abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 11:26:33 #151
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_32142863
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef BUG80 het volgende:
Meest coole gitarist van dit moment is wat mij betreft Mauro:

[afbeelding]

Hij heeft nogal in wat bands gespeeld, maar momenteel zit hij in de Belgische topband dEUS. Zijn uitstraling op het podium is dat van een "coole dude" en bovendien doet hij gewoon een heel optreden met één gitaar. Niks interessant doen en voor elk nummer een nieuwe uit het rek pakken. En die gitaar is uiteraard een Telecaster
Ik ben meer een "ieder nummer nieuwe gitaar" persoon voor als ik optredens kijk. Dan is het namelijk bij ieder nummer weer een verrassing waar je idool mee speelt!
pi_32144181
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef BUG80 het volgende:
Meest coole gitarist van dit moment is wat mij betreft Mauro:

[afbeelding]

Hij heeft nogal in wat bands gespeeld, maar momenteel zit hij in de Belgische topband dEUS. Zijn uitstraling op het podium is dat van een "coole dude" en bovendien doet hij gewoon een heel optreden met één gitaar. Niks interessant doen en voor elk nummer een nieuwe uit het rek pakken. En die gitaar is uiteraard een Telecaster
Soms is het wisselen van gitaar een pure noodzaak; bijv. als je veel last hebt van transpiratie in de handen, een-onderhetspelenonstemmende-gitaar, verschillende alternatieve stemmingen binnen je repertoire enz. enz.
In The Presence Of Enemies!
pi_32144267
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Soms is het wisselen van gitaar een pure noodzaak; bijv. als je veel last hebt van transpiratie in de handen, een-onderhetspelenonstemmende-gitaar, verschillende alternatieve stemmingen binnen je repertoire enz. enz.
Als het alleen maar gaat om er anders uit te zien ben ik het met je eens, maar de meeste gitaristen die ik zie wisselen doen dat toch echt voor de sound. Zoals je al zegt, de alternatieve stemmingen, twaalfsnarig, humbuckers vs. single-coil, etc. .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 10 november 2005 @ 12:21:22 #154
71333 BUG80
Stop making sense
pi_32144293
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Telecasters ontstemmen niet

Nee serieus, je hebt wel gelijk wat betreft alternatieve stemmingen. Ik gebruik zelf ook een alternatieve stemming in één song en dan herstem ik m'n Tele even snel. Het gaat maar om één snaar dus dat is zo gepiept (3 seconden).
  donderdag 10 november 2005 @ 12:44:17 #155
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_32144925
Sowieso vind ik tussen liedjes door stemmen niet zo'n groot probleem. Althans, gitaar wisselen vind ik meer gedoe
Wat ik me wel eens afvraag is hoe de echten dat doen zonder het bekende piep-krak-zoem wat normaal gebeurt? Want ik zie niemand (ook de roadies niet) de versterker even op stand-by zetten ofzo. Of hebben ze gewoon een gesplitte input naar hun versterker?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_32145476
Ik neem aan dat er inderdaad gebuik gemaakt word van een gesplitte input, bijvoorbeeld een AB-switch waarbij je 2 inputs hebt en 1 output. Met een trap op het pedaaltje wissel je van input. Uiteraard zijn dergelijke dingen ook veel uitgebreider en professioneler te verkrijgen (meer inuts en ook meer outputs voor verschillende versterkers).

Of alle gitaren hebben hun eigen zender (zoals bij Metallica het geval). In dat geval hoeft er denk ik enkel van frequentie gewisseld te worden
pi_32145507
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:24 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Ik ben nu nog met de gitaarpartijen bezig, allemaal layertjes aan het leggen, maar als ie een beetje in de richting van af gaat, zal ik em wel eens posten ja!
Mooi zo, ik wacht er met smart op . Lang geleden dat er hier iets fatsoenlijks gepost werd.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:17:15 #158
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_32145873
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Hammet het volgende:

[..]

Mooi zo, ik wacht er met smart op . Lang geleden dat er hier iets fatsoenlijks gepost werd.
Je hebt de Psychedelische space-track van Big Boss Man nog niet gehoord begrijp ik?
Check mijn band Glorybox
  donderdag 10 november 2005 @ 13:26:02 #159
71333 BUG80
Stop making sense
pi_32146134
Je hebt natuurlijk ook tuners in de vorm van een pedaal die je gewoon tussen je gitaar en je versterker kunt hangen. Zodra je het pedaal intrapt gaat de tuner aan en springt het pedaal op "bypass".

edit: deze dus:

pi_32148119
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:17 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Je hebt de Psychedelische space-track van Big Boss Man nog niet gehoord begrijp ik?
jawel . Maar het klonk behoorlijk brak
  donderdag 10 november 2005 @ 15:41:51 #161
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_32150349
ik ga me graphic fuzz weer verkopen (aan vriend van me), en een andere fuzz daarvoor kopen. eens kijken of er binnenkort iets moois online komt te staan op marktplaats ofzo.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_32150497
Niet tevreden?
  donderdag 10 november 2005 @ 15:59:27 #163
47781 Jorikjet
pi_32150912
ja is niet precies het geluid wat ik zoek. maar een vriend van me vindt hem wel helemaal te gek, dus die neemt hem over
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  donderdag 10 november 2005 @ 19:45:24 #164
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_32156915
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
Sowieso vind ik tussen liedjes door stemmen niet zo'n groot probleem. Althans, gitaar wisselen vind ik meer gedoe
Wat ik me wel eens afvraag is hoe de echten dat doen zonder het bekende piep-krak-zoem wat normaal gebeurt? Want ik zie niemand (ook de roadies niet) de versterker even op stand-by zetten ofzo. Of hebben ze gewoon een gesplitte input naar hun versterker?
Ik weet iig bij line 6 amps dat als je via je floorboard stemt, je amp vanzelf standby gaat.
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:04 schreef Hammet het volgende:

[..]

Haha, wie zegt dta ik iets fatsoenlijks post he

nee, ik begin er wel een klein beetje trots op te worden
pi_32168048
mijn favoriete gitarist is steven seagal

misschien denk je dat het sneu is maar ik durf te wedden dat je 'm nog nooit hebt horen spelen
hij kan het retegoed
  vrijdag 11 november 2005 @ 02:16:05 #166
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32168699
omg, die moet ik hebben! Ik heb nooit geweten dat ie muziek maakte. Tof hoor. Ben benieuwd... (of ik hem kan vinden)

[ Bericht 25% gewijzigd door NASDAQbastardo op 11-11-2005 02:24:07 ]
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_32168776
bwahahahahaaaa

die cd van steven is echt een grote flop. na de eerste 2 nummers had ik hem maar weggegooid. voor mij was hij echt te beroerd voor woorden
pi_32172588
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef Svyatagor het volgende:
Als je volume-pedaal uittrapt, is je vraag ook al beantwoord, want zo doe ik het...
In The Presence Of Enemies!
pi_32173694
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
misschien denk je dat het sneu is maar ik durf te wedden dat je 'm nog nooit hebt horen spelen
hij kan het retegoed
Hij heeft iig wel z'n "standaard film-face" opgezet zo te zien
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:37:15 #170
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_32175706
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
hij kan het retegoed
Ik vind zijn gitaarwerk ook heel goed. Zijn zalvende stem is echter niet om een uur naar te luisteren

zijn films daarentegen zijn wel echt
pi_32176613
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef DeLieveSadist het volgende:
Ik krijg. Gratis. Een Amerikaanse Fender Telecaster in uitstekende conditie
Ons pap kent gewoon iets téveel mensen met een overschot aan gitaren..
Doe mij er dan ook maar een
pi_32185312
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef Guitarist het volgende:

[..]

Doe mij er dan ook maar een
Je zou haast een kloon van mij kunnen zijn! (of ik van jou natuurlijk, 'k weet niet wie hier eerder was)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:55:05 #173
47781 Jorikjet
pi_32206295
ik ga denk ik een fuzz factory vexter serie kopen. is het zelfde als de echte fuzz factory, alleen deze is niet met de hand geschilderd, en dat scheelt weer in prijs
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  maandag 14 november 2005 @ 17:57:43 #174
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32263767
Ik ben op jacht naar een Mesa Boogie Dual Rectifieramp! GODLIKE!
you can call me Susan if it makes you happy
  maandag 14 november 2005 @ 19:11:47 #175
47781 Jorikjet
pi_32266006
ow ja ik moet ook nog eens een goede versterker kopen... en een stempedaal... en een nieuwe pc... en een telecaster.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_32269600
TVP´tje maar
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_32279199
Hey medegitaristen...

Ik speel nog niet zo heel lang gitaar, maar wil nu toch graag is wat stukjes opnemen op mijn computer. Dit wil ik natuurlijk niet al te duur doen dus vraag ik hier om advies.

Zelf dacht ik eraan de kabel van de koptelefoon uitgang op mijn BOSS ME-50 pedaal(output kabel dus) in de input (microfooningang) van mijn computer te steken en een bepaald software pakket (Magix Composer of iets dergelijks) dingetjes op te nemen en/of te mixen.

Wat raden jullie mij aan? Wat kan ik het beste doen?
  dinsdag 15 november 2005 @ 11:24:41 #178
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_32281109
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:47 schreef FLipKick het volgende:
Hey medegitaristen...

Ik speel nog niet zo heel lang gitaar, maar wil nu toch graag is wat stukjes opnemen op mijn computer. Dit wil ik natuurlijk niet al te duur doen dus vraag ik hier om advies.

Zelf dacht ik eraan de kabel van de koptelefoon uitgang op mijn BOSS ME-50 pedaal(output kabel dus) in de input (microfooningang) van mijn computer te steken en een bepaald software pakket (Magix Composer of iets dergelijks) dingetjes op te nemen en/of te mixen.

Wat is je budget als ik vragen mag?
pi_32282081
quote:

ProTools... koop gewoon een MBox, krijg je gelijk nieuwe ProTools 7 ofzo bij, te chill, kan je gelijk met Reason en Ableton Live leuke beats maken, in je eentje een heel nummer maken, best leuk en zeer professioneel!
pi_32287624
quote:
Hey medegitaristen...

ik mic mn versterker en gooi de de output van de microfoonversterker (behringer mengtafeltje) naar een line in van mn soundscard. registratie en mix doe ik met cool edit pro (beetje een bagger programma maar tis wel gratis)
pi_32287672
Budget is ongeveer 100 euro. Afhankelijk van hoe goed het te kopen product is en de meerwaarde ten opzichte van een goedkoper product kan dit oplopen tot de 150 euro.
  dinsdag 15 november 2005 @ 15:26:15 #182
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_32287691
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:23 schreef mando_diao het volgende:

[..]

ik mic mn versterker en gooi de de output van de microfoonversterker (behringer mengtafeltje) naar een line in van mn soundscard. registratie en mix doe ik met cool edit pro (beetje een bagger programma maar tis wel gratis)
Cool edit pro, gratis?
pi_32287823
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef FLipKick het volgende:
Budget is ongeveer 100 euro. Afhankelijk van hoe goed het te kopen product is en de meerwaarde ten opzichte van een goedkoper product kan dit oplopen tot de 150 euro.
Voornaamste waar je (wat mij betreft) niet op kan bezuinigen is de hardware. Voor de software zijn er diverse gratis/freeware/shareware/zo-goed-als-gratis alternatieven (oa. de complete sequencer Muzys die je bij het blad Computer Music krijgt). Wat voor geluidskaart heb je er nu in zitten? Als dat min of meer de standaard AC '97 is die tegenwoordig schijnbaar aan zo'n beetje elk moederboard moet worden gehangen dan zal je een merkbare vertraging krijgen tussen het moment dat je de snaar aanslaat en het moment dat je hem terughoort (en ik kan je verzekeren dat het dan erg lastig is om met andere tracks strak mee te spelen).
pi_32288047
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:26 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Cool edit pro, gratis?
oh hehe ik heb het een keer gratis gekregen bij een soundcard, dus ging ik er vanuit dat het gratis was:P
pi_32291311
In deze computer (laptop) zit inderdaad een ac97 kaartje... Dat gaat niet werken dus.

Wat ik wel bij mijn muziekwinkel zag was een pakket met geluidskaart (creative) en volgens mij ook wat software. Ik denk dat ik zoiets dan maar in de computer beneden (die ik dan naar mn kamer sleep) kan stoppen. Zal zoiets aan mijn behoeften voldoen?

(Zal morgen even naar de muziekwinkel in Den Bosch gaan om het is na te vragen en hier vervolgens te kunnen posten).

[ Bericht 0% gewijzigd door FLipKick op 15-11-2005 18:14:47 ]
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:04:14 #186
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_32291626
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:52 schreef FLipKick het volgende:
In deze computer (laptop) zit inderdaad een ac79 kaartje... Dat gaat niet werken dus.

Wat ik wel bij mijn muziekwinkel zag was een pakket met geluidskaart (creative) en volgens mij ook wat software. Ik denk dat ik zoiets dan maar in de computer beneden (die ik dan naar mn kamer sleep) kan stoppen. Zal zoiets aan mijn behoeften voldoen?

(Zal morgen even naar de muziekwinkel in Den Bosch gaan om het is na te vragen en hier vervolgens te kunnen posten).
Je hebt ook pakketten met externe geluidskaart via Firewire of USB, dus je bent niet per se gebonden aan een desktop. Alleen ben je dan wel meteen 200 euro verder ofzo.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 15 november 2005 @ 18:30:35 #187
91306 GF
Kingwood
pi_32292331
Ik heb ook zo'n onboard pauper ding

Vrijdag misschien eens kijken voor een goedkoop ding. Kan je van te voren aan de hand van de specs de latency voorspellen?
Unspoken words were understood
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:25:21 #188
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_32299306
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:32 schreef Litpho het volgende:

[..]

Voornaamste waar je (wat mij betreft) niet op kan bezuinigen is de hardware. Voor de software zijn er diverse gratis/freeware/shareware/zo-goed-als-gratis alternatieven (oa. de complete sequencer Muzys die je bij het blad Computer Music krijgt). Wat voor geluidskaart heb je er nu in zitten? Als dat min of meer de standaard AC '97 is die tegenwoordig schijnbaar aan zo'n beetje elk moederboard moet worden gehangen dan zal je een merkbare vertraging krijgen tussen het moment dat je de snaar aanslaat en het moment dat je hem terughoort (en ik kan je verzekeren dat het dan erg lastig is om met andere tracks strak mee te spelen).
Ehh, vraagsteller wil gewoon het uitgangssignaal van zijn effectbak opnemen (wel op de LINE ingang zetten, nooit op de MIC ingang), dus daar doe je verder niets mee behalve opnemen. Je monitort dan toch gewoon je ingangssignaal? ik heb zo opgenomen met allerlei geluidskaartjes, van SB16, AWE32 tot SBAudigy en je hebt echt geen vertraging tussen wat je speelt en wat je hoort. Dat zal toch ook met zo'n AC '97 kunnen? Als je gaat werken met allerlei processing in je PC (amp sim, effecten), dan is het een ander verhaal, dan wil je het geproceste signaal monitoren en daar zit idd wel vertraging in (latency). Alle door mij genoemde kaarten hebben daar idd (behoorlijk) last van.
pi_32301807
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:25 schreef Laxe het volgende:

[..]

Ehh, vraagsteller wil gewoon het uitgangssignaal van zijn effectbak opnemen (wel op de LINE ingang zetten, nooit op de MIC ingang), dus daar doe je verder niets mee behalve opnemen. Je monitort dan toch gewoon je ingangssignaal?
Ja, bij slechts één track wel. Maar je wil al vrij gauw bijv. een ritmetrack opnemen en daar overheen soleren. Vanaf dat moment heb je wél te maken met latency. Sterker nog, als je alleen al mee probeert te spelen met de metronoom uit je sequencer heb je er al mee te maken.

Nou reflecteert mijn bovenstaand stukje uiteraard slechts de prioriteiten die ik zelf zou stellen (en heb gesteld). Als je onboard soundcard nu al een voor jou acceptabele latency haalt is het alleen maar beter .
  woensdag 16 november 2005 @ 00:04:08 #190
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_32302589
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 23:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ja, bij slechts één track wel. Maar je wil al vrij gauw bijv. een ritmetrack opnemen en daar overheen soleren. Vanaf dat moment heb je wél te maken met latency. Sterker nog, als je alleen al mee probeert te spelen met de metronoom uit je sequencer heb je er al mee te maken.

Nou reflecteert mijn bovenstaand stukje uiteraard slechts de prioriteiten die ik zelf zou stellen (en heb gesteld). Als je onboard soundcard nu al een voor jou acceptabele latency haalt is het alleen maar beter .
Hmmm, weet nou even niet precies waar het aan ligt, maar ik multitrack wel degelijk (Cakewalk).
Ik heb echt geen merkbare/hinderlijke latency als ik een stuk of vier opgenomen tracks weergeef en er een vijfde bij speel. Van wat ik speel wordt dan steeds wel het ingangssignaal gemonitord, ik hoor nl. ook wat ik speel als er nog niet op record is gedrukt, duh.

Niks ASIO drivers en zo, gewoon standaard SB Audigy op een XP1700+ (maar eerder ook zo met een ISA AWE32 op een 400MHZ PCtje). Ik gebruik geen zware VST instrumenten e.d., wel wat software (DirectX?) effecten op de opgenomen tracks. Waar (hardware/software) heb jij andere ervaringen mee?
pi_32307793
Iemand ervaring met zon GuiterPort van Line6?
Ziet er ook wel reuze interesant uit moet ik zeggen!
pi_32310264
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:04 schreef Laxe het volgende:
Waar (hardware/software) heb jij andere ervaringen mee?
De eerder genoemde standaard AC '97 en die leverde me wel voldoende latency op in Cubase om de geluidskaart eens te upgraden. Als de Audigy/AWE 32 voldoende werkt, prima . Ik gaf slechts aan dat een te hoge latency vervelend is en dat wat mij betreft dat de eerste plaats is waar budget naar toe mag ALS de latency onacceptabel is.

Ik heb zelf ook een Guitarport, leuk dingetje, best goed geluid en een erg makkelijke manier om even wat dingetjes in te spelen. Als de geluidsmogelijkheden van je ME-50 je goed bevallen misschien niet de meest noodzakelijke optie, maar wel een goede (en relatief goedkope) manier om Amp simulatie te krijgen (ik zie tenminste geen Amp Sim bij de ME-50 staan?) .
pi_32313867
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:26 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Cool edit pro, gratis?
Cool edit pro, bagger?
feest
  woensdag 16 november 2005 @ 15:12:23 #194
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_32315835
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 11:59 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

ProTools... koop gewoon een MBox, krijg je gelijk nieuwe ProTools 7 ofzo bij, te chill, kan je gelijk met Reason en Ableton Live leuke beats maken, in je eentje een heel nummer maken, best leuk en zeer professioneel!
Ik wil geen lul zijn, maar dat is toch wel het slechtste advies wat ik gehoord heb vandaag, wat moet je in hemelsnaam als totale leek met protools en al helemaal met de mbox, waar je voorlopig de helft van de features niet van gebruikt. Om natuurlijk maar te zwijgen om meteen crossplatform te gaan werken door ableton EN reason erbij te verwerken. weet je trouwens wel wat reason en ableton kosten? ja het kan natuurlijk illegaal, maar dan sta je natuurlijk niet in voor de gevolgen als je mooie projectje weer eens vastloopt e.d.
Ik denk dat Flipkick met 150 euro (wat je overigens voor je poste nog niet wist) nog geen ambitie heeft om een complete studio neer te zetten en als ie dat wel gaat doen, zal ie er ook snel achterkomen dat je met Protools LE met 32 sporen stiekum toch wel beperkt bent.
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 15:25 schreef FLipKick het volgende:
De toneport UX1 lijkt me voor jou een goede optie. Hele goede versterkermodulaties en zelfs ook een goede preamp met emulaties van API en Neve voorversterkers, wat veel goeds belooft. Deze gaat zo'n 150 euro kosten en moet je een heel eind op weg brengen om leuke riffs neer te leggen!

meer info http://www.line6.com/toneport/overview.html
  woensdag 16 november 2005 @ 15:23:29 #195
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_32316118
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Cool edit pro, bagger?
niet gratis, geen bagger
  woensdag 16 november 2005 @ 16:17:32 #196
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_32317620
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

niet gratis, geen bagger
Precies...
pi_32317621
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:12 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Ik wil geen lul zijn, maar dat is toch wel het slechtste advies wat ik gehoord heb vandaag, wat moet je in hemelsnaam als totale leek met protools en al helemaal met de mbox, waar je voorlopig de helft van de features niet van gebruikt. Om natuurlijk maar te zwijgen om meteen crossplatform te gaan werken door ableton EN reason erbij te verwerken. weet je trouwens wel wat reason en ableton kosten? ja het kan natuurlijk illegaal, maar dan sta je natuurlijk niet in voor de gevolgen als je mooie projectje weer eens vastloopt e.d.
Ik denk dat Flipkick met 150 euro (wat je overigens voor je poste nog niet wist) nog geen ambitie heeft om een complete studio neer te zetten en als ie dat wel gaat doen, zal ie er ook snel achterkomen dat je met Protools LE met 32 sporen stiekum toch wel beperkt bent.
[..]
Ik vind je geen lul, ieder z'n ding. Maar met ProTools LE ben je goedkoop uit voor een erg compleet pakket. En Ableton en Reason krijg je er gratis bij als aangepaste ProTools versie of hoe je het ook wil noemen. Ook voor de leek en muzikant zeer goed te gebruiken, erg gebruiksvriendelijk en echt geen gek idee hoor... maar goed, jij gaat er liever hard op zonder even na te denken over wat je eigenlijk zegt.. geniet ervan!
pi_32318269
quote:
Op woensdag 16 november 2005 15:23 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

niet gratis, geen bagger
Die gast zei beide.
feest
  donderdag 17 november 2005 @ 10:45:18 #199
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_32337127
quote:
Op woensdag 16 november 2005 16:17 schreef Thomzzzzz het volgende:

[..]

Ik vind je geen lul, ieder z'n ding. Maar met ProTools LE ben je goedkoop uit voor een erg compleet pakket. En Ableton en Reason krijg je er gratis bij als aangepaste ProTools versie of hoe je het ook wil noemen. Ook voor de leek en muzikant zeer goed te gebruiken, erg gebruiksvriendelijk en echt geen gek idee hoor... maar goed, jij gaat er liever hard op zonder even na te denken over wat je eigenlijk zegt.. geniet ervan!
Oh, ik wist idd niet dat die 2 pakketten erbij zaten, hiervoor mijn excuses!
  donderdag 17 november 2005 @ 11:14:29 #200
47781 Jorikjet
pi_32337863
op musicstore.com kun je de nieuwe catalogus bestellen altijd leuk om door te bladeren en te kwijlen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')