zwak van Menno.... het was Rob's plan volgens mij en die probeert zo helemaal buiten schot te blijven....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef schatje het volgende:
Zwak hoor van Menno met dat plan om elkaar niet te nomineren![]()
![]()
.
Stelde Menno dat voor of Rob?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef schatje het volgende:
![]()
.
Ach, als Menno daar intrapt geef ik Rob gelijk. Menno kan nu wel denken, als ik met Rob in de finale kom, win ik in ieder geval van Rob. Dus is het misschien voor Menno wel beter om eerst alle andere bewoners te eliminerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel het idee dat de streamers de enige zijn die nu weten hoe Joost werkelijk is...
Rob stelt Menno voor om een rondje niet op elkaar te stemmen...
Rob weet dat Menno sowieso op de bank zit en als Menno niet op hem stemt ontspringt die gluiperd de dans...
WAT EEN SMEERLAP ZEG!!
Hierboven staat dat het een plan van Rob is, wie heeft het plan nou voorgesteld?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef schatje het volgende:
![]()
.
rob begon ermee, menno lulde meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Wie kwam er nu mee, want een paar post terug lees ik dat Rob het voorstelde.
het was echt Rob's idee hoor....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Wie kwam er nu mee, want een paar post terug lees ik dat Rob het voorstelde.
Ja hoe ging dat gesprek precies. Rob ook schijnheilig, nog ff over dei bonenuren van Menno. Ja dat vinden anderen niet leuk. Maar niet van dat vinden we of ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel het idee dat de streamers de enige zijn die nu weten hoe Joost werkelijk is...
Rob stelt Menno voor om een rondje niet op elkaar te stemmen...
Rob weet dat Menno sowieso op de bank zit en als Menno niet op hem stemt ontspringt die gluiperd de dans...
WAT EEN SMEERLAP ZEG!!
Hij heeft nog veel te leren over vrouwenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Bocaj het volgende:
Waarom slaat Roel nou niet effe een arm om Dido heen.... Ben ik dan weer zo meevoelend?
Zeker als ze zich eraan houden ja. Maar stel je voor dat Menno "ja" zegt en vervolgens Rob toch weer keihard nomineertquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een stemafspraak dus daar mag best een sanctie op staan
Robquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het was echt Rob's idee hoor....
Oké.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het was echt Rob's idee hoor....
Ik snap het ook niet, nu heeft Dido eindelijk eens zn liefde nodig en nou geeft die t nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef Bocaj het volgende:
Waarom slaat Roel nou niet effe een arm om Dido heen.... Ben ik dan weer zo meevoelend?
Denk niet dat Menno zo dom is maar hoop Rob wel!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker als ze zich eraan houden ja. Maar stel je voor dat Menno "ja" zegt en vervolgens Rob toch weer keihard nomineert
Rob is een domoor. Zelfs na vanavond denkt hij nog steeds dat hij kans op de winst maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef Falco het volgende:
Rob is echt het soort mensen van het ergste soort
als een hoerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef BB5kijker het volgende:
Even iets positiefs over Chantal. Wat zag ze er vanavond weer prachtig uit, nietwaar?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gna gna
Ik denk dat Menno wel zo pienter is om niet mee te gaan met Robs stemafspraak.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker als ze zich eraan houden ja. Maar stel je voor dat Menno "ja" zegt en vervolgens Rob toch weer keihard nomineert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |