op te staan, dus laat naar bed, laat naar bed, als ik nu een keer wel vroeg op moet ben ik helemaal kapot, daar ben ik niet aan gewend...quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:08 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je zo lang slaapt? heb je die slaap echt nodig of is het meer uit verveling ofzo?
Dus 6x maar een halve dag ?? Dat valt relatief gezien nog wel mee . . .quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:07 schreef _Kimmie_ het volgende:
Nee, er zit geen enkel regelmaat in het rooster. Bij niemand niet in het hele team. Nu komt het toevallig zo uit dat ik 6 dagen moet werken 1 vrij, en dan weer 4 werken. Maar het zij zo.. Zolang ik nog een beetje rust heb is het wel te doen. (en dan werk ik nog niet eens fulltime)
Halve dag? ik vind 8 uur werken op een dag geen halve dag eigenlijk..quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus 6x maar een halve dag ?? Dat valt relatief gezien nog wel mee . . .
Dan raakt je lichaam ook gewend aan slapen. Das best nie fijn.. Kun je niet op een of andere manier ritme aanbrengen in het slapen en opstaan? Iedere ochtend stukje gaan wandelen of fietsen of zwemmen ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik denk dat het het laatste is... Geen reden om op te staan, dus laat naar bed, laat naar bed, als ik nu een keer wel vroeg op moet ben ik helemaal kapot, daar ben ik niet aan gewend...
Nee, 8 uur per dag is nog niet eens een halve dag, klopt helemaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:19 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Halve dag? ik vind 8 uur werken op een dag geen halve dag eigenlijk..
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, 8 uur per dag is nog niet eens een halve dag, klopt helemaal![]()
Dat is nou juist een beetje het probleem, daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dan raakt je lichaam ook gewend aan slapen. Das best nie fijn.. Kun je niet op een of andere manier ritme aanbrengen in het slapen en opstaan? Iedere ochtend stukje gaan wandelen of fietsen of zwemmen ofzo?
Vrijwilligerswerk gaan doen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is nou juist een beetje het probleem, daar heb ik geen zin inDan ga ik iets doen, een uur, twee uur en dan duurt mijn dag des te langer met niks doen ...
Ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek dus ik hoop eigenlijk dat dat wat wordtquote:
Veel succes iigquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek dus ik hoop eigenlijk dat dat wat wordt
Oh dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een sollicitatiegesprek dus ik hoop eigenlijk dat dat wat wordt
Hoezo maar tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Oh dat zou fijn zijn.
Heel veel succes!!!!
@ Marc, ja eigenlijk wist ik dat al wel.. maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |