No problem.quote:Op maandag 7 november 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
Mijn excuses, het overlapte elkaar.
Breaking News : van Bommel alsnog geselecteerd voor Oranje.
Mijne ook alquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:26 schreef cultheld het volgende:
Waarom werd mijn topic gesloten over dat blanke en zwarte wereldteam? Had toch tot leuke discussies kunnen leiden.
Jammer hoor. Zonde van een potentieel leuk forum.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
je bent altijd afhankelijk van de inzichten en ideeen over topics van ons.
Terugkrabbelen als je erachterkomt dat Doc en ik dikke vriendjes zijn? Te laat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, je moet ook niet overdrijven.
Die kritiek is in ieder geval oke.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:48 schreef Ulx het volgende:
Hee Doc. Ook weer daar? Ik bel je morgen wel even, want dit idiote gedoe van je volgelingen(of is het navolgers) kan natuurlijk niet. Bovendien ben ik volgende maand weer in Nederland.
Waarom gingen dit soort topics in jouw modperiode dan ook dicht?quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:05 schreef Doc het volgende:
Recent:
wereldelftal: zwart versus blank
Dat tattoo topic vond ik ook heel goed kunnen.
Het snorren topic ook.
Het zijn er niet veel dus ze zouden zeker niet dwars liggen of anderszins hinderlijk zijn.
Bij mijn weten gingen die topics in mijn tijd niet dicht; ze werden althans niet door mij gesloten.quote:Op zondag 13 november 2005 05:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waarom gingen dit soort topics in jouw modperiode dan ook dicht?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:48 schreef Ulx het volgende:
Hee Doc. Ook weer daar? Ik bel je morgen wel even, want dit idiote gedoe van je volgelingen(of is het navolgers) kan natuurlijk niet. Bovendien ben ik volgende maand weer in Nederland.
Whehe, sorry hoor maar dit is best een zielige opmerkingquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Terugkrabbelen als je erachterkomt dat Doc en ik dikke vriendjes zijn? Te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |