He rellertquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ze zei tegen mij dat ik jou nooit iets moest geven, MissyMirjam, omdat je nooit iets terug zou geven
Joh, die post hier morgen weer om 9:00 dat ze bijna naar "school" moet ofzo! Zet je wekker maarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, dat weet ik niet, daar waar ymme is denk ik zo.
*wekker zwet*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:14 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Joh, die post hier morgen weer om 9:00 dat ze bijna naar "school" moet ofzo! Zet je wekker maar
ik voel me momenteel best wel aangesprokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:17 schreef heaven7 het volgende:
Over dat dom als hooi gesproken
Wie kan er geen nederlands,
Oke, wie kan er geen nederlands en loeit vervolgens dat anderen zo dom als hooi zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik voel me momenteel best wel aangesproken
Je bedoelt wie beheerst de Nederlandse taal niet zo goed?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Oke, wie kan er geen nederlands en loeit vervolgens dat anderen zo dom als hooi zijn
Poteto, potatoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef Sanne het volgende:
[..]
Je bedoelt wie beheerst de Nederlandse taal niet zo goed?
ik heb geen knuppel en ik schrok een beetje te veel om stoer te doen eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
en je rende niet met je knuppel naar buiten om hem op zijn mik te slaan?
ik heb voor dat soort zaken een maglite met 3 batterijen erin naast mijn bed staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef imago het volgende:
[..]
ik heb geen knuppel en ik schrok een beetje te veel om stoer te doen eerlijk gezegd...
Dat is geen reden om ze niet even te bellen. Ik zou het toch maar doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:25 schreef imago het volgende:
ja maar die vent is allang weg eer de politie hier is
ik heb m'n bed verschoven en nou ga ik alsnog slapen
Heb je gelijk geleerd dat je altijd voorbereid moet zijn op zoiets. Een goede tactiek is blijven staren en zeggen dat ie wel een beetje klein is. Om de een of andere reden schijnen ze dat nooit zo leuk te vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef imago het volgende:
[..]
ik heb geen knuppel en ik schrok een beetje te veel om stoer te doen eerlijk gezegd...
Nee. Ik gok rond de 13 euro agz ie in Engeland 6,95 is. Zal wel 12,50 of 12,95 worden dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:28 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand hoe duur dat cadeautje met die beertjes is?
Of schijnen met een zaklamp erop en zeggen: ''Wil je misschien mijn pincet lenen?''quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:31 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb je gelijk geleerd dat je altijd voorbereid moet zijn op zoiets. Een goede tactiek is blijven staren en zeggen dat ie wel een beetje klein is. Om de een of andere reden schijnen ze dat nooit zo leuk te vinden.![]()
Hmm, tis wel 130 gram he? De HIWTK. Zit er ook een kortingsbon in?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee. Ik gok rond de 13 euro agz ie in Engeland 6,95 is. Zal wel 12,50 of 12,95 worden dan.
Wel 130 gram goed spul, hoor. *haalt pakje onder lange regenjas tevoorschijn* Je mag het hebben voor een vriendenprijsje. Alleen omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:34 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hmm, tis wel 130 gram he? De HIWTK. Zit er ook een kortingsbon in?
Een brôôike mee kôas kunde krèège.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:45 schreef PeRi het volgende:
Waar blijft mijn zeepontbijt.
Kôas? Hèdde gij dan ginne wûrst in huus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Een brôôike mee kôas kunde krèège.
Helmonderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Nugget het volgende:
[..]
Kôas? Hèdde gij dan ginne wûrst in huus.
Goodmorning! * Nugget gaat toch maar douchen met Godiva en vraagt aan omstanders dan wel om even te snuffelen
Waarschjnlijk omdat de ingredienten duurder zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:40 schreef Lotjeb het volgende:
Weet trouwens iemand waarom Ginger zo absurd duur is? Heb ik weer... verslaafd aan de duurste Lush zeep...
Ja, zoiets dacht ik ook al...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef Anitra het volgende:
[..]
Waarschjnlijk omdat de ingredienten duurder zijn.
hooi hooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme, ik ben één dag niet online en gelijk is er actie.
Hooi trouwens
Hooi!quote:
weet ik niet, jij hebt mij dream cream, en die violetjeszeep gestuurd, en ik jou 1 zeepje geloof ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hooi!
Wat ben jij mij nog schuldig trouwens?Ik las het ergens en ik weet het écht niet
.
Wehehehe, kijk maar uit, straks word je nog gedegradeerd tot stroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
weet ik niet, jij hebt mij dream cream, en die violetjeszeep gestuurd, en ik jou 1 zeepje geloof ik
voor ik weer als onbetrouwbaar word bestempeld
Ik ook. Heb de Grote Rel gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |