Die hebben wij voor het meerendeel ook in de eredivisie hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken om met dit zooitje de eredivisie in te moeten.
En die uitwedstrijden zonder combi's bevallen me wel.
In de breedte te zwak waarschijnlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik tip BV Veendam. Qua potentieel moet het kunnen, goede ploeg uit een nog mooiere provincie...
Zijn de andere ploegen zo sterk in de breedte? Ze worden eigenlijk nooit weggespeeld en hebben zelfs veelal de meeste kansen (vooal thuis). Als ze die gaan benutten hebben ze best een kans.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de breedte te zwak waarschijnlijk...
Met de stelling Veendam kan hoger staan met deze selectie kan ik het nog eens zijn, maar kampioenskandidaat gaat mij ook (veel) te ver.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Moet je beter analyseren.
Denk eens na, ze staan 15 punten achter op de koploper... Zelfs als ze vanaf nu alles winnen zou het nog krap worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Braytonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Mindlight, vertel eens wat over Buikema?
Enne, veel plezier met Brighton he...
Nu gaan ze ongetwijfeld kampioen worden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
En Mile Krstev heeft een vast contract gekregen bij Veendam.
Wat valt er te vertellen. Ik heb m tien wedstrijden aan t werk gezien, waarin hij mij wél overtuigde, maar een groot deel van de supporters niet. Hij werd (ik denk terecht) als nogal arrogant gezien, maar voetballen kan hij zeker! Ik denk dat het voor jullie een topdeal is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Mindlight, vertel eens wat over Buikema?
Enne, veel plezier met Brighton he...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Kut verkeerd gelezen..... Ik dacht dat er periodekampioen stond.... mijn excuses. Kampioen worden ze natuurlijk nooit.
alleen de goalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Is excelsior - fcdb van maandag nog in de uitzending geweest?
En we mogen nog van geluk spreken dat we er één punt aan over gehouden hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt MVV toch van een koude kermis thuis, die dachten ze wel even in te maken
juichen nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Afunados het volgende:
Trouwens niemand opgevallen hoe enkele van de Fortuna supporters juichden bij een Dordts doelpunt?
Ja die fout van Graafland, niet goed te zien vanaf mijn plek, wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Maakt Kolk twee mooie doelpunten wordt er zo slecht verdedigd. Toen het 2-2 was stonden na een simpele pass drie man vrij voor Zwolle doelman Boer.Die fout van Graafland was ook lackwekkend. Wel weer een leuke verrassende speelronde.
Kijk maar eens naar SBS dan, staan er toch een paar serieus te juichen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef Evertje het volgende:
[..]
juichen niet
heb hoogstens naar enkele spelers geklapt voor hun goede inzet!
ze hebben zich gewoon vrijwillig naar de strafbank laten leiden (of is het lijden?).
Net bij het stadion met de 33 meegereisde supporters (en nog wat andere supporters die niet konden) de parkeergarage geblokkeerd en om uitleg gevraagd. Enkele spelers wilden wel praten (weg kwamen ze toch niet) en dat deden we dan ook. Chris Dekker kwam nog met de opmerking dat wij als supporters de club zo kapot maken met dit soort acties. Dus na die opmerking ben ik naar iemand anders gelopen die wel wat zinnigs te melden heeft.
Onze actie had natuurlijk ook een doel. Zodadelijk om zeven uur is er een vrijwillige straftraining voor de spelers. Gewoon een uur lopen, zonder bal. Uiteraard gaan wij als supporters ook kijken of het ook daadwerkelijk gebeurd en wie er waagt om niet op te komen dagen.
Ik heb het echt gehad. Er zit echt wel kwaliteit in deze selectie, maar er wordt niks uitgehaald. Tuurlijk is de kwaliteit niet de beste, maar dan vang je dat op met wilskracht en vechtlust. Dat gebeurt echter niet. Bij een tegendoelpunt laten ze het kopje hangen en laten ze het maar gebeuren. Niks strijden voor de club, wat is de club nu eigenlijk.
En dekker mag voor mij nu definitief oprotten!
failliet gaat we niet, paar seizoenen 20e eindigen wel als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:18 schreef Afunados het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar SBS dan, staan er toch een paar serieus te juichen..
Je verhaal doet me denken aan onze situatie, een jaar of drie geleden. Toen de spelers het faillisement aanvroegen, en de uitwedstrijd tegen Helmond. Dezelfde stemming; half juichen voor Helmond, en daarna de spelers opwachten, wat overigens wel geholpen heeft..
Hopelijk volgen betere tijden voor jullie, want als het zo doorgaat zijn jullie volgend seizoen of het jaar erop failliet.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:55 schreef Mindlight het volgende:
Die van Driel is een grote loser. En kan niet voetballen ook.
Na een slap schotje ging hij vreemd grabbelen, volgens mij vloog vervolgens de bal tussen z'n benen door en dook Graafland met bal en al het doel in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja die fout van Graafland, niet goed te zien vanaf mijn plek, wat gebeurde er?
ja dordt was de eerste zestig minuten net zo slecht als fortuna, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:58 schreef methodmich het volgende:
Wel grappig dat uitgerekend Gérard de Nooijer FC Dordrecht in het juiste spoor zette.
Koolhof was overigens verre van tevreden over het vertoonde spel.
Zeker was dat het gevolg van zwak verdedigen, maar daar zeg ik niks over volgens mij........quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:07 schreef methodmich het volgende:
Volgens de krant was de 2-1 vooral het gevolg van zwak verdedigen aan Fortuna-kant. Koolhof was slechts tevreden over de fase na de 3-1, toen de match gespeeld was en Dordt leuk kon combineren.
Ja, ik weet het ook niet helemaal zeker. Stond achter de goal waar het gebeurde. IK zie alleen dat de bal wordt ingeschoven door iemand maar wordt door iemand van dordt nog binnengetrapt. Die duidelijk voor de bal stond volgens mih.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:28 schreef methodmich het volgende:
Jij dacht aan buitenspel, maar dat lees ik nergens terug. Kan aan een Dordtse redactie liggen natuurlijk.
Putter omspeelde Budziak en schot op doel, en vd Velden tikte hem er inderdaad uiteindelijk in. Volgens mij bleef vd Velden achter die ene verdediger die met hem meeliep, maar dan kom je nog een speler tekort (normaal de keeper).quote:IK zie alleen dat de bal wordt ingeschoven door iemand maar wordt door iemand van dordt nog binnengetrapt. Die duidelijk voor de bal stond volgens mih.
Was gister nog naar Volendam tegen Cambuur geweest, maar Cambuur had weinig tot niets in te brengen. Cambuur kreeg wel wat mogelijkheden, maar dat kwam meer doordat Volendam een tempootje te laag speelde.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volendam wint met 2-0 thuis van Cambuur.
Den Bosch is 0-0 tegen Go Ahead Eagles.
Helmond Sport 0 De Graafschap 2quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Emmen komt voor tegen Volendam. 1-0.
Dacht het nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:11 schreef spurs het volgende:
Zondag krijgt Den Bosch op de klootjes van de Witte Leeuwen![]()
Emmen werd wel erg lekker in het zadel geholpen door de scheidsrechter, dus om nu over weggevaagd te spreken.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef pekel het volgende:
Volendam4-1 weggevaagd
Leuk dat iedereen boven ons heeft verloren
Op naar de periodetitel en de bovenste plekken..
Ja maar Den Bosch wint zondag nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 03:52 schreef DutchGooner het volgende:
Als wij winnen zondag is er eik toch wel een gaatje tussen de top 6 en de rest.
Na zondag is dat gaatje er dus
ho ho, jullie moeten ook nog tegen onsquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:43 schreef pekel het volgende:
Volendam4-1 weggevaagd
Leuk dat iedereen boven ons heeft verloren
Op naar de periodetitel en de bovenste plekken..
Om nou te zeggen dat Emmen met een andere scheidsrechter verloor..quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:37 schreef spurs het volgende:
[..]
Emmen werd wel erg lekker in het zadel geholpen door de scheidsrechter, dus om nu over weggevaagd te spreken.....
Veendamquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:27 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ho ho, jullie moeten ook nog tegen ons![]()
de periode gaat mooi naar Veendam!
HeyFreak, ken ik jou trouwens niet toevallig ergens van? Ivm de banden die er tussen sommigen onder onze supportersgroepen zijn?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:22 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
och, we lopen over een paar weken sowieso weer 3 punten in op jullie![]()
Pfff....waarom zegt men elk seizoen dit?quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:22 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
och, we lopen over een paar weken sowieso weer 3 punten in op jullie![]()
nopequote:Op zaterdag 5 november 2005 22:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
HeyFreak, ken ik jou trouwens niet toevallig ergens van? Ivm de banden die er tussen sommigen onder onze supportersgroepen zijn?
13, ik kom waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Pfff....waarom zegt men elk seizoen dit?Wij winnen gewoon 2 keer
Komen zeker ook weer 12 man mee vanuit Veendam?
quote:Op zondag 6 november 2005 00:05 schreef Afunados het volgende:
Maken jullie maar lekker ruzie, gelijkspelletje, en dan gaan wij er met de periode vandoor![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef pekel het volgende:
Als ik zo kijk naar het programma, zie ik dus dat we gewoon kampioen kunnen worden aan de Langeleegte. Dat zou wat zijn..
Volgende week Emmen - Veendam.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:06 schreef Ambrosius het volgende:
Emmen en Veendam kunnen goede zaken doen voor de derde periode na het 0-0 gelijkspel tussen koplopers MVV en TOP.
Bron?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef methodmich het volgende:
Rachid El Khalifi ziet het in ieder geval zitten, pekel. Helemaal blij bij Emmen.
Goeie instellingquote:Ambities? Ik sta nog tot 2007 onder contract. Ik wil bij Emmen wekelijks laten zien wat ik kan en daar werk ik hard voor. De eredivisie blijft lonken voor mij.’
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Eindstanden:
FT De Graafschap 7 - 1 FC Omniworld
FT Excelsior Rotterdam 4 - 0 Telstar Ijmuiden
FT FC Dordrecht 1 - 0 Emmen
FT FC Eindhoven 1 - 1 Fortuna Sittard
FT FC Volendam 3 - 0 Helmond Sport
FT Go Ahead Eagles 1 - 0 AGOVV Apeldorn
FT Haarlem 1 - 0 FC Zwolle
FT Veendam 4 - 1 Cambuur Leeuwarden
Veendam de nieuwe koploper in de 3e periode.
Zo in 1 week tijd 2x een wedstrijd van Telstar bezocht DutchGooner...quote:
Ik ook, en ja idd het was zeker een strafschop! Echter enkele minuten daarna werd dijkhuizen ook zo ongeveer onder het gras getrokken, en dat wuifde hij weg.quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:29 schreef spurs het volgende:
[..]
Zo in 1 week tijd 2x een wedstrijd van Telstar bezocht DutchGooner...![]()
Overigens werd Excelsior in de 2de helft wel erg lekker in het zadel geholpen door scheidsrechter van Boekel.....
Van een 100% strafschop maakt die clown een schwalbe......
Had en nog moeten zien als ie 'em op de stip had gelegd
en daar laat ik het voorlopig bij gezien het niveauquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:29 schreef spurs het volgende:
[..]
Zo in 1 week tijd 2x een wedstrijd van Telstar bezocht DutchGooner...![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:01 schreef Mindlight het volgende:
In Rdam hebben we de RTC, Rotterdamse Taxi Centrale, de B die ik gebruikte staat uiteraard voor Bossche...
Ik heb de hele dag al staan te oefenenquote:Op zaterdag 12 november 2005 16:13 schreef Mindlight het volgende:Inderdaad! Al een beetje aan je vorm voor vanavond aan het werken?
Bijna goed, alleen hij belde om een andere reden.quote:Op zaterdag 12 november 2005 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is DG gisteren naar Excelsior - Telstar geweest, belde hij mij daarom rond kwart over 7 terwijl ik niet op kon nemen, en heeft zich ingeschreven voor het darttoernooi dat vanavond wordt gehouden..?
en normaal krijgen jullie niet eens een bus volquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:28 schreef HeyFreak het volgende:
heb begrepen dat ze hiet met de 6e supportersbus bezig zijn
En dat was....?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Bijna goed, alleen hij belde om een andere reden.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En dat was....?
Zocht ie een dubbelpartner voor het darten?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:31 schreef pekel het volgende:
Alstublieft Top Oss.
Heel de provincie Groningen was afgereisd zag ik...zaten op Oost ook stuk of 20 Veendammers. Toen ze voor stonden maakten ze nog enig geluid. Laatste half uur nie meer gezien.quote:
0quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:16 schreef pekel het volgende:
Hoe vaak heeft Top Oss trouwens meegedaan aan een nacompetitie?
Eerste helft was leuk, 2e helft was Emmen gewoon beter. Toch jammer dat we weer zo'n kans hebben laten liggen....quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:15 schreef pekel het volgende:
[..]
Heel de provincie Groningen was afgereisd zag ik...zaten op Oost ook stuk of 20 Veendammers. Toen ze voor stonden maakten ze nog enig geluid. Laatste half uur nie meer gezien..
Emmen was trouwens gewoon beter dan Veendam. Wel leuk trouwens dat er zoveel Veendamsupporters waren.
Sorry, ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:29 schreef Yeahinho het volgende:
Bijna uitverkocht huis met maar liefst 2.000 toeschouwers, het moet niet gekker worden daar.
Ik zie Martin na dit seizoen niet meer voetballen...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:23 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Eerste helft was leuk, 2e helft was Emmen gewoon beter. Toch jammer dat we weer zo'n kans hebben laten liggen....
Ik begin die Martin Drent toch aardig zat te worden. Hij kan een meerwaarde zijn, maar om een of andere reden lijkt het alsof hij geen zin meer heeft....
Idd, ben ook blij dat de periode niet naar ons is gegaan. Het is toch een flinke zekerheid waarmee je gewoon alles vanaf nu kunt verliezen. Met een periodetitel speel je immers zeker de play-offs. Emmen heeft simpelweg nog uitzicht op plek 1 of 2.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
TOP Oss is wel een ploeg die ik een periodetitel gun. Emmen zal er aan het eind op basis van de stand toch wel bij zijn.
Wat een onzin,je kan maar alvast zeker zijn van het toetje mijn inziens en Emmen als kampioenskandidaat zien is helemaal een lachertje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:39 schreef pekel het volgende:
[..]
Idd, ben ook blij dat de periode niet naar ons is gegaan. Het is toch een flinke zekerheid waarmee je gewoon alles vanaf nu kunt verliezen. Met een periodetitel speel je immers zeker de play-offs. Emmen heeft simpelweg nog uitzicht op plek 1 of 2.
Precies, want als ploegen als Top ineens periodetitels gaan pakken, moet je nog behoorlijk eindigen in de eindranglijst om je te kwalificeren voor de playoffs. Ik ben iig blij als wij een periode zouden pakken, das beter dan op de laatste speeldag op een paar punten het net niet redden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een onzin,je kan maar alvast zeker zijn van het toetje mijn inziens en Emmen als kampioenskandidaat zien is helemaal een lachertje.
Wel een outsider. Maar ik ben allang blij dat ze nu zo leuk meedoen. Is alweer een tijdje terug die nacompetitie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een onzin,je kan maar alvast zeker zijn van het toetje mijn inziens en Emmen als kampioenskandidaat zien is helemaal een lachertje.
Emmen zou 18de worden, Emmen zou failliet gaan, Emmen zou bagger zijn blabla... Heb het gemerkt de laatste 20 weken. Top 3 is zeker mogelijk, VVV en Excelsior zijn dé kampioenskanidaten. Volendam is te zwak. Zwolle en Den Bosch zijn imo weer zwakker dan Emmen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Idd, de samenvatting van VVV-Excelsior liet ook totaal de verkeerde dingen zien. 100% kansen die niet in beeld kwamen, en kleine kansjes wél.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Tering SBS6.
Ik weet niet in welk jaar jij zitquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, donderdag is 5dec. Sinterklaas. Veel mensen zullen het dan een dag uitstellen omdat een vrijdag wat relaxter is. Voor mensen met een gezin lijkt me die dag dan niet echt ideaal
Voor jonge honden zoals jij TR boeit het natuurlijk niet
Ach, das toch maar een onbelangrijke wedstrijdquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk jaar jij zitMaar bij mij valt 5 december dit jaar op een maandag
. Wij spelen trouwens zondag 4 december tegen top oss.
Ojaquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk jaar jij zitMaar bij mij valt 5 december dit jaar op een maandag
. Wij spelen trouwens zondag 4 december tegen top oss.
De spelers van Helmond kunnen naar het schijnt niet deze kant op komen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:15 schreef Yeahinho het volgende:
Veendam - Helmond ook afgelast, maar zal ongetwijfeld niet vanwege de staat van het veld zijn.
Precies, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:19 schreef Noca het volgende:
[..]
De spelers van Helmond kunnen naar het schijnt niet deze kant op komen.
Das dan weer een geluk bij een ongeluk; ze hebben net zo veel (weinig) supporters als Excelsiorquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:50 schreef Mindlight het volgende:
Ik kan me het niet voorstellen gezien de chaos, qua supporters dan.
Toch maakt het niet uit of je nou met 30 of 150 man in de file staat naar een uitwedstrijd die je uiteindelijk niet eens gaat bereiken......quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Das dan weer een geluk bij een ongeluk; ze hebben net zo veel (weinig) supporters als Excelsior.
50 auto's minder, dus scheelt wel weer een kwart kilometer file op die honderden km's die er staanquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Toch maakt het niet uit of je nou met 30 of 150 man in de file staat naar een uitwedstrijd die je uiteindelijk niet eens gaat bereiken......
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
50 auto's minder, dus scheelt wel weer een kwart kilometer file op die honderden km's die er staan.
Er komt helemaal geen SBS Sportquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:52 schreef pekel het volgende:
Straks een hele grote samenvatting van MVV - Haarlem?
Mooi, dan blijf ik Jensen! kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er komt helemaal geen SBS Sport.
0-1 in de slotminuten. Dat mag natuurlijk niet, zeker niet als VVV en Volendam punten verspelen.quote:
Toch nog 1-1quote:Op maandag 28 november 2005 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
0-1 in de slotminuten. Dat mag natuurlijk niet, zeker niet als VVV en Volendam punten verspelen.
Ja na de uitwedstrijd bij ons zal het vertrouwen bij jullie wel groot zijn natuurlijk. Ach die wedstrijd bij jullie boeit niet zo, wij winnen deze periode toch wel (Cambuur, TOP, Fortuna thuis, Emmen en Omniworld uit)quote:Op maandag 28 november 2005 22:00 schreef pekel het volgende:
Oeh, we lopen weer wat in op VVV en Volendam.. Excelsior krijgen we voor de winterstop nog thuis, dus het zit wel goed nu...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja na de uitwedstrijd bij ons zal het vertrouwen bij jullie wel groot zijn natuurlijk. Ach die wedstrijd bij jullie boeit niet zo, wij winnen deze periode toch wel (Cambuur, TOP, Fortuna thuis, Emmen en Omniworld uit)
Eensch. Mijn voorspelling, ze gaan zelfs verliezen, maar t maakt niet uit, aangezien de titel voor ons toch te hoog gegrepen is, en we een beetje mazzel moeten gaan hebben in de playoffsquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Excelsior gaat niet met 3-0 of meer winnen bij Emmen.
Ik weet niet hoe Excelsior qua voetbal ervoor staat. Excelsior en VVV zijn titelkanidaten. Emmen en Zwolle zijn outsiders.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Eensch. Mijn voorspelling, ze gaan zelfs verliezen, maar t maakt niet uit, aangezien de titel voor ons toch te hoog gegrepen is, en we een beetje mazzel moeten gaan hebben in de playoffs
Als je naar vanavond kijkt, aardig/zeer aardig, maar de afgelopen weken was het 3x niks. Té wisselvallig voor een titel dus. VVV is (mits iets constanter dan nu, ok) veel sterker.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:32 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Excelsior qua voetbal ervoor staat. Excelsior en VVV zijn titelkanidaten. Emmen en Zwolle zijn outsiders.
Valt me idd ook op, beide ploegen laten de laatste weken veel puntjes liggen. Maar goed, ik ga slapen. Ben benieuwd hoe de 16de december zal gaan verlopen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Als je naar vanavond kijkt, aardig/zeer aardig, maar de afgelopen weken was het 3x niks. Té wisselvallig voor een titel dus. VVV is (mits iets constanter dan nu, ok) veel sterker.
Van mij mag het nog rustiger, zag allemaal mensen met een grote waffel die er normaal nooit zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:37 schreef BVO het volgende:
Drukke boel weer bij Excelsior. Nou ja, de eerste helft was leuk. Tweede helfte zakte het beetje in.
Den Bosch is niet de enige hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 22:01 schreef pekel het volgende:
FC Den Bosch laat punten liggen tegen het zwakste team in de divisie....
Zeg dat.......quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd dat VVV niet kon winnen van Fortuna, ze kwamen nog goed weg ook.
Eensch,wijs gesprokenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef spurs het volgende:
Is Telstar niet de enige club die ze dus boycotten....
Vind het maar helemaal niks, hopelijk stopt SBS ermee en gaan de uitzendrechten naar een andere zender. Kunnen ze die wedstrijden ook weer op zaterdagavond afwerken!
Bron???quote:Op woensdag 30 november 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat we nog blij mogen zijn met SBS, GGD uitzenden kost zowat meer dan het oplevert.
Zoiets heb ik laatst ook gelezen, maar daar stond wel bij dat ze eerst met SBS gaan praten en als ze er niet uitkomen dan gaan ze pas met andere gegadigden om de tafel.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat we nog blij mogen zijn met SBS, GGD uitzenden kost zowat meer dan het oplevert.
Edit: dat van RTL5 wist ik niet.
jaaa, maar....eh.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef pekel het volgende:
Veendam verliest met 4-1...logisch spandoek van onze slimme Veendamsupporters: Barry (Ditewig) in Oranje
Galata schoot de bal na de aftrap terug op Moeliker en die miste de bal finaal toen hij hem weg wilde peren....quote:FC Emmen-Stormvogels Telstar 2-0
Emmen profiteerde optimaal van de misstappen van de top drie. De ploeg van trainer Jan van Dijk hield de aanhang wel lang in spanning.
Pas in de laatste minuut vond de thuisclub het net via verdediger Lesmond Prinsen. Stormvogels-verdediger Geoffrey Galatŕ was vervolgens de kluts kwijt en werkte de bal in de resterende tijd nog in eigen doel.
Wat heb ik een spijt dat ik geen kaartje heb gekocht ..quote:Op zondag 4 december 2005 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Den Bosch geeft 3x een voorsprong weg tegen TOP, alle goals in de tweede helft: 3-3.
Net of Den Bosch zo'n wereldclub isquote:Op zondag 4 december 2005 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heb ik een spijt dat ik geen kaartje heb gekocht ..![]()
Erg knappe prestatie van TOP
Jij kunt geen teletekst ontvangen daar in H-I-A?quote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Berry Powel nog gescoord of zat die in de tang bij Leon van Dalen?
Het seizoen is weer geslaagd in Oss.quote:Op zondag 4 december 2005 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heb ik een spijt dat ik geen kaartje heb gekocht ..![]()
Erg knappe prestatie van TOP
Helaas 1 maalquote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Berry Powel nog gescoord of zat die in de tang bij Leon van Dalen?
Dat zit hij meestal wel.quote:Op zondag 4 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar verder zat hij vast wel in de zak dan.
Mwah,hij liep vooral zichzelf voor de voeten,verder is die van Dalen maar een matige voetballer,niveautje TOP Oss dusquote:Op zondag 4 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar verder zat hij vast wel in de zak dan.
Alvast met het oog op de GGD volgend seizoen?quote:Op zondag 4 december 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Is absoluut geen topper inderdaad. Desondanks schijnt Willem II belangstelling te hebben.
Wellicht. Toch had FC Utrecht in zijn Dordtse periode ook interesse. Alleen denk ik niet dat hij ooit naar de eredivisie gaat, want hij wil niet op zondag spelen.quote:Op zondag 4 december 2005 18:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alvast met het oog op de GGD volgend seizoen?
lol wat een onzin. Als hij kan kiezen tussen een eredivisie en het nietige top oss. Zal hij geen 3 seconden hoeven na te denken. Ook al moet hij dan wat vaker op zondag spelen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wellicht. Toch had FC Utrecht in zijn Dordtse periode ook interesse. Alleen denk ik niet dat hij ooit naar de eredivisie gaat, want hij wil niet op zondag spelen.
quote:Het gebed is de basis voor Biyadat en Van Dalen
Bidden voor het eten is de normaalste zaak bij TOP. Dankzij de gelovige Leon van Dalen. Voetballen doet hij wel op zondag. Morgen in de derby tegen FC Den Bosch. Ook in het leven van Mounir Biyadat (Den Bosch) speelt geloof een belangrijke rol.
Een geel hesje hangt om de schouders van Mounir Biyadat. Geen goed teken, weet ook de middenvelder van FC Den Bosch. De gele hesjes behoren de spelers toe die morgen heel waarschijnlijk reserve zijn in de uitwedstrijd bij TOP Oss. Tegen FC Omniworld Almere (1-1) begon Biyadat ook al op de bank. Voor het eerst dit seizoen. Die reservebeurt kwam niet eens heel onverwacht voor Biyadat. „Ik ben de laatste weken gewoon uit vorm. Vind ik zelf ook. Ik zou willen dat ik wist hoe het komt. Ik heb er ook met trainer Bos over gesproken op zijn kamertje. Wat hij precies zei? Dat houd ik liever voor mezelf, maar het komt er op neer dat ik uit vorm ben. Ik ga nu keihard knokken. Goed m’n best doen tijdens de trainingen. En hopen dat ik me in het veld weer kan bewijzen.“ Biyadat (22) weet waar hij aan moet werken. „Ik moet brutaler worden. Me meer laten gelden. En niet meer aan mezelf twijfelen.“
Contract
Komende zomer loopt zijn contract af. Dan heeft hij er vier seizoenen opzitten in de eerste selectie. „We zijn in gesprek, maar de bal ligt bij FC Den Bosch.“ Fred van der Hoorn, manager voetbalzaken, geeft desgevraagd aan dat hij al verscheidene malen heeft geprobeerd het contract van Biyadat te verlengen. „Mounir zit nu even in een dipje, maar daar komt hij wel weer bovenop.“
Zijn spel analyserend, valt het op dat Mounir Biyadat tijdens de weken van de ramadan steeds minder ging spelen. Toch wil de Veghelaar zijn mindere spel niet afschuiven op de ramadan. „Ook na de ramadan had ik een mindere periode. Ik had tijdens de ramadan het geluk dat een aantal wedstrijden niet doorging omdat Paul Verhaegh voor Jong Oranje moest spelen. Bij vrijdagwedstrijden kon ik rond 18.00 uur als het donker was, nog wat eten. En drinken. Op zondag lukt dat niet. Dan speelde ik met een lege maag. Ik vond het wel meevallen. Alleen aan het eind van de wedstrijd merkte ik dat de krachten minder werden.“
Het geloof speelt een steeds grotere rol in het leven van Biyadat, die van Marokkaanse afkomst is. „Misschien heeft het te maken met volwassen worden. Ik ben veel met het geloof bezig. Ik vind er mijn rust in, heb het gevoel dat het me helpt.“ Vijf keer per dag bidt hij. En geregeld is hij in de moskee te vinden. „Wij geloven in het hiernamaals. En als je het gebed niet goed uitvoert, krijg het in het hiernamaals ook niet goed.“
Niet stappen
Stappen, drinken en roken komen niet in zijn vocabulaire voor. „Ik zit liever thuis bij mijn ouders dan dat ik op stap ga. Ik doe alles voor mijn sport.“ Een vriendin heeft hij niet. „De vrouw die ik nu kies moet de ware zijn, de vrouw met wie ik de rest van mijn leven deel. Ik wil mijn kinderen als moslim opvoeden, dus ik wil wel dat ze moslim is. Het liefst Marokkaanse.“
Met een glimlach: „Ik zal mijn vrouw niet in een discotheek ontmoeten.“ De wedstrijd tegen TOP leeft ook bij Biyadat extra. „Ik kom uit de jeugdopleiding van FC Den Bosch, dus ik weet alles van de onderlinge rivaliteit. De jongens die van ver komen, hebben we wel duidelijk gemaakt dat het om een speciale wedstrijd gaat.“
Een paar jaar geleden had hij er niet over gepeinsd om op zondag te voetballen, maar morgen staat Leon van Dalen gewoon op het veld als hij met TOP Oss aantreedt tegen rivaal FC Den Bosch. Niet dat de protestantse Papendrechter van zijn geloof is gevallen, maar hij is wel tot een ander inzicht gekomen. „Ik heb er met veel mensen over gesproken. Mijn ouders bijvoorbeeld. Maar die hadden, toen ik 20 was, al gezegd dat ze mijn beslissing zouden respecteren. Ik ben ook aangesloten bij Sportwitnesses, een organisatie voor christelijke topsporters in Nederland, en daar heb ik geleerd dat er verschillende kanten zijn aan het geloof. Vanuit mijn opvoeding had ik pas één kant gezien.“
Topsporters krijgen via Sportwitnesses onderwijs in de bijbel en kunnen elkaar bemoedigen in het geloof. Het is ook de bedoeling dat ze evangeliseren in de sportwereld. „En dat is mijn argument om toch op zondag te voetballen. Als ik dat principieel niet zou doen, zeggen clubs bij een contractbespreking al gauw ’voor jou tien anderen’. Nu heb ik de kans om anderen bekend te maken met het geloof. Zo bidden we bij TOP altijd voor het eten, vanwege mij. Van Revy Rosalia weet ik dat hij ook bidt. Anderen zullen het misschien voor zichzelf houden.“ In de voorbereiding op het seizoen stonden er ook twee oefenwedstrijden op zondag op het programma, maar toen bleef Van Dalen juist aan de kant. „Dat heb ik zo afgesproken. Bert Zwanenburg, die me van zijn tijd bij FC Dordrecht kende, wist er ook al van toen hij me naar TOP Oss haalde. Als we op maandag een competitiewedstrijd hebben, hoef ik ook niet ’s zondags mee te trainen“, zegt de 26-jarige centrumverdediger.
En op dinsdagochtend mag hij ook verstek laten gaan, want dan geeft hij gymles op een basisschool. Zijn prestaties in het veld lijden er echter niet onder en zeker niet de laatste weken, waarin Van Dalen telkens tot de uitblinkers hoort. Zijn contract loopt na dit jaar af, maar Bert Zwanenburg heeft een gesprek met de verdediger al hoog op zijn prioriteitenlijstje staan. Van Dalen staat open voor verlenging. „Dit is de derde spelersgroep die ik bij TOP meemaak en dit is echt een goede samenstelling. Iedereen wil voor elkaar werken en alles valt prima in elkaar. In de kleedkamer hebben we het er al over gehad dat het behalen van de periodetitel voor ons in sportief opzicht fantastisch was, maar we weten ook dat de supporters winst op FC Den Bosch nog drie stapjes hoger aanslaan. Dus daar zullen we tot de laatste minuut voor moeten gaan.“
Frustratie
En er valt voor de Ossenaren nog wat recht te zetten na de 4-0 nederlaag eerder dit seizoen in Den Bosch. Voor Van Dalen helemaal, want die werd er met rood vanaf gestuurd. „Zo zie ik het zelf helemaal niet. Met negen tegen elf - keeper Yukio Kempees kreeg ook rood - konden wij nooit meer winnen van Den Bosch. Ik vond mijn kaart ook niet eens terecht. Het was dan wel een sliding van achteren met twee benen, maar met mijn linker speelde ik de bal. Vooral de plek waar het gebeurde was stom, net voor de middenlijn. Eerlijk gezegd zat er wel een lichte frustratie in mijn actie. Ik had al een penalty tegen gehad, terwijl ik vond dat de overtreding erbuiten was.“ Maar dat is morgen al lang vergeven en vergeten.
Bij fc oss houden ze blijkbaar niet van dat soort fratsen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat zal je nog tegenvallen. Hij is daar echt heel principieel in. Verbaast me dan ook dat hij gisteren meegedaan heeft, want bij FC Dordrecht had hij het zelfs contractueel laten vastleggen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Middenstip jatten is zooo 1998
Nee hoor....quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Nou, zo te lezen is hij dus zelf tot inkeer gekomen. In de GGD is zoiets trouwens best makkelijk, want 9 van de 10 keer speel je toch op vrijdag.
Niet zo jaloers doen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
hopelijk niet, bodemloze put.
Jij kan het gelukkig wetenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Schulden, een op papier en qua financien goede ploeg die zeker om de eerste 5 plaatsen moet meedoen, maar pas als er nog meer geinvesteerd word redelijk gaat draaien.. Nee daar ben ik niet jaloers op nee.
Wij niet hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Nou, zo te lezen is hij dus zelf tot inkeer gekomen. In de GGD is zoiets trouwens best makkelijk, want 9 van de 10 keer speel je toch op vrijdag.
Bij de meeste clubs wel, Den Bosch en Volendam zijn uitzonderingen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor....
Heb jij het programma van dit jaar al eens bekeken?
Behalve wij danquote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alle toppers hebben punten laten liggen.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
hoezo top pakt gewoon 3 puntjes meequote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jullie bovenaan vind ik prima, wij kunnen daar toch niet mee omgaan. Na speelronde 36 vind ik die eerste plaats vroeg zat eigenlijk.... Twee rondes vasthouden moet lukkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef pekel het volgende:
Vrijdag en volgende week vrijdag winnen, en dan staan we "gewoon" bovenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |