abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:49:43 #276
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31741912
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:48 schreef Timon223 het volgende:
heb een stomme vraag

ben de hele avond al aan het zoeken naar een videoclip....

het was BB 1 of 2 dat Marco Borsato met het nummer "binnen" het huis in kwam met een hoogwerker, weet iemand van jullie waar die clip te vinden is? en of ie uberhaupt bestaat?
BB1. Van clipjes weet ik gelukkig niks.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_31741918
Menno heeft het over de opmerking van Rob om niet op elkaar te gaan stemmen. Menno is niet achterlijk die weet dat Chantal toch sowieso op hem stemt en dat Rob dan zijn stemmen kwijt is, omdat Tanja weg is.
---- gaat winnen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:50:06 #278
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_31741922
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:24 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als het leuk werk was misschien. Maar kom op zeg... dit was te belachelijk voor woorden.
En Dido vind je arrogant en koninginnegedrag vertonen.

Wat jij hier uitkraamt vind ik hetzelfde, voel je je soms te goed om bonen te sorteren?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:50:08 #279
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31741924
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:48 schreef Lkw het volgende:
Okee, dat 'bonendrama' heb ik niet geheel meegekregen, alleen iets onbelangrijks tussen Menno en Joost, waardoor - vreemd genoeg - Lieske opeens ontplofte.

Als dat alles is wat Joost 'misdaan' heeft, vind ik alles wat overdreven. Maar misschien heb ik wat gemist, dat kan...
je hebt de achterbakse actie mbt de weekopdracht gemist?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31741937
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef TheVulture het volgende:

En Joost vind de smetvrees van Tanja mbt Joscelyn belachelijk. "Het is pas smerig als je je vinger of lul in de mond van Joscelyn stopt"
pi_31741952
damn, ik zoek al de hele avond...... jammer dat er geen clip van is
pi_31741958
quote:
Okee, dat 'bonendrama' heb ik niet geheel meegekregen, alleen iets onbelangrijks tussen Menno en Joost, waardoor - vreemd genoeg - Lieske opeens ontplofte.

Als dat alles is wat Joost 'misdaan' heeft, vind ik alles wat overdreven. Maar misschien heb ik wat gemist, dat kan...
Die leugen vond ik niets bijzonders. Who cares, ze liegen zich allemaal suf.

Maar Joost heeft zeker geen goede week gehad karakterwijs, wat mij betreft. Ik wacht nog even met klagen en janken, totdat dat zich doorzet de komende weken. Misschien springt hij wel weer terug.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:51:08 #283
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31741959
staat lieske nu echt de deur te poetsen
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 oktober 2005 @ 23:51:16 #284
862 Arcee
Look closer
pi_31741963
Ingrid, praat eens duidelijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:51:27 #285
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31741968
Zit ik te wachten tot Roel eindelijk Dido gaat troosten, gaat de stream naar de meidenslaapkamer
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:51:43 #286
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31741973
Ze denken dat Nathalie op Tanja had gestemd was dus Menno en zal wel zo blijven. Joost denkt met een bank van Rob-Menno-Joost. Rob zou moeten vertrekken.
pi_31741978
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De tussenstanden in de live uitzending zijn fake. Dus dat idee kun je vergeten. Ze brengen altijd een spannende tussenstand, zodat het meer mensen aanzet om te bellen. Is altijd nog zo geweest.
Op fok is nog nooit een poll nadat er 100 stemmers waren geweest nog drastisch veranderd (ja, 2 keer ofzo, maar dat was vanwege manipulatie).
Oke, ik snap het wel, is ook niet de moeite om je druk over te maken. Je zal wel gelijk hebben. Ik laat het rusten
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:52:00 #288
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_31741980
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef Timon223 het volgende:
damn, ik zoek al de hele avond...... jammer dat er geen clip van is
Misschien bij de Borsato-fanclub?
Waarom wil je het uberhaupt zien, was verder weinig verheffend.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:52:05 #289
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31741985
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:48 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ik vraag het me af.
Die man heeft zo'n enorm ego, hij snapt dit écht niet. Als hij het al gaat zoeken in het liedjes zingen... hij heeft geen enkele zelfreflectie.
Ja dat snap ik, daarom ook dat wegpraten en excussen verzinnen. Maar hij heeft geen autoriteit meer. Komt wel naar buiten als er een conflict is of wanneer hij zich weer zo bazig opstelt. Denk ik hoor.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:52:21 #290
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31741994
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

je hebt de achterbakse actie mbt de weekopdracht gemist?
Blijkbaar, sorry
Of je moet bedoelen dat Joost al dan niet wist dat Menno een paar uurtjes boontjes ging sorteren..
Stop the world, I want to get out.
pi_31741998
Gatverdamme...heeft die Menno het nu al over de nominaties van volgende keer
hij weet zeker dat hij veel stemmen krijgt en is daar heel erg mee bezig want hij kan niet uitstaan dat hij zijn rivaal niet heeft weggespeeld
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_31742003
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De tussenstanden in de live uitzending zijn fake.
Ik heb gelezen dat die tussenstanden in feite van verschillende dagen zijn. De eerste van een maandag. De volgende van een woensdag en tenslotte de laatste in de live uitzending.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:53:39 #293
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31742034
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:50 schreef -Delta- het volgende:
En Dido vind je arrogant en koninginnegedrag vertonen.
Wat jij hier uitkraamt vind ik hetzelfde, voel je je soms te goed om bonen te sorteren?
Misschien niet eens zozeer te goed om bonen te sorteren, maar meer omdat ik vind dat BB maar eens leukere/interessantere opdrachten moet bedenken. Geen breiopdrachtjes, of winnie de pooh zakjes vullen of bonen sorteren. Kom op zeg.
Maar misschien voel ik me er ook wel te goed voor ja. Hersendodend werk hou ik niet van.
Help me herinneren dat ik me nooit opgeef
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31742041
hij gaat nu met joost slijmen,hij weet dat hij andere bewoners nodig heeft om die nominaties te kunnen beinvloeden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:54:13 #295
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31742049
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:

[..]

Blijkbaar, sorry
Of je moet bedoelen dat Joost al dan niet wist dat Menno een paar uurtjes boontjes ging sorteren..
dat hij dat wist is één ding... dat ie vervolgens nog erger dan chantal (ja.. het blijkt idd mogelijk te zijn) bezig ging om menno zwart te maken is een ander... en dat hij dan tussendoor ook nog lekker bij menno loopt te slijmen is helemaal de druppel
(zeker samen met dat eeuwige gezeik over het eten van hem, een situatie die hij mede veroorzaakt heeft door te lamlendig te zijn een weekopdracht eens serieus op te pakken)
pi_31742058
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:52 schreef riri het volgende:
hij weet zeker dat hij veel stemmen krijgt en is daar heel erg mee bezig want hij kan niet uitstaan dat hij zijn rivaal niet heeft weggespeeld
Rob kwam er als eerste mee. Die vroeg aan Menno om elkaar niet te nomineren.
pi_31742064
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:

[..]

Blijkbaar, sorry
lieske krijgt ruzie met joost doordat lieske gezecht zou hebben in de groep dat menno met joost had overlegd dat hij alleen zou doorwerken. inge is hiermee naar joost gegaan en die ontkende hard en sprak menno daar over aan. menno verteld joost dat hij dit wel heeft gezecht.
lieske is erg pissed dat joost dit ontkent. lieske en menno praten het meteen uit. lieske verteld dat zei alleen heeft gezecht dat hij en joost het er alleen even hjebben over gehad en meer niet.

dit dus
hardcoholic
pi_31742066
quote:

Ja, ik had eerst ook nix tegen hem, ook nix met hem. Maar de afgelopen dagen ben ik die knul zo goor gaan vinden. Echt een viezerd. Maar zijn hele gedrag. Roel zei nog ik kan zijn kop er wel afrukken, na 2 uur met joost en zijn gezeik in de bonenkamer. T was vreselijk
---- gaat winnen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:54:52 #299
46117 style
Voorheen Blueheeler
pi_31742071
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:52 schreef riri het volgende:
Nou ja zeg. Hij is er niet over begonnen maar Joost. En Menno geeft gewoon antwoord op vragen van Joost. Menno heeft wel verteld dat Rob een stemafspraak met hem probeerde te maken maar dat hij daar niet intrapt omdat hij weet dat veel mensen op hem stemmen en niemand op Rob.
You can't scare me, I live with an Australian Cattledog!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:54:56 #300
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_31742074
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:51 schreef Lamon het volgende:

[..]

Die leugen vond ik niets bijzonders. Who cares, ze liegen zich allemaal suf.

Maar Joost heeft zeker geen goede week gehad karakterwijs, wat mij betreft. Ik wacht nog even met klagen en janken, totdat dat zich doorzet de komende weken. Misschien springt hij wel weer terug.
Ik ben niet zozeer een Joost-aanhanger, maar ik heb niet het idee dat hij achterbaks is of zo. Wel af en toe irritant of op z'n best vermoeiend, dát wel

We'll see...
Stop the world, I want to get out.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')