Mag toch niet meer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:14 schreef teamlead het volgende:Feestavond dit..... zolang Menno maar blijft en Tanja zich niet bedenkt
Ik hoop dat ze haar dit keer die kans niet gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mag toch niet meer?
alhoewel, voor tanja worden alle regels omgedraaid...
Dat houdt ie tot het einde vol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Rikkert hangt ook weer daar in de studio en heeft nog steeds geen uitzending op TV gezien denk ik!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef Falco het volgende:
Contractueel verplicht he... die spuitgast en die drankbak zullen er ook weer zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Rikkert hangt ook weer daar in de studio en heeft nog steeds geen uitzending op TV gezien denk ik!
Geen vuurwerkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
de champagne staat koud... vlag ligt klaar, vreugdevuur kan elk moment ontstoken worden.... rob en tanja exit...
shit... ik wist dat ik wat vergeten wasquote:
O ja aub......pleasequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Dear god, laat Rob vertrekken please.
Ik zorg wel voor de hapjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
de champagne staat koud... vlag ligt klaar, vreugdevuur kan elk moment ontstoken worden.... rob en tanja exit...
Hij komt nu vaker in beeld dan toen hij in het huis zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Ook verrassendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
1e poll-uitslag:
Menno, Nathalie en Rob alle drie tussen 30%-35%
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tanja's wens was om Rob's exit te verstieren door er samen met hem uit te gaan, ik vermoed dat Talpa haar vanavond voor het laatst haar zin geeft.
zijn ze wel eens optijd begonnen dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, ze zijn weer laat.....
ik verdenk ze ervan expres te laat te beginnen, dan zien mensen ook nog stukjes van die klotecomedy... En dan maar hopen dat ze die comedy ook gaan kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:34 schreef markna het volgende:
[..]
zijn ze wel eens optijd begonnen dan ?
Precies, alleen Tanja dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef Blue Thunder het volgende:
MOGELIJK een 2e exit?!
NIKS MOGELIJK
Ik vermoed het ergste.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef Duderinnetje het volgende:
"Mogelijk een tweede exit."
dammit, zal toch niet...
zeker wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:37 schreef Renesite het volgende:
Oeeeeeeeweeeeee wat een spannende avondddddddd
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:38 schreef regenworm het volgende:
nee hoor hij blijft
* Stereotomy schuift Scanman een portie Lieske toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
DIT MOETEN WE NIET PIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk eens een goeie reden om dat overtellig sms-tegoed op te makenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Wie gaat er stemmen?
Staat jouw tv in de kelder ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeeeh, de tussenstand is nooit de einduitslag.
Ik moet me beheersen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Wie gaat er stemmen?
Ze durven geen tussenstanden meer te gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeeeh, de tussenstand is nooit de einduitslag.
heb zelfs al gestemd, tegen beter weten in. Die klojo moet gewoon eruitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
ik geloof dat ik NU wel ga stemmen
Wat ben je toch Naief. Al;sof de bellers er toe doen.Rob blijft gewoon. Valty me van je tegen Scanman.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:40 schreef scanman01 het volgende:
Met geen mogelijkheid gaan ze nu meer JA's krijgen dan Nee's
Dus Rob alsnog exiy vanavond
Hoe veel kost het ja!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoeveel kost dat stemmen? Ik ga het zowaar overwegen... Rob's hoofd als hij hoort dat hij er op déze manier dubbel is uitgestemd!
VAn jou mag Rob blijven????quote:
ik heb ook al gestemd iddquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
heb zelfs al gestemd, tegen beter weten in. Die klojo moet gewoon eruit![]()
Wat een klote zooi normaal stem ik niet maar nu heb ik toch wel de neiging om Rob op te laten rotten!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Sanne het volgende:
Wie gaat er stemmen?
Helaas mag ze dat ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef Jappie het volgende:
Yessss...Nathalie denkt iig al dat ze mag blijven
Wat wormpie zegt jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
Het is niet eerlijk iedereen die van de week heeft gestemd heeft het voor niks gedaan geld terug eisen
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:42 schreef regenworm het volgende:
de baby van tanja is net joost huild om eten
zeker weten alleen dido vind het ergquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:45 schreef Jappie het volgende:
Zodra Tanja het huis uit is gaan ze helemaal uit hun bol...nu generen ze zich nog om het zo uitbundig te vieren...:P
QAlleen een keer gezegd: "Leroy zender checken"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:45 schreef D.Rose het volgende:
ff voor de duidelijkheid, BB heeft toch nooit het bestaan van een Leroy bevestigd?
Eeeeh, dat had je na 56 exits de laatste 6 jaar toch wel kunnen weten?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
Het is niet eerlijk iedereen die van de week heeft gestemd heeft het voor niks gedaan geld terug eisen
quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:43 schreef regenworm het volgende:
Kado van Schumacherquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:46 schreef Dr_Greene het volgende:
Waarom draagt Lieske "Fake" op haar tieten??
om te spotten met Ingridquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:46 schreef Dr_Greene het volgende:
...noch ontkendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:45 schreef D.Rose het volgende:
ff voor de duidelijkheid, BB heeft toch nooit het bestaan van een Leroy bevestigd?
Hoeveel kost het!!!! Dat is onleeeeesbaaaaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
ik sms en bel nooit maar er zijn hier al 10 stemmen de deur uit!
komop mensen , sms NEE naar 1010 of bel 0909 0302
ROB MAG ZIJN STRAF NIET ONTLOPEN!
ennuh wat is er nou leuker om te zien dan die verbeten kop van robv als die doorkrijgt dat hij van Menno heeft verloren!
Ze vroeg neppe tieten voor haar verjaardag.. maar ze kreeg alleen dat t-shirt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:46 schreef Dr_Greene het volgende:
Helemaal met d'r eens. Ondanks dat ze d'r nukken heeft, is ze wel de enige echte daar die zegt wat ze denkt. De rest zijn allemaal hypocriete walgelijke mensen. Op dit moment Nathalie nog het meestquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:48 schreef Jappie het volgende:
"een grote poppenkast...echt niet normaal"![]()
dat vind ik een te groot risico hoor... eruit... al die benen onder je arm en hinkelen maarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zullen we eens gek doen en een keertje níet SMS-en?
Ja he.. wat hebben ze dat slecht aangepakt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:50 schreef Arcee het volgende:
't Gaat alleen dus nog om Rob ja of nee. Al met al de minst spannende live-uitzending tot nu toe.
please laat dat gebeurenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk als ze tegen Rob zeggen: Rob, het publiek heeft moeten bepalen of je mocht blijven en met overweldigende meerderheid is besloten dat je moet gaan"![]()
ze is de enige met echte tieten geen krenten op met opvullingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:50 schreef Dr_Greene het volgende:
Blijkt wel een populair gespreksonderwerp hè...
...de tieten van Lieske
Ok, geheel tegen mijn principes in ge-smst dat R*b weg moetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
ik sms en bel nooit maar er zijn hier al 10 stemmen de deur uit!
komop mensen , sms NEE naar 1010 of bel 0909 0302
ROB MAG ZIJN STRAF NIET ONTLOPEN!
ennuh wat is er nou leuker om te zien dan die verbeten kop van robv als die doorkrijgt dat hij van Menno heeft verloren!
Dido is toch zo'nquote:
zeg maar een aanfluitingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja he.. wat hebben ze dat slecht aangepakt..![]()
Ik op de 6e...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik zie trouwens allemaal rare dingen op de 5e stream...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik word bedankt voor de Nee-stem op RobTalpa wil hem dus ook kwijt
Precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef Odie het volgende:
Ik vind het jammer dat Tanja weg is. Een van de weinige mensen die bij zichzelf blijft en zich niet op laat kloten door de rest. En om het een poppenkast te noemen, geweldig! Ik irriteer me al aan de meeste lui daar na 20 minuten aflevering (en volgen streamverslagen), laat staan als je er de hele dag tussen zit.
...en nu is het weg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:52 schreef Dr_Greene het volgende:
Ik zie trouwens allemaal rare dingen op de 5e stream...
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik sms NEE naar nummer 1010 als ik wil dat Robbie vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |