Het aftellen naar het volledige spel is begonnen. Ik zelf zal eerst een upgrade moeten doen want ik kan zelfs de demo niet draaienquote:What do you get? Packed into an oversized, embossed box are: a hardbound 210-page "The Art of Empires" book; a "Making of Age of Empires III" DVD with behind-the-scenes video and commentary; the official Age of Empires III soundtrack; a huge (43-in. x 27-in.) full-color poster of concept art painted by Craig Mullins; an exclusive Age III Player's Guide; and a Collector's Edition Game Manual. That, along with the actual game of course. See -- they think of everything.
quote:* Windows XP
* 1.4Ghz Processor
* 256MB of RAM
* 64MB Video Card that supports HardWare Transform & Lighting (HW T&L)
* Approximately 350MB of free HD space, not including the installer and room for the temporary files
Er is hiet niet direct een andere BS in de buurt. Maar ik ga het morgen al hebben en volgede week allesinds gaan halen in de winkelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:38 schreef VrijeVal het volgende:
kost misschien veel moeite... maar je kan best een andere bart smit proberen..
valt online reuze meequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef mschol het volgende:
ik weet nog niet of ik em ga kopen..
ik vind de gameplay radicaal omgegooid t.o.v. 1 & 2
Geen idee...ik heb er al eens 7 gebouwd, of je er nog meer kan bouwen weet ik niet. Ik zal het vanavond wel ff proberenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Jump het volgende:
Zat er geen limiet op het aantal watch towers?
yup net als op alle units ...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Jump het volgende:
Zat er geen limiet op het aantal watch towers?
Die unit limiet is bij alle age of empires.... dat van die gebouwen is inderdaad zwaar kut... maar opzich ook wel een voordeel... bij aoe 2 kon je je echt helemaal ingraven... dat is nu niet meer zoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef mschol het volgende:
[..]
yup net als op alle units ...
je kan max 7 watch towers bowen en bij alle units zijn ook build limieten
dat vind ik eenn enorm groot nadeel..
ja maar die unit limit zat niet per soort unitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:45 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Die unit limiet is bij alle age of empires.... dat van die gebouwen is inderdaad zwaar kut... maar opzich ook wel een voordeel... bij aoe 2 kon je je echt helemaal ingraven... dat is nu niet meer zo
ga het game hacken, misschien kan je het eruit slopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:31 schreef Jump het volgende:
Vind het spijtig dat er telkens die reclame op komt op die screenshots
nederlands...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:51 schreef Xenwolfie het volgende:
Hoe praten de Nederlanders, nog een beetje goed Nederlands of met Engels accent?
ik wil nie lullig zijn maar ben et toch eff:quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:21 schreef Jump het volgende:
Wat is het beste volk om met te spelen? Elk volk heeft zen voordelen, maarer is er wel altijd een beter
Gewoon een lang stak muur selecteren, en dan de pport kiezen (daar waar je normaal kan kiezen voor huisjes enzo)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:59 schreef MrData het volgende:
Ik zat er in het spel al eerder naar te zoeken, maar in de laatste screenshot in de OP zit er iets van een hek of een poort in de gebouwde muur. Ik meen te herinneren dat je dat in AOE2 gewoon kon bouwen met een settler maar in AOE3 kon ik dit niet vinden? Of moet ik dat vanuit een bepaald gebouw doen?
http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108340quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef Karzeuler het volgende:
ik kom niet verder dan "1607: Unable to install InstallShield Scripting Runtime"
'K had het probleem al opgelost door Run >> regsvr32 msi.dll en daarna Run >> sfc /scannowquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108340
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:20 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
'K had het probleem al opgelost door Run >> regsvr32 msi.dll en daarna Run >> sfc /scannow
Maar nu krijg ik de melding dat ik XP moet hebben om het spel te kunnen spelenstelletje kankerlijers daar bij M$
Ik had net dat klote XP er af geflikkert omdat het zo'n opdringerig klote OS is. M$ dringt je allerlei firewalls en andere rotzooi op waar je niet op zit te wachten, dus ik had het goeie ouwe W2000 weer geinstalleerd.
Toch raar dat ie het dan niet op 2000 doet (= NT5) en wel op XP (=NT5.1).
Idem dito, ik klikt verwachtingsvol op dit topic maar hmm..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef mschol het volgende:
ik weet nog niet of ik em ga kopen..
ik vind de gameplay radicaal omgegooid t.o.v. 1 & 2
Heb je ergens een savegame, lijkt me wel es tof om je situatie te zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:36 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb net een skirmish actie gespeeld met 5 players op medium. M'n enige medespeler was binnen no-time uitgeschakeld, vervolgens werd ik constant aangevallen. Ik heb m'n basis versterkt met een flinke muur en overleef het iedere keer op het nippertje. Ik heb een tegenstander al uit kunnen schakelen, maar ik kom iedere keer manschappen tekort voor een grote aanval op de rest. Heb na 3 uur maar ff pauze genomen, misschien vanavond weer verder om te kijken of ik er nog een kan vernietigen!
er worden toch ook repalys opgeslagen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb je ergens een savegame, lijkt me wel es tof om je situatie te zien
ahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:25 schreef Jump het volgende:
Als je dat aanvinkt
Maar spijtig dat je per Skirmisch map maar 30000 XP kan verzamelen. Men huidig spel, 1 vs 2 op Moderate heb ik nog niet aangevallen en zit al aan 30000.
Het feit dat ze bij SP2 al meteen met hun M$ rotzooi aankomen zetten vind ik al veels te opdringerig. Als ik iets nodig heb download ik het zelf wel en wil ik het niet door M$ door m'n strot gedouwt krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
je vind eigenlijk windows gewoon een klote product???
gebruik het dan niet en ga ldan linux ofzo gebruiken..
en ms dringt je helemaal niks op want alles kan worden uitgezet..
wat een ongeloofelijk zeikerds heb je toch op de wereld
nou ik hoor heel vreemde verhalen die ik eigenlijk niet geloof totdat ik het zelf zie..quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:32 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Het feit dat ze bij SP2 al meteen met hun M$ rotzooi aankomen zetten vind ik al veels te opdringerig. Als ik iets nodig heb download ik het zelf wel en wil ik het niet door M$ door m'n strot gedouwt krijgen.
Dit doet me denken aan die freeware progs die na installatie een hele zooi iritante spy & adware progjes er extra bij instaleren.
De reden dat ik dat hardnekkige stukje addware genaamd XP er af heb geflikkert, was omdat XP zonder te vragen de instellingen van bepaalde hardware had gewijzigt en ze niet meer teruggezet konden worden.
maar windows 2000 is prima, daar ben je nog redelijk baas over je eigen PC.
maar goed, de reden van mijn gekanker is dat ik het schofterig vind van M$ dat ze je om AoE3 te spelen dat klote XP moet gaan aanschaffen.
Ik kan m'n XP cd ook niet meer vinden. Denk dat ik die toen uit frustratie heb weggegooit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ik hoor heel vreemde verhalen die ik eigenlijk niet geloof totdat ik het zelf zie..
maar ik denk dat het xp minumun eis misschien iets te maken heeft met efficency oid?
ow en emuleren van windows xp en een grafische kaart a la de geforce kan je wel schudden denk ik...
de hardware wordt namelijk gereserveerd en ik ben er zelf nog niet achter gekomen, ben al ruim een jaar opzoek hier naar...
zoals je zelf al zegt:quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:06 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Ik was byzonder pissig dat na de installatie van SP2 er belangerijke documenten en geluidsbestanden die mensen mij via email stuurden, zonder te vragen werden weggefiltert, en er nergens een functie te vinden was die het ongedaan kon maken.
Maar zullen er nog demo's komen voor andere besturingsystemen dan XP?
http://betuwe.net/~vdberg/123.age3savquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef Jump het volgende:
Heb je ergens een savegame, lijkt me wel es tof om je situatie te zien
99 dacht ikquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:25 schreef azaroth het volgende:
wat is eigenlijk het hoogste level dat je homecity kan halen?
damn zoveel?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |