Dan heb je het principe van nomineren niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:20 schreef Kolkus het volgende:
Die Reise Nach Kafristan had eigenlijk niet door mogen gaan, maar aan de andere kant heb ik ook 5 niet-ondersteunde films door te laten gaan om zo tot 64 titels te komen.
En dan was Die Reise Nach Kafristan waarschijnlijk alsnog doorgegaan.
Omdat ik met 64 titels wou beginnen ipv. 32, heb ik ervoor gekozen om "onreglementair" 5 extra, niet ondersteunde, titels door te laten en dus niet omdat ik het niet helemaal begrepen heb.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Dan heb je het principe van nomineren niet helemaal begrepen.
allebei 7,9 op imdbquote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef Kolkus het volgende:
Kurz und Schmerzlos - Angst essen Seele auf
Dan zal ik Der Letzte Mann eens gaan kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef Kolkus het volgende:
Der Letzte Mann - Die Bitteren Tränen der Petra von Kant
Als er nog mensen zijn die kunnen stemmen, hierbij mijn nederige verzoek dit te doen!
Zoniet dan zal de film met het hoogste Imdb-cijfer doorgaan.
Waarom zou je de film met het hoogste IMDB cijfer door laten gaan als beide films evenveel stemmen hebben? Laat ze beide door gaan, ik vind de brave soldaat namelijk een prima film, net als Goodbye lenin, en als ze niet tegenover elkaar zouden staan, zou ik voor beide hebben gestemt.quote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef Kolkus het volgende:
Een update.
Als er nog mensen zijn die kunnen stemmen, hierbij mijn nederige verzoek dit te doen!
Zoniet dan zal de film met het hoogste Imdb-cijfer doorgaan.
Over een paar dagen zal de volgende ronde beginnen![]()
dat past nou eenmaal niet in een tournooi-structuurquote:Op zondag 6 november 2005 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je de film met het hoogste IMDB cijfer door laten gaan als beide films evenveel stemmen hebben? Laat ze beide door gaan, ik vind de brave soldaat namelijk een prima film, net als Goodbye lenin, en als ze niet tegenover elkaar zouden staan, zou ik voor beide hebben gestemt.
Het past er wel degelijk in, wat ontbreekt is de wil het te doen.quote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat past nou eenmaal niet in een tournooi-structuur
Gücken noch mal, Schweinhund!!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
2e ronde
Heel misschien volgen de duels met Fitzcarraldo, Nirgendwo, Der Tunnel en Petra von Kant nog, want die films heb ik hier nog. Maar ik beloof niets.
ik noteer m op mijn wish-to-see lijstjequote:Op donderdag 10 november 2005 22:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij viel al af in de eerste ronde, maar ga, als je de kans krijgt, Es geschah am helllichten tag (1958) zien, Gert Froebe speelt een verschrikkelijke kindermoordenaar, en doet dat ongelofelijk goed. Persoonlijk vind ik het de beste rollen van Froebe en van Ruehmann
http://imdb.com/title/tt0051588/
kijk ook hoe die ratings zijn, ik vind het onterecht dat deze film buiten duitsland zo onbekend is, hij staat in mijn top 10 van beste films allertijde.
Dinsdagavond.quote:Op zondag 13 november 2005 11:22 schreef Gorro het volgende:
Wanneer sluit deze ronde?
Volgens mij heeft iedereen die de eerste ronde heeft gestemd, dat nu ook gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:21 schreef dolle_hond het volgende:
benieuwd of er nog mensen stemmen vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |