Bier!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
Gegroet!
Nou, niet uitgeweest gisteravond, maar wel lekker zitten yahtzeeën bij de burenmet bier en snacks
Dat wordt mijn missie..als ik boodschappen ga doen straks..quote:
quote:
Varieer er dan eens mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
T is echt een heel erg smerige substantie
Ik varieer er heel erg mee hoor, ik drink het niet, en niet, en niet en nietquote:
Je drinkt het zeker iedere dag op een ander moment niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik varieer er heel erg mee hoor, ik drink het niet, en niet, en niet en niet
Doei Cara
Dat ook nog, en dan gebruik ik iedere keer een andere beker niet hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je drinkt het zeker iedere dag op een ander moment niet?
Zo houd je inderdaad de variatie er wel in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook nog, en dan gebruik ik iedere keer een andere beker niet he
Zo blijft het smerig hequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo houd je inderdaad de variatie er wel in.
Een imagetank is wel da shiznit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:25 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen imagetank ophalen, t is toch nog gelukt![]()
![]()
Das watquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Een imagetank is wel da shiznit!
Da shiznitquote:
Oh dat, zeg dat dan nu weet ik het dus nog nietquote:
Volgens mij is het gangstah taal voor 'gave shit'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh dat, zeg dat dan nu weet ik het dus nog niet
Gave shit, ik zal zo eens kijken op de wc hoe dat eruit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Volgens mij is het gangstah taal voor 'gave shit'
Precies weet ik het ook niet, maar het duidt in ieder geval iets cools aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |