Het aftellen naar het volledige spel is begonnen. Ik zelf zal eerst een upgrade moeten doen want ik kan zelfs de demo niet draaienquote:What do you get? Packed into an oversized, embossed box are: a hardbound 210-page "The Art of Empires" book; a "Making of Age of Empires III" DVD with behind-the-scenes video and commentary; the official Age of Empires III soundtrack; a huge (43-in. x 27-in.) full-color poster of concept art painted by Craig Mullins; an exclusive Age III Player's Guide; and a Collector's Edition Game Manual. That, along with the actual game of course. See -- they think of everything.
quote:* Windows XP
* 1.4Ghz Processor
* 256MB of RAM
* 64MB Video Card that supports HardWare Transform & Lighting (HW T&L)
* Approximately 350MB of free HD space, not including the installer and room for the temporary files
Er is hiet niet direct een andere BS in de buurt. Maar ik ga het morgen al hebben en volgede week allesinds gaan halen in de winkelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:38 schreef VrijeVal het volgende:
kost misschien veel moeite... maar je kan best een andere bart smit proberen..
valt online reuze meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef mschol het volgende:
ik weet nog niet of ik em ga kopen..
ik vind de gameplay radicaal omgegooid t.o.v. 1 & 2
Geen idee...ik heb er al eens 7 gebouwd, of je er nog meer kan bouwen weet ik niet. Ik zal het vanavond wel ff proberenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Jump het volgende:
Zat er geen limiet op het aantal watch towers?
yup net als op alle units ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Jump het volgende:
Zat er geen limiet op het aantal watch towers?
Die unit limiet is bij alle age of empires.... dat van die gebouwen is inderdaad zwaar kut... maar opzich ook wel een voordeel... bij aoe 2 kon je je echt helemaal ingraven... dat is nu niet meer zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
yup net als op alle units ...
je kan max 7 watch towers bowen en bij alle units zijn ook build limieten
dat vind ik eenn enorm groot nadeel..
ja maar die unit limit zat niet per soort unitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:45 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Die unit limiet is bij alle age of empires.... dat van die gebouwen is inderdaad zwaar kut... maar opzich ook wel een voordeel... bij aoe 2 kon je je echt helemaal ingraven... dat is nu niet meer zo
ga het game hacken, misschien kan je het eruit slopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:31 schreef Jump het volgende:
Vind het spijtig dat er telkens die reclame op komt op die screenshots
nederlands...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoe praten de Nederlanders, nog een beetje goed Nederlands of met Engels accent?
ik wil nie lullig zijn maar ben et toch eff:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:21 schreef Jump het volgende:
Wat is het beste volk om met te spelen? Elk volk heeft zen voordelen, maarer is er wel altijd een beter
Gewoon een lang stak muur selecteren, en dan de pport kiezen (daar waar je normaal kan kiezen voor huisjes enzo)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef MrData het volgende:
Ik zat er in het spel al eerder naar te zoeken, maar in de laatste screenshot in de OP zit er iets van een hek of een poort in de gebouwde muur. Ik meen te herinneren dat je dat in AOE2 gewoon kon bouwen met een settler maar in AOE3 kon ik dit niet vinden? Of moet ik dat vanuit een bepaald gebouw doen?
http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108340quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Karzeuler het volgende:
ik kom niet verder dan "1607: Unable to install InstallShield Scripting Runtime"
'K had het probleem al opgelost door Run >> regsvr32 msi.dll en daarna Run >> sfc /scannowquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108340
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
'K had het probleem al opgelost door Run >> regsvr32 msi.dll en daarna Run >> sfc /scannow
Maar nu krijg ik de melding dat ik XP moet hebben om het spel te kunnen spelenstelletje kankerlijers daar bij M$
Ik had net dat klote XP er af geflikkert omdat het zo'n opdringerig klote OS is. M$ dringt je allerlei firewalls en andere rotzooi op waar je niet op zit te wachten, dus ik had het goeie ouwe W2000 weer geinstalleerd.
Toch raar dat ie het dan niet op 2000 doet (= NT5) en wel op XP (=NT5.1).
Idem dito, ik klikt verwachtingsvol op dit topic maar hmm..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef mschol het volgende:
ik weet nog niet of ik em ga kopen..
ik vind de gameplay radicaal omgegooid t.o.v. 1 & 2
Heb je ergens een savegame, lijkt me wel es tof om je situatie te zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb net een skirmish actie gespeeld met 5 players op medium. M'n enige medespeler was binnen no-time uitgeschakeld, vervolgens werd ik constant aangevallen. Ik heb m'n basis versterkt met een flinke muur en overleef het iedere keer op het nippertje. Ik heb een tegenstander al uit kunnen schakelen, maar ik kom iedere keer manschappen tekort voor een grote aanval op de rest. Heb na 3 uur maar ff pauze genomen, misschien vanavond weer verder om te kijken of ik er nog een kan vernietigen!
er worden toch ook repalys opgeslagen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb je ergens een savegame, lijkt me wel es tof om je situatie te zien
ahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Jump het volgende:
Als je dat aanvinkt
Maar spijtig dat je per Skirmisch map maar 30000 XP kan verzamelen. Men huidig spel, 1 vs 2 op Moderate heb ik nog niet aangevallen en zit al aan 30000.
Het feit dat ze bij SP2 al meteen met hun M$ rotzooi aankomen zetten vind ik al veels te opdringerig. Als ik iets nodig heb download ik het zelf wel en wil ik het niet door M$ door m'n strot gedouwt krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je vind eigenlijk windows gewoon een klote product???
gebruik het dan niet en ga ldan linux ofzo gebruiken..
en ms dringt je helemaal niks op want alles kan worden uitgezet..
wat een ongeloofelijk zeikerds heb je toch op de wereld
nou ik hoor heel vreemde verhalen die ik eigenlijk niet geloof totdat ik het zelf zie..quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Het feit dat ze bij SP2 al meteen met hun M$ rotzooi aankomen zetten vind ik al veels te opdringerig. Als ik iets nodig heb download ik het zelf wel en wil ik het niet door M$ door m'n strot gedouwt krijgen.
Dit doet me denken aan die freeware progs die na installatie een hele zooi iritante spy & adware progjes er extra bij instaleren.
De reden dat ik dat hardnekkige stukje addware genaamd XP er af heb geflikkert, was omdat XP zonder te vragen de instellingen van bepaalde hardware had gewijzigt en ze niet meer teruggezet konden worden.
maar windows 2000 is prima, daar ben je nog redelijk baas over je eigen PC.
maar goed, de reden van mijn gekanker is dat ik het schofterig vind van M$ dat ze je om AoE3 te spelen dat klote XP moet gaan aanschaffen.
Ik kan m'n XP cd ook niet meer vinden. Denk dat ik die toen uit frustratie heb weggegooit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik hoor heel vreemde verhalen die ik eigenlijk niet geloof totdat ik het zelf zie..
maar ik denk dat het xp minumun eis misschien iets te maken heeft met efficency oid?
ow en emuleren van windows xp en een grafische kaart a la de geforce kan je wel schudden denk ik...
de hardware wordt namelijk gereserveerd en ik ben er zelf nog niet achter gekomen, ben al ruim een jaar opzoek hier naar...
zoals je zelf al zegt:quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ik was byzonder pissig dat na de installatie van SP2 er belangerijke documenten en geluidsbestanden die mensen mij via email stuurden, zonder te vragen werden weggefiltert, en er nergens een functie te vinden was die het ongedaan kon maken.
Maar zullen er nog demo's komen voor andere besturingsystemen dan XP?
http://betuwe.net/~vdberg/123.age3savquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef Jump het volgende:
Heb je ergens een savegame, lijkt me wel es tof om je situatie te zien
99 dacht ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:25 schreef azaroth het volgende:
wat is eigenlijk het hoogste level dat je homecity kan halen?
damn zoveel?quote:
De laatste 2 staan op moderate, en dan kon je met klein leer meestal niet toe.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:05 schreef VrijeVal het volgende:
in al die gevechten ben je zwaar overpowered (op easy staan?) .. je zou de online functie es moeten proberen
er naast bedoel je??quote:Op woensdag 2 november 2005 08:57 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik zie in je screendumps een icoontje onder hout, goud en vlees staan. Wat is dat? krijg je dat alleen te zien als je online gaat of, als je op een hogere moeilijkheidsgraad speelt?
Eens kijken bij opties en View ofzo, daar kan je die dingen aanvinken. Ik ga deze avond es zien wat het precies is, want als ik het spel nu start doe ik niks meer voor schoolquote:Op woensdag 2 november 2005 08:57 schreef Paperclipjes het volgende:
Ik zie in je screendumps een icoontje onder hout, goud en vlees staan. Wat is dat? krijg je dat alleen te zien als je online gaat of, als je op een hogere moeilijkheidsgraad speelt?
Dat krijg je te zien als je de optie aanvinkt die iets in de richting van "show number of gatherers for each resource" heet. Het nr ervoor geeft dan aan hoeveel per resource bezig zijn. Voor het onderste icoontje komt een getal te staan van het aantal idle villagers, wanneer je die hebt.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Eens kijken bij opties en View ofzo, daar kan je die dingen aanvinken. Ik ga deze avond es zien wat het precies is, want als ik het spel nu start doe ik niks meer voor school
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Level 02: 5 000 Level 03: 10 000 Level 04: 25 000 Level 05: 40 000 Level 06: 60 000 Level 07: 80 000 Level 08: 100 000 Level 09: 120 000 Level 10: 140 000 Level 11: 160 000 Level 12: 180 000 Level 13: ... (nu telkens er 20 000 bij) |
maarre als ik er voor kies om met NL skirmish te spelen moet ik dus 59 x skirmish spelen (als ik uiteraard win)quote:Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef Jump het volgende:
Ooh, om een level te stijgen (en dus 1 card unlock + customize te krijgen) heb je volgende eXPerience nodig:
[ code verwijderd ]
Daarmee dat je in het begin 2 of 3 kaarten kan unlocken, en verder maar 1 of soms 2.
Je start met 16 kaarten, dus al je naar level 6 gaat moet je kiezen, want je kan er maar 20 per spel gebruiken.
Dus om op het hoogste level, 99, te geraken heb je maar liefst 1 940 000 XP nodig. Per skirmisch kan je er 30000 ingame verdienen, 2500 als je wint en nog wat andere bonussen.
Gerekend dat je wint, alle ingame XP hebt, en 3 bonussen moet je 57 spellen spelen
Rekenfouten kunnen gemaakt zijn
Ja, levels worden per volk bijgehouden, maar je bent niet verplicht om tot level 99 te gaan. Denk niet dat er zelf zoveel unlocks zijn. Maar als je level 99 hebt, ben je meestal wel beter dan iemand die level 5 ofzo heeft, aangezien jij meer unlocks kan hebben die je meer voordeel geven.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:02 schreef mschol het volgende:
[..]
maarre als ik er voor kies om met NL skirmish te spelen moet ik dus 59 x skirmish spelen (als ik uiteraard win)
1 |
1 2 3 4 5 | <xp>172137</xp> // huidige XP <skillpoints>0</skillpoints> // Aantal unlocks cards <xppercentage>0.606850</xppercentage> // Voortgang volgend level <numpropunlocksearned>0</numpropunlocksearned> // Aantal unlocks Customize |
zucht ik wordt er niet goed van telkens als ik 2 vijanden kies krijg ik een alliequote:Op donderdag 3 november 2005 14:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, levels worden per volk bijgehouden, maar je bent niet verplicht om tot level 99 te gaan. Denk niet dat er zelf zoveel unlocks zijn. Maar als je level 99 hebt, ben je meestal wel beter dan iemand die level 5 ofzo heeft, aangezien jij meer unlocks kan hebben die je meer voordeel geven.
Maar als je (om een domme reden) je levels kunstmatig wilt aanpassen:
Ga naar:
[ code verwijderd ]
En open daar een xml-bestand zoals van "sp_Istanbul_homecity.xml":
[ code verwijderd ]
Maar dat aanpassen is dan weer lame
Heeft dit ook effect op de online versie?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, levels worden per volk bijgehouden, maar je bent niet verplicht om tot level 99 te gaan. Denk niet dat er zelf zoveel unlocks zijn. Maar als je level 99 hebt, ben je meestal wel beter dan iemand die level 5 ofzo heeft, aangezien jij meer unlocks kan hebben die je meer voordeel geven.
Maar als je (om een domme reden) je levels kunstmatig wilt aanpassen:
Ga naar:
[ code verwijderd ]
En open daar een xml-bestand zoals van "sp_Istanbul_homecity.xml":
[ code verwijderd ]
Maar dat aanpassen is dan weer lame
Geen idee, nog niet online gespeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:34 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Heeft dit ook effect op de online versie?
In Rosmalen zat er niks in het hoesje, ook geen serial. Ik kreeg dat met de cd aan de balie. Ik heb hem trouwens al wat dagen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet online gespeeld.
Deze morgen eht spel gaan halenIk koop geen spellen in de Bart Smit meerZe halen de cd's eruit voor "veiligheidsredenen", doosjes zetten ze in de winkel. Met serials er nog in
![]()
![]()
![]()
hier kost ie in de MM 47 euro en de collectors edition kost 70 (die ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:55 schreef Landgraaf het volgende:
bij mediamarkt duitsland is in de aanbieding voor 39 euro is dat veel ?
Ik wou hem kopen maar was nog niet binnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
hier kost ie in de MM 47 euro en de collectors edition kost 70 (die ziet er wel vet uiten hijs zwaar
)
Denk het niet, aangezien er bij de vereisten staat:quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:55 schreef Karzeuler het volgende:
weet iemand of de versie van AoE 3 die in de winkel ligt, geschikt is voor op windows 2000? (aangezien de demo alleen op XP draait)
ik zou het niet proberen alleen al door de grafische kaartquote:Op zaterdag 5 november 2005 19:57 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
Zal ik dit spel kunnen spelen op de volgende pc ?
Asus a7v133
Amd Athlon 1,1 Ghz
Asus Geforce 4 MX440
512Mb intern geheugen
Zoiets verwachte ik ook al, dit is de pc van me bijna bejaarde moederquote:ik zou het niet proberen alleen al door de grafische kaart
Mwah, mijn broer kan hem ook spelen, heeft alleen wel een iets snellere processor.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:19 schreef DeFiAnCe_NL het volgende:
mjah maar om nou een demo van over de 400mb met 10KB/s met een lijn die max 30kB/s kan te downloaden :S
maar ik zal het ens proberen
[..]
Zoiets verwachte ik ook al, dit is de pc van me bijna bejaarde moeder(60jaar)
en dat die MX440 klote is kan ik me nog wel indenken
word ens tijd dat ik een nieuwe pc krijg iig
welke specs en welke instellingen?quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Mad-Matt het volgende:
het spel is echt ongelooflijk gaaf (demo)
Met m`n nieuwe videokaart kan ik het zelfs op 1280x1024
Heb nu wel een beetje spijt van dat ik die ook niet heb gehaald, ze hadden er toch nog genoeg...quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:29 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb de AoE3 Collector's Edition binnen
Ik kan er wel foto's ervan online zetten.
* mschol zit sterg te twijfelen voor de normale en voor de col editie..quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:54 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Heb nu wel een beetje spijt van dat ik die ook niet heb gehaald, ze hadden er toch nog genoeg...Boek wat erbij zit is echt schitterend iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |