Eet dan cheetos chips met je vriendjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zin in cheetos chips..maar mn vriendje komt zometeen![]()
Heyy Imberrquote:
I knowquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heyy Imberr. Ik ben ondertussen mod geworden
das niet zo'n chipseterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef brainster het volgende:
[..]
Eet dan cheetos chips met je vriendje
nja hij kan ieder moment hier zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ach gewoon eten meis, daarna ff snel tandjes poetsen
Dat is zijn probleemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef snopprinses het volgende:
das niet zo'n chipseter
vind hij een cheetos smaakje niet lekker danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zin in cheetos chips..maar mn vriendje komt zometeen![]()
Deze is functioneelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef Messenga het volgende:
Wow! mijn titel was tenminste origineel
Waaaat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben terug van de gevangenis
Who caresquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey ik zie dat de OP weer eens is aangepast en ik sta niet meer op plek 13.
Als je hem aanpast doe het dan goed !
-2 voorspelbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
excursie , rondleidingin een gevangenis in Roermond.
Nerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
excursie , rondleidingin een gevangenis in Roermond.
openbare dronkenschapquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nerd.
Nog nooit in een echte gevangenis gezeten, of celletje?
Ik werd verdacht van vandalisme en openbare geweldpleging, samen met twee andere fokkersquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ach![]()
ik vind het niet belangrijk, dus zo boeiend zal het niet zijn![]()
TOch niet net als Yildiz op de camera betraptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik werd verdacht van vandalisme en openbare geweldpleging, samen met twee andere fokkers
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik werd verdacht van vandalisme en openbare geweldpleging, samen met twee andere fokkers
Nee, we liepen er alleen bijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TOch niet net als Yildiz op de camera betraptof hadden jullie echt niks gedaan ?
Op de weg naar school is er altijd een voetgangersstoplicht, ze hebben eens hoorde ik zo'n 15 man tegelijk bekeurd daar voor roodlicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:39 schreef freiss het volgende:
Ik ben er ook wel vaak vanaf gekomen, een keer was het mijn verjaardag, maaar laatst toch eerste boete voor door rood licht. Ik had die jongen helemaal niet gezien
ik kan niet stoppenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je gaat altijd door, ookal zeg ik stop![]()
Bij de stad/bank heb je ook zo'n paadje ik zag de agenten opeens de hoek om komen en fietse maar doorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:36 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
Ik tot nou toe nog nooit bekeurd/gearresteerd. Wel een paar keer heel erg mazzel gehad. Als ik naar school reed vroeger ging ik altijd met nog veel andere door een voetpaadje, omdat dat sneller was (nu nietmeer, andere fietsenstalling.), en op een dag stond de politie er te controleren. Ik was nogal slaperig en ook druk in gesprek dus ik schrik 1) me kapot omdat opeens iedereen loopt, ik een politieauto zie en twee agenten op 2m afstand verstopt in de struiken 2) ik bijna in de fiets voor me crashte omdat die jongen al loopte.
Ik sprong nog net op tijd van mijn fiets af en kreeg geen bekeuring / waarschuwing... maar zo fucking close.![]()
Bedoel jij mij?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
Avond _
Misschien kan jij me helpen? Zie mn vorige post?
Voor dronken te worden zijn wel minimaal 12 flessen nodig en dan heel snel zuipen bij mij danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:45 schreef freiss het volgende:![]()
maarja, op het politiebureau zitten is wel een beetje verkrachting van je zaterdagavonddaar van 9 tot half 12 gezeten,
Ze hadden me net zo goed voor openbare dronkenschap kunnen oppakken
ik had iets van 8 flesjes bier op, maar ik zei dat ik er maar 5 ophad
Owquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
uiteraard, je naam begint tenslotte als enige hier met een _
Even kijken hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
uiteraard, je naam begint tenslotte als enige hier met een _
* Dribbel_ staat pafquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan zeg je toch :
"IK BEN NIET TE STOPPEEE!!!!!!!!!"
* Messenga is in Def Rymz mood![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
De stoba is een echt trieste uitgaanstentzit nu foto's te kijken/
Ik ook niet , ja in Echtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar tis toch die tent in Echt hè? Ze hadden met de Echterkermis in iedergeval een triest programma.![]()
Sorry dat ik je i.i.g niet kan helpen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
Laat maar, ik wacht wel op Snopprinseshttp://www.imdb.com/title/tt0246578/
Deze is ook tijdelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind de nieuwe avatar van Dribbel_ maar niks de vorige was beter
Dat misschien ook wel, maar okquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pff. Gelukkig maar, dacht dat je me niet meer wilde kennen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat misschien ook wel, maar ok
Ik ben weer ffs weg
Rammsteinquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is rammstein toch echt vele malen beter![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goedenavond M3rcury en wb.
[..]
Kut geschreeuw altijd
Dat is geen geschreeuwquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goedenavond M3rcury en wb.
[..]
Kut geschreeuw altijd
Ik heb zijn cd's op mijn PCquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is geen geschreeuw![]()
Jij luisterd het dus blijkbaar nooit![]()
Rammstein.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is geen geschreeuw
Jij luisterd het dus blijkbaar nooit
Nou, Feuer Frei!!!!!!quote:
Hoiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nerd.
Nog nooit in een echte gevangenis gezeten, of celletje?
Ik luister liever naar Trance/Dancequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, Feuer Frei!!!!!!
Draaien die hap, en smaak ontwikkeling zal volgen!![]()
Niet allemaal, 2 dacht ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Al ZIJN cd's![]()
nieuwe album is goedbeter dan die vorige
![]()
ik heb er nu 8quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik luister liever naar Trance/Dance
MMarSu![]()
[..]
Niet allemaal, 2 dacht ik
Heb mijn ouwe avatar en check mijn sigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey cr0wnWat is er aan de hand
?
TLKHoe is het?
Leukquote:
Oude avatar is leukequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb mijn ouwe avatar en check mijn sig![]()
![]()
Ieder zijn ding hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Leuk. Maar niet echt mijn smaak. (leuke bass, maar dat was het ook wel)
[..]
Oude avatar is leuke. En je sig
Smaak is erg verschillend van een ander iemandquote:
niet gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Smaak is erg verschillend van een ander iemand.
Maargoed. Die BMW die ik poste was wel leuk, toch?
Gaat het hier nu nog over die bmwquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Smaak is erg verschillend van een ander iemand.
Maargoed. Die BMW die ik poste was wel leuk, toch?
Is dat jou bakquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hier een paar foto's van de BMW
[[url=http://img473.imageshack.us/img473/6185/012mi.th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://img473.imageshack.us/img473/3347/028al.th.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://img473.imageshack.us/img473/4158/058pm.th.jpg]afbeelding][/url]
Hoe kan je dat instellen ?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef Eix het volgende:
Oh mên,
Ik heb het volume van mn Muse cd s opgeschroeft in Itunes omdat ze altijd veels te zacht (naar mijn mening) klonken op mn Ipod als ik zelf het volume op max had. Nu blaas ik mn dopjes bijna op.
Heerlijk.
Eerbetoonquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb Captain Jack opstaan
Heb ik vanmiddag ook geluisterdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb Captain Jack opstaan
We missen hem allemoalquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag ook geluisterd![]()
Kan ookquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mijn broer nietDe BMW wel
[..]
Ik zet zo Drill Instructor maar op
joahquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We missen hem allemoal
fisherprice telt niet meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
blik met wielen ik heb een helicopterveel ruiger
Info tonen en dan volume in Itunes opschroeven...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe kan je dat instellen ?![]()
origin of symmetry![]()
![]()
Limburgsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En het is dan Limburgs
Dank jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Info tonen en dan volume in Itunes opschroeven...
En heb de cd+tshirt (geimporteerd uit Engeland) van OoS.
En Darkshines-Hullabaloo cd2 (live).![]()
Kan je dat zelf niet lezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat staat er in mijn sig ?
Op zijn dagelijkse Gayday wordt hij gemiddeld zo'n 10 keer in zijn kont geneukt, daarom is ie ook zo kapot.quote:
Ho, wacht ff. Knal die schuiver wel niet helemaal naar rechts ofzo, ik heb m 1 streepje verder gezet en de bass is al ronduit kut bij Darkshines (zware trom klinkt dan als een plop) op vol volume nu. Moet m dan iets zachter zetten dan vol open.quote:
Ik lekker net bezig al mijn nummers met het schuifje helemaal naar recht te doenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Ho, wacht ff. Knal die schuiver wel niet helemaal naar rechts ofzo, ik heb m 1 streepje verder gezet en de bass is al ronduit kut bij Darkshines (zware trom klinkt dan als een plop) op vol volume nu. Moet m dan iets zachter zetten dan vol open.![]()
Geil mênquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef _moder8or_ het volgende:
Ga morgen een modeltrein fotograferen
Good Day is Australischquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Oef, er verschijnt al een bobbel in me broek.![]()
Helemaal naar rechts 100% meer. 1 streepje 20% harder ofzo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik lekker net bezig al mijn nummers met het schuifje helemaal naar recht te doen![]()
scheelt dat veel 1 streepje ?
Mogen jullie raden van welke film het komtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef Messenga het volgende:
Hans Zimmer - Injection
I'm lovin it
Jij ging er toch aan met fif06quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey cr0wnWat is er aan de hand
?
TLKHoe is het?
toy storyquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mogen jullie raden van welke film het komt
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
balenen ik deed nog wel zo mijn best
![]()
Daarom heb ik die nog niet geinstalleerdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als we Pro evolution soccer doen ben je toch echt te pineut![]()
MI : 2 , te makkelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mogen jullie raden van welke film het komt
Geef nou op! je wint het niet van mequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:13 schreef _moder8or_ het volgende:
FIFA! I'm ruling it!
Kloptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef cr0wn het volgende:
[..]
MI : 2 , te makkelijk![]()
* cr0wn wil ook wel ff pes'en zo![]()
Echt wel. Ik win gewoonquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geef nou op! je wint het niet van me![]()
Ik kijk er morgen wel naarquote:
Wel op de XboX hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daarom heb ik die nog niet geinstalleerd
* Messenga Checkt Grabit![]()
Ok.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kijk er morgen wel naar![]()
Ik had eerst de hele lijst geselecteerd om "op te voeren" en toen wilde ik dat annuleren, liep het hele zaakje vastik kijk er morgen dus wel naar
![]()
Heb je pech. FIFA 2006 is weer ervan af (van m'n harde schijf)quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Ok.
Naja, ik ga naar bed. Doeidoei iedereen.
Trustequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Ok.
Naja, ik ga naar bed. Doeidoei iedereen.
loop je weer te bluffenquote:
Koop je hem opnieuw via internetquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je pech. FIFA 2006 is weer ervan af (van m'n harde schijf)
Wat? Kon ik er wat aan doen dat ik 1-0 had verloren met Sparta tegen AC Milanquote:
Ik heb hem nog hier liggen hoor (legaal)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Koop je hem opnieuw via internet
Install em danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat? Kon ik er wat aan doen dat ik 1-0 had verloren met Sparta tegen AC Milan
[..]
Ik heb hem nog hier liggen hoor (legaal)
Volgend onderwerp *gaap*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Install em dan
Het was 100 - 0 vriend
Heb nog nooit met je gespeeldquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Install em dan
Het was 100 - 0 vriend
Ik heb het niet zo op computerspelletjesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb nog nooit met je gespeeld
En wat dribbel zegt!
Dribbel: Ik ben Quake 4 weer aan 't installeren!
Waar wil je het over hebben dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op computerspelletjes![]()
op wat voor instrumentquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Halen - Ain't talking about love
TLK ken die spelen
Jij speelt wel graag met mij hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb nog nooit met je gespeeld
En wat dribbel zegt!
Dribbel: Ik ben Quake 4 weer aan 't installeren!
Is dat zo? Ik ga even rebootenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij speelt wel graag met mij he![]()
en zang !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
op wat voor instrument![]()
vast gitaar![]()
Ik kan nog niet zo goed spelenquote:
Ja moet je gitaar ook anders stemmen en instrumenten erbij hebben zoals padalenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zo goed spelen![]()
Heb vandaag hypnotize van white stripes geleerd![]()
Is van halen moeilijk om te spelen ?
Dat gaat me dus niet lukken, maar misschien kan je me even helpen, ik krijg binnekort een pedaal ding. Maar ik hoorde dat je deze ook op de pc kan aansluiten zodat je kan opnemen. Kan dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja moet je gitaar ook anders stemmen en instrumenten erbij hebben zoals padalen
Wel mooi maar die super ouwe van vroeger zijn mooiquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Dit dingetje dus![]()
Is gewoon een goedkope maar ik ben nog maar een beginner he![]()
![]()
Maar het zou wel tof zijn als je op de computer kan opnemen![]()
Hey DM !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Wordt ik nu nog genegeerd of kan ik alweer reageren hier en ook gezien worden
Ik zie jequote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:44 schreef DaMook het volgende:
Wordt ik nu nog genegeerd of kan ik alweer reageren hier en ook gezien worden
Ik heb geen idee,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey maar TLK, kan je hiermee ook opnemen op de pc, of weet je dat niet?![]()
Heejquote:
Hoi Dribble_quote:
Och ik maate een typo zie ik nuquote:
Nu weer zie ikquote:
Jaquote:
Doe eens even in die link een paar posts terug op die banner klikkenquote:
*Klikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe eens even in die link een paar posts terug op die banner klikkenDan verdien ik tenminste nog iets op die site
quote:
kun je weer brood kopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]Weer een paar dollar cent verdient
Nu de rest nog even en ik ben al bijna miljonair
Zet gewoon in je sig Klik hier voor pr0n of zo en dan die link er in zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Weer een paar dollar cent verdient
Nu de rest nog even en ik ben al bijna miljonair
Jawel hoor, geef hem 2 minutenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
komt paultjuhhh hier nie?
Dat mag niet van googlequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zet gewoon in je sig Klik hier voor pr0n of zo en dan die link er in zetten![]()
succes gegarandeerd
![]()
We delen de winst wel![]()
dat was 1 minuutquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
eyyyyyyyy
euj!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
eyyyyyyyy
eyyyy terug lezen en klikken jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
eyyyyyyyy
Ik heb ook een nieuwequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:24 schreef Boeman het volgende:
heb weer een nieuw plaatje, minder vrouwelijk he, deze keer
Ik heb ook een tijdelijke nieuwequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuweDeze is voor tijdens het wk
Jaquote:
en dat is omgerekend mer dan 6 euroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaAnders betalen ze dalijk helemaal niet
En ik heb al 5 dollar verdient sinds Mei
Ik heb er meerderequote:
Volgens mij is dat omgerenkend minder dan 4 euroquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:28 schreef Boeman het volgende:
[..]
en dat is omgerekend mer dan 6 euro![]()
![]()
![]()
Ich werde immer geil von deinem gekreischquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
Zwitter Zwitter, ich bin so verliebt!!!
hoe was het feestje van Zommy 20 aug. ??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, maar die die ik nu heb (nog 5 minuten ofzo) is voor tijdens het wk
ohja, waar ook, 1,20 ipv 0,80quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens mij is dat omgerenkend minder dan 4 euro![]()
Dan is het Schäf!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ich werde immer geil von deinem gekreisch![]()
Stein um Stein, Mauer ich dich ein. Ich werde immer bei dir seinquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ich werde immer geil von deinem gekreisch![]()
WTFquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
hoe was het feestje van Zommy 20 aug. ??![]()
![]()
OF fleischlustigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan is het Schäf!![]()
Geil = Super, geweldig
Schäf = Geil
Hoe kom jij ineens op Zommyquote:
Kloptquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
OF fleischlustig
en dan heb je nog schwampig, maar dat is wat algemener dacht ik![]()
Toch zingen ze dan nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan is het Schäf!![]()
Geil = Super, geweldig
Schäf = Geil
Wat ? Op v-Town ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
een van de eerste topics die ik tegenkwam![]()
Dogville (met nicole kidman)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef Messenga het volgende:
Iemand nog een leuke film waarvan je zegt : Die moet je zien mannnn! ?
En ook op de banner ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:37 schreef paultjuhhh het volgende:
eeeeeeeeey
damook
ik
heb
geklikt
op je
link
je
weet
tok!
v-town jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ? Op v-Town ?Ik heb nu een andere site als homepage
Maar was wel gezellig jaWas alleen in de
sportschool
waar hij fitnesst
Iets nieuwer...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dogville (met nicole kidman)
Festen (dogma film)
beide van Deense regisseur en beide geweldig goed![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nietquote:
btw: FF in HMH wordt verotte duur als je nu nog kaarten moet hebbenquote:
geweldig eeeeh origineelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig nietWas in de bar van die
fitness
![]()
en die van mij ook!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie gaat een nieuwe SC openen met mijn naam in de TT![]()
rustig volgende keer ga ik meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
DUS IK ZO NAAR DE BAKKER GAAN 1!!!
en toen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
DUS IK ZO NAAR DE BAKKER GAAN 1!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |