Mag toch niet meer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:14 schreef teamlead het volgende:Feestavond dit..... zolang Menno maar blijft en Tanja zich niet bedenkt
Ik hoop dat ze haar dit keer die kans niet gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mag toch niet meer?
alhoewel, voor tanja worden alle regels omgedraaid...
Dat houdt ie tot het einde vol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Rikkert hangt ook weer daar in de studio en heeft nog steeds geen uitzending op TV gezien denk ik!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef Falco het volgende:
Contractueel verplicht he... die spuitgast en die drankbak zullen er ook weer zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Rikkert hangt ook weer daar in de studio en heeft nog steeds geen uitzending op TV gezien denk ik!
Geen vuurwerkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
de champagne staat koud... vlag ligt klaar, vreugdevuur kan elk moment ontstoken worden.... rob en tanja exit...
shit... ik wist dat ik wat vergeten wasquote:
O ja aub......pleasequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Dear god, laat Rob vertrekken please.
Ik zorg wel voor de hapjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
de champagne staat koud... vlag ligt klaar, vreugdevuur kan elk moment ontstoken worden.... rob en tanja exit...
Hij komt nu vaker in beeld dan toen hij in het huis zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |