Of Chantal. Hij weet bijna zeker dat zij hem ook heeft genomineerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef Day het volgende:
Menno nomineert Rob echt wel, hoor.
wat een ziek gedachte gang zegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
De woorden van Rob waren duidelijk:
"Nou Menno, maar een rondje niet op elkaar stemmen"
Menno kon zich er wel in vinden want hij wil ook wel eens anderen op de bank zien zitten maar hij weet niet dat ondertussen iedereen hem uitkotst en Rob zo de dans ontspringt
En Joost vind de smetvrees van Tanja mbt Joscelyn belachelijk. "Het is pas smerig als je je vinger of lul in de mond van Joscelyn stopt"
Hoorde het ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
En Joost vind de smetvrees van Tanja mbt Joscelyn belachelijk. "Het is pas smerig als je je vinger of lul in de mond van Joscelyn stopt"
Ik hoop het maar, want Rob moet volgende keer gewoon weer op de bank en dan echt ein-de-lijk eens een keer oprottenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat Menno wel zo pienter is om niet mee te gaan met Robs stemafspraak.
Ow, heb ik het eerste deel gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
De woorden van Rob waren duidelijk:
"Nou Menno, maar een rondje niet op elkaar stemmen"
Menno kon zich er wel in vinden want hij wil ook wel eens anderen op de bank zien zitten maar hij weet niet dat ondertussen iedereen hem uitkotst en Rob zo de dans ontspringt
omdat het bedtijd isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Waarom mag Dido nu wel in badjas in de kamer blijven zitten?
Omdat ze er smakelijker uitziet dan Joost?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Waarom mag Dido nu wel in badjas in de kamer blijven zitten?
Een week of twee geleden had ik hier nog smakelijk om gelachen, nu vind ik het gewoon een ziekelijke Joost-gedachtequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:
het was wat Rob betreft meer dan fantaseren hoor...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:33 schreef Lkw het volgende:
Zaten ze niet gewoon te fantaseren over eens stemmen op iemand die nog nooit op de bank heeft gezeten? Voor zover ik het hoorde, was dat alles... toch?
Ooit komt hij het te wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef Utwodublin het volgende:
Rob denkt dat mensen op hem gestemd hebben omdat hij heimwee naar zijn kinderen heeft. Wat een zelfkennis, hij moest eens weten
jezus wat een randmongoolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef TheVulture het volgende:
en ja hoor: Rob en Joost op de slaapkamer....
I told you so...
En Rob denkt idd dat het publiek tegen hem gestemd heeft omdat ie liedjes voor zijn familie heeft gezongen en dacht dat hij naar huis wilde
DEBIELE OUDE MANKE GEK, WORDT EENS WAKKER!!!
amenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
jezus wat een randmongool
Het publiek heeft tegen je gestemd omdat je een achterbakse onbetrouwbare stokende randmongool bent, een hufter eerste klas, betweter met een kop waar de gemiddelde buffel nog niet op zou willen schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |