Die hebben wij voor het meerendeel ook in de eredivisie hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:27 schreef Yeahinho het volgende:
Inderdaad. Ik moet er niet aan denken om met dit zooitje de eredivisie in te moeten.
En die uitwedstrijden zonder combi's bevallen me wel.
In de breedte te zwak waarschijnlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik tip BV Veendam. Qua potentieel moet het kunnen, goede ploeg uit een nog mooiere provincie...
Zijn de andere ploegen zo sterk in de breedte? Ze worden eigenlijk nooit weggespeeld en hebben zelfs veelal de meeste kansen (vooal thuis). Als ze die gaan benutten hebben ze best een kans.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de breedte te zwak waarschijnlijk...
Met de stelling Veendam kan hoger staan met deze selectie kan ik het nog eens zijn, maar kampioenskandidaat gaat mij ook (veel) te ver.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Moet je beter analyseren.
Denk eens na, ze staan 15 punten achter op de koploper... Zelfs als ze vanaf nu alles winnen zou het nog krap worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Braytonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Mindlight, vertel eens wat over Buikema?
Enne, veel plezier met Brighton he...
Nu gaan ze ongetwijfeld kampioen worden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
En Mile Krstev heeft een vast contract gekregen bij Veendam.
Wat valt er te vertellen. Ik heb m tien wedstrijden aan t werk gezien, waarin hij mij wél overtuigde, maar een groot deel van de supporters niet. Hij werd (ik denk terecht) als nogal arrogant gezien, maar voetballen kan hij zeker! Ik denk dat het voor jullie een topdeal is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Mindlight, vertel eens wat over Buikema?
Enne, veel plezier met Brighton he...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Kut verkeerd gelezen..... Ik dacht dat er periodekampioen stond.... mijn excuses. Kampioen worden ze natuurlijk nooit.
alleen de goalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Is excelsior - fcdb van maandag nog in de uitzending geweest?
En we mogen nog van geluk spreken dat we er één punt aan over gehouden hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt MVV toch van een koude kermis thuis, die dachten ze wel even in te maken
juichen nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:56 schreef Afunados het volgende:
Trouwens niemand opgevallen hoe enkele van de Fortuna supporters juichden bij een Dordts doelpunt?
Ja die fout van Graafland, niet goed te zien vanaf mijn plek, wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Maakt Kolk twee mooie doelpunten wordt er zo slecht verdedigd. Toen het 2-2 was stonden na een simpele pass drie man vrij voor Zwolle doelman Boer.Die fout van Graafland was ook lackwekkend. Wel weer een leuke verrassende speelronde.
Kijk maar eens naar SBS dan, staan er toch een paar serieus te juichen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:46 schreef Evertje het volgende:
[..]
juichen niet
heb hoogstens naar enkele spelers geklapt voor hun goede inzet!
ze hebben zich gewoon vrijwillig naar de strafbank laten leiden (of is het lijden?).
Net bij het stadion met de 33 meegereisde supporters (en nog wat andere supporters die niet konden) de parkeergarage geblokkeerd en om uitleg gevraagd. Enkele spelers wilden wel praten (weg kwamen ze toch niet) en dat deden we dan ook. Chris Dekker kwam nog met de opmerking dat wij als supporters de club zo kapot maken met dit soort acties. Dus na die opmerking ben ik naar iemand anders gelopen die wel wat zinnigs te melden heeft.
Onze actie had natuurlijk ook een doel. Zodadelijk om zeven uur is er een vrijwillige straftraining voor de spelers. Gewoon een uur lopen, zonder bal. Uiteraard gaan wij als supporters ook kijken of het ook daadwerkelijk gebeurd en wie er waagt om niet op te komen dagen.
Ik heb het echt gehad. Er zit echt wel kwaliteit in deze selectie, maar er wordt niks uitgehaald. Tuurlijk is de kwaliteit niet de beste, maar dan vang je dat op met wilskracht en vechtlust. Dat gebeurt echter niet. Bij een tegendoelpunt laten ze het kopje hangen en laten ze het maar gebeuren. Niks strijden voor de club, wat is de club nu eigenlijk.
En dekker mag voor mij nu definitief oprotten!
failliet gaat we niet, paar seizoenen 20e eindigen wel als het zo doorgaatquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:18 schreef Afunados het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar SBS dan, staan er toch een paar serieus te juichen..
Je verhaal doet me denken aan onze situatie, een jaar of drie geleden. Toen de spelers het faillisement aanvroegen, en de uitwedstrijd tegen Helmond. Dezelfde stemming; half juichen voor Helmond, en daarna de spelers opwachten, wat overigens wel geholpen heeft..
Hopelijk volgen betere tijden voor jullie, want als het zo doorgaat zijn jullie volgend seizoen of het jaar erop failliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |