Eet dan cheetos chips met je vriendjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zin in cheetos chips..maar mn vriendje komt zometeen![]()
Heyy Imberrquote:
I knowquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heyy Imberr. Ik ben ondertussen mod geworden
das niet zo'n chipseterquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef brainster het volgende:
[..]
Eet dan cheetos chips met je vriendje
nja hij kan ieder moment hier zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ach gewoon eten meis, daarna ff snel tandjes poetsen
Dat is zijn probleemquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:28 schreef snopprinses het volgende:
das niet zo'n chipseter
vind hij een cheetos smaakje niet lekker danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef snopprinses het volgende:
ik heb zin in cheetos chips..maar mn vriendje komt zometeen![]()
Deze is functioneelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:55 schreef Messenga het volgende:
Wow! mijn titel was tenminste origineel
Waaaat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben terug van de gevangenis
Who caresquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey ik zie dat de OP weer eens is aangepast en ik sta niet meer op plek 13.
Als je hem aanpast doe het dan goed !
-2 voorspelbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
excursie , rondleidingin een gevangenis in Roermond.
Nerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
excursie , rondleidingin een gevangenis in Roermond.
openbare dronkenschapquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nerd.
Nog nooit in een echte gevangenis gezeten, of celletje?
Ik werd verdacht van vandalisme en openbare geweldpleging, samen met twee andere fokkersquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ach![]()
ik vind het niet belangrijk, dus zo boeiend zal het niet zijn![]()
TOch niet net als Yildiz op de camera betraptquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik werd verdacht van vandalisme en openbare geweldpleging, samen met twee andere fokkers
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik werd verdacht van vandalisme en openbare geweldpleging, samen met twee andere fokkers
Nee, we liepen er alleen bijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TOch niet net als Yildiz op de camera betraptof hadden jullie echt niks gedaan ?
Op de weg naar school is er altijd een voetgangersstoplicht, ze hebben eens hoorde ik zo'n 15 man tegelijk bekeurd daar voor roodlicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:39 schreef freiss het volgende:
Ik ben er ook wel vaak vanaf gekomen, een keer was het mijn verjaardag, maaar laatst toch eerste boete voor door rood licht. Ik had die jongen helemaal niet gezien
ik kan niet stoppenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je gaat altijd door, ookal zeg ik stop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |