Ik gebruik em ook, de spider 1 voor thuis en de spider 2 HD (150) voor op het podium. Ik speel er Hardcore/Metal(core) mee..... Loopt lekker dat apparaat; dus lekker laten lopen. Je moet je alleen niet teveel voorstellen van de standaard instellingen, die zijn vrij brak. Je moet met de eq je eigen geluid bouwen bij de presets, en scheuren doen ze wel. De modulaties zijn wel heel goed, die er standaard op zitten!!quote:Op maandag 7 november 2005 08:35 schreef Guitarist het volgende:
Een Spider II van Line 6, is dat wat?
(Voor metal, punk en rock?..zie vorige post)
mooi manquote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef DeLieveSadist het volgende:
Ik krijg. Gratis. Een Amerikaanse Fender Telecaster in uitstekende conditie![]()
Ons pap kent gewoon iets téveel mensen met een overschot aan gitaren..
Ik heb 'm ook. Tevreden mee hoorquote:Op maandag 7 november 2005 08:35 schreef Guitarist het volgende:
Ik ben er iig wel over te spreken! Heb em zelf niet, maar wel een adere amp van line6. De spider is zeker voor wat harder spul echt leuk! ook kun je met de effecten een freakym toon maken voor gekke metalriffs enzo!quote:Op maandag 7 november 2005 08:35 schreef Guitarist het volgende:
Zonde hoor, het is een fijn pedaal...quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Jorikjet het volgende:
spam
http://koopjes.marktplaat(...)fecten/11449689.html
Is dat ding op sturen via de post? Ik ken nl. misschien wel iemand die interesse heeft, maar die woont in Zuid-Hollandquote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef Jorikjet het volgende:
spam
http://koopjes.marktplaat(...)fecten/11449689.html
Ok ik zal eens kijken of die persoon in kwestie (mijn vader :p) nog interesse heeftquote:
Nou denk ik bij een JH-wah niet direct aan agressieve wahs... klopt dit wel?quote:Jimi vond de Cry Baby niet ver genoeg gaan en liet hem aanpassen. Resultaat: de meest agressieve wah ooit!
Oh ok.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb eigenlijk geen idee omdat ik nog nooit een andere wah gebruikt heb.
Bevalt die JS100 een beetje? Er staat me iets van bij dat die ietwat weinig output had? Maar ik kan me vergissen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef Bakksteen het volgende:
ben nieuw op dit forum, al 7 jaar spelend op mijn 6 snarige vriendin (ik heb er 3)
ik beheer:
Squier Strat (mn 1e aankoop) met 3 single coils, lekker standaard..
Ibanez JS100 (mijn held loopt rond met de naam Joe Satriani, en dit was mijn 2e gitaar die ik aanschafte, verder ook standaard, meet in dit geval met 2 humbuckers en een lekkere nek)
en last but not least, een Jackson Dinky met Reversed Headstock, humbucker on top, single coil in t midden, en weer een humbucker aan den onderkant!
Prachtige gitaar! Hopelijk wordt zon soort LP mijn volgende gitaar (als ik geslaagd benquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef Hammet het volgende:
[..]
Tobacco burst:
[afbeelding]
Ik vind ze erg mooi, vooral die tobacco burst. En ze kosten 'slechts' ¤1999,-.
En daarbij lijkt het alsof je een bankstel om je nek hebt....quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Bakksteen het volgende:
ziet er goed uit...ik ben alleen niet zon fan van Les Pauls...ik vind de nek te breed, maar er komt wel een dijk van een geluid uit
Daar word je mannelijk vanquote:Op woensdag 9 november 2005 10:13 schreef Ibanez het volgende:
[..]
En daarbij lijkt het alsof je een bankstel om je nek hebt....
0 - 1!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |