Mag toch niet meer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:14 schreef teamlead het volgende:Feestavond dit..... zolang Menno maar blijft en Tanja zich niet bedenkt
Ik hoop dat ze haar dit keer die kans niet gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Mag toch niet meer?
alhoewel, voor tanja worden alle regels omgedraaid...
Dat houdt ie tot het einde vol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Rikkert hangt ook weer daar in de studio en heeft nog steeds geen uitzending op TV gezien denk ik!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef Falco het volgende:
Contractueel verplicht he... die spuitgast en die drankbak zullen er ook weer zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Rikkert hangt ook weer daar in de studio en heeft nog steeds geen uitzending op TV gezien denk ik!
Geen vuurwerkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
de champagne staat koud... vlag ligt klaar, vreugdevuur kan elk moment ontstoken worden.... rob en tanja exit...
shit... ik wist dat ik wat vergeten wasquote:
O ja aub......pleasequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Dear god, laat Rob vertrekken please.
Ik zorg wel voor de hapjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:21 schreef teamlead het volgende:
de champagne staat koud... vlag ligt klaar, vreugdevuur kan elk moment ontstoken worden.... rob en tanja exit...
Hij komt nu vaker in beeld dan toen hij in het huis zatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef Falco het volgende:
Ook verrassendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:31 schreef Falco het volgende:
1e poll-uitslag:
Menno, Nathalie en Rob alle drie tussen 30%-35%
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tanja's wens was om Rob's exit te verstieren door er samen met hem uit te gaan, ik vermoed dat Talpa haar vanavond voor het laatst haar zin geeft.
zijn ze wel eens optijd begonnen dan ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef flugeltje het volgende:
Verdorie, ze zijn weer laat.....
ik verdenk ze ervan expres te laat te beginnen, dan zien mensen ook nog stukjes van die klotecomedy... En dan maar hopen dat ze die comedy ook gaan kijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:34 schreef markna het volgende:
[..]
zijn ze wel eens optijd begonnen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |