Dat klopt ja, zo werkt een steekproef, dan is 100 genoeg. volgens mij gebruiken ze bij de kijk en luistercijfers zelfs nog minder mensenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gebeurt niet echt vaak hoor. Ik heb heel veel BB polls in het verleden geplaatst... en na 100 stemmen was de eindstand gewoon al wel duidelijk. Die veranderde dan ook altijd niet meer. Zelfs de percentages bleven zo goed als gelijk. Dat is het principe van een steekproef.
In het begin van deze BB had toch een bewoner in een half uur 10% meer stemmen? Ik weet niet meer precies welke. Maar hier op FOK! was er wel heel veel heisa overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gebeurt niet echt vaak hoor. Ik heb heel veel BB polls in het verleden geplaatst... en na 100 stemmen was de eindstand gewoon al wel duidelijk. Die veranderde dan ook altijd niet meer. Zelfs de percentages bleven zo goed als gelijk. Dat is het principe van een steekproef.
en om de anderen op te naaien want volgens mij slingerde ze die mededeling ook het huis inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
Sloeg ook nergens op, was volgens mij om Tanja te paaien![]()
Hoeft toch niet het zullen nooit vrienden worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ze hebben in ieder geval geen reet gemeen.
Leroy!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:46 schreef style het volgende:
Joost en Menno hebben het over de bewoner die erin was gekomen als Rob niet had mogen blijven![]()
Leroyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:46 schreef style het volgende:
Joost en Menno hebben het over de bewoner die erin was gekomen als Rob niet had mogen blijven![]()
Ik vraag het me af.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
Ze kunnen praten wat ze willen maar Rob heeft een behoorlijke beuk gehad.
Iedere keer als ik Dido echt tof begin te vinden, komt er weer zo'n zelfgecentreerde vraag om bevestiging.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Eigenlijk wel stom hè. Die bikkelharde Dido die breekt omdat een babietje weg gaat"
Teiltje please
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
Ze kunnen praten wat ze willen maar Rob heeft een behoorlijke beuk gehad.
volgens mij BB1.. geen idee of daar een clip van isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:48 schreef Timon223 het volgende:
heb een stomme vraag
ben de hele avond al aan het zoeken naar een videoclip....
het was BB 1 of 2 dat Marco Borsato met het nummer "binnen" het huis in kwam met een hoogwerker, weet iemand van jullie waar die clip te vinden is? en of ie uberhaupt bestaat?
Het was BB2 iigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:48 schreef Timon223 het volgende:
heb een stomme vraag
ben de hele avond al aan het zoeken naar een videoclip....
het was BB 1 of 2 dat Marco Borsato met het nummer "binnen" het huis in kwam met een hoogwerker, weet iemand van jullie waar die clip te vinden is? en of ie uberhaupt bestaat?
De tussenstanden in de live uitzending zijn fake. Dus dat idee kun je vergeten. Ze brengen altijd een spannende tussenstand, zodat het meer mensen aanzet om te bellen. Is altijd nog zo geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
In het begin van deze BB had toch een bewoner in een half uur 10% meer stemmen? Ik weet niet meer precies welke. Maar hier op FOK! was er wel heel veel heisa over
Had ik wel verwacht maar toch: goddank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |