Ze hadden het niet/het was te duur/lomp personeel/ze gaven de verkeerde mee?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
---------------censuur----------------------winkel![]()
agossie, je hebt dit weekend helemaal geen weekend? *troost*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:32 schreef _Kimmie_ het volgende:
2 dagen valt mee
Hoe lang moet je nog tot je weekend hebt?quote:
Ik heb maandag 1 dagje vrij, om er vervolgens weer 4 te werken. Maar werken is leuk hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog tot je weekend hebt?
Mediamarkt? Ik heb me er nog niet binnen durven wagen ivm de druktequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
yep, zaterdag in Eindhovenkijken. Daar waren ze ook ergens in de aanbieding
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:53 schreef _Cara_ het volgende:
Frezer en Kimmie krijgen een aai over de bol omdat ze nog 2 dagen moeten werken..![]()
Ja, werken is echt superleuk hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:49 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb maandag 1 dagje vrij, om er vervolgens weer 4 te werken. Maar werken is leuk hoor![]()
![]()
Is die er dan ondertussen al? En zo ja waar? Was dus ook niet waar ik hem in de aanbieding gezien heb.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mediamarkt? Ik heb me er nog niet binnen durven wagen ivm de drukte.
Ah oke. Die zit tussen Piazza en parkeer garage aan de Mathildelaan, ze zijn sinds vorige week donderdag open.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is die er dan ondertussen al? En zo ja waar? Was dus ook niet waar ik hem in de aanbieding gezien heb.
Ik ga even in de Dommelsstraat kijken (morgen bellen of ze hem nog hebben wel). En wist nog niet dat ie open was (wel dat er een MM kwam maar neit waar).quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke. Die zit tussen Piazza en parkeer garage aan de Mathildelaan, ze zijn sinds vorige week donderdag open.
Een imagetank.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef _Kimmie_ het volgende:
Wat wil je kopen dan marc?
Ik ben nú thuis.. ik hoef niet zo ver .. is maar zo'n 5 minuten bij mijn huis vandaan..quote:
Eindhoven.... shoppen....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, schiet niet op zo. Dit was echt perfect geweest. Nu moet ik dus zaterdag nog gaan shoppen ook in Eindhoven en dat stond toch al niet in de planning![]()
Moet je maar niet zoveel fok!ken hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben nú thuis.. ik hoef niet zo ver .. is maar zo'n 5 minuten bij mijn huis vandaan..![]()
Ik ben alleen idd wat langer gebleven..teveel geneuzeld vanmiddag..eigen schuld!!
Tja ik was zwak vandaag...ik merkte het al met opstaan vanmorgen..ben ook maar een mens..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Moet je maar niet zoveel fok!ken hoor![]()
Zit er een computerwinkel in de dommelstraatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga even in de Dommelsstraat kijken (morgen bellen of ze hem nog hebben wel). En wist nog niet dat ie open was (wel dat er een MM kwam maar neit waar).
@Kimmie, mooi zo![]()
Ah de verlate reactie... ik snapte het zojuist al niet..quote:
Ben jij echt mensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja ik was zwak vandaag...ik merkte het al met opstaan vanmorgen..ben ook maar een mens..![]()
Euhm ... wrom niet...ik ga voor minder...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:10 schreef Frezer het volgende:
Maarreh, je gaat toch niet helemaal naar Eindhoven voor alleen zo'n ding?
klopt..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef Pheno het volgende:
Verlate reactie? Nee hoor, ik gaf metaan dat ik weer weg was
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben nú thuis.. ik hoef niet zo ver .. is maar zo'n 5 minuten bij mijn huis vandaan..![]()
Ik ben alleen idd wat langer gebleven..teveel geneuzeld vanmiddag..eigen schuld!!
Maandag, als iedereen weer aan het werk is, is mijn weekendquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:04 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Kimmie...gaat wel goed hoor op het moment...
Dus weinig weekend voor jou?
Nee, zit ook geen computerwinkel, wel een fotowinkel,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zit er een computerwinkel in de dommelstraatWel een goede Italiaan,
.
Maarreh, je gaat toch niet helemaal naar Eindhoven voor alleen zo'n ding?
Een meisjes-mensquote:
Maar meisjes komen toch van venusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een meisjes-mensgeloof het of niet
![]()
ja is idd een beetje vreemd, maar jij zult het wel gewend zijn. Als je maar op een bepaald moment je vrije tijd hebt , toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maandag, als iedereen weer aan het werk is, is mijn weekend![]()
Ik ben ook pas gister begonnen met werken hoor, dus het is gewoon een normale werkweek alleen een beetje raar.
meisjes poepen ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar meisjes komen toch van venusdus dan zijn het geen mensen hoor
![]()
Volgens mij kun je zo'n ding op wel meer plaatsen krijgen,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm ... wrom niet...ik ga voor minder...![]()
En jullie van Mars? wat zijn jullie dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
Maar meisjes komen toch van venusdus dan zijn het geen mensen hoor
![]()
Tuurlijk doen ze dat niet,quote:
Soms....heel soms.. gebeurt mij dat ook...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:15 schreef Frezer het volgende:
Ik loop nog wel eens door de stad heen zonder dat ik iets aanschaf, maar ik kom er dan ook elke dag vlak in de buurt,.
Mannen zijn aliens, mensen bestaan ook helemaal niet hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En jullie van Mars? wat zijn jullie dan?
En als ik geen meisjes-mens ben .. wat dan? een elfje misschien? Ja dat vind ik wel leuk!!![]()
Das als je er na sluitingstijd bent hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Soms....heel soms.. gebeurt mij dat ook...![]()
Aliens.. ja dat vind ik ook leuk..Rare wezens..!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
Mannen zijn aliens, mensen bestaan ook helemaal niet he
Ja, maar 2 dagen achter elkaar vrij is toch fijner dan maar 1. Maar of ik er echt ooit aan ga wennen weet ik niet hoor. Soms wil ik gewoon een regelmatige baan. (is ook wel mijn uiteindelijke doel)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja is idd een beetje vreemd, maar jij zult het wel gewend zijn. Als je maar op een bepaald moment je vrije tijd hebt , toch?
hahaha lolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
Das als je er na sluitingstijd bent he![]()
Maar aliens zijn heel leuk, en mannen niet altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mannen zijn aliens, mensen bestaan ook helemaal niet he
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das als je er na sluitingstijd bent he![]()
Als jij dat graag wil, zal het er ook vast eens van komen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ja, maar 2 dagen achter elkaar vrij is toch fijner dan maar 1. Maar of ik er echt ooit aan ga wennen weet ik niet hoor. Soms wil ik gewoon een regelmatige baan. (is ook wel mijn uiteindelijke doel)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar aliens zijn heel leuk, en mannen niet altijd
BHV: bedrijfshulpverlenerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze dat niet,.
Die cursus, iets ICT-achtigs zeker?.
Ok niet altijd... maar wij ook niet.. toch? (Cara heeft enige zelfkennis...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
Maar aliens zijn heel leuk, en mannen niet altijd
Niet stiekem gaan oefenen op Schiphol hequote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
BHV: bedrijfshulpverlener
Dus nee, niet iets ICT achtigs
Meer EHBO, brandjes blussen, the usual stuff
Alle ehbo zooi heb ik al met duiken gehad, dus vandaag was niet veel nieuws. Morgen fikkie steken
Die lui zijn paupers en een stel knurftenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet stiekem gaan oefenen op Schiphol he![]()
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
, nooit naar War of the Worlds geluisterd?
quote:
Wat de gemiddelde man met een vrouw moeten? Snappen zal het niet zijn, dus geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:26 schreef _Cara_ het volgende:
Mannen!.. soms weet je gewoon niet wat je met ze moet..![]()
(dat zullen ze ook wel van ons denken.. denk ik?)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:26 schreef _Kimmie_ het volgende:
@Cara, wij zeker ook niet altijd (ook ik heb wel enige zelfkennis)
Een hiaat in je culturele ontwikkeling!quote:
Snappen zullen jullie het wel nooit 100%. Is volgens mij ook helemaal niet erg hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Wat de gemiddelde man met een vrouw moeten? Snappen zal het niet zijn, dus geen idee eigenlijk![]()
Het enige wat ik probeer is mezelf te zijn, met alle leuke en minder leuke dingen erbijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Maar wel vaak(tenminste dat probeer ik dan)
Ja, maar bbq schijnt niet te mogenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Snappen zullen jullie het wel nooit 100%. Is volgens mij ook helemaal niet erg hoor.
Maar buiten "ze snappen" kun je nog wel meer met ze hoor..![]()
Dat zal wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een hiaat in je culturele ontwikkeling!
Volgens mij wordt het eigenlijk maar saai op de wereld als je het andere gelslacht helemaal snapt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Snappen zullen jullie het wel nooit 100%. Is volgens mij ook helemaal niet erg hoor.
Maar buiten "ze snappen" kun je nog wel meer met ze hoor..![]()
Juist .. mijn idee..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
Het enige wat ik probeer is mezelf te zijn, met alle leuke en minder leuke dingen erbij
Dat bedoel ik met je hoeft het ook niet helemaal te snappen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het eigenlijk maar saai op de wereld als je het andere gelslacht helemaal snapt.
Doe je goed hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
De update van vandaag: Ik ben nog steeds single
quote:
Precies, bovendien valt er dan niks meer aan te vullen. En das nu juist het voordeel van een vrouwtjesbeest en een mannetjesbeest naast elkaar. Dan maar af en toe frustraties,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met je hoeft het ook niet helemaal te snappen..
dat geldt idd voor beide partijen..een beetje spanning en tegengas en zo moet kunnen.. vind ik dan.
Anders wordt alles zo voorspelbaar.
Op zich nix.. maar ik ben bang dat als alles voorspelbaar wordt, dat je dan in een sleur komt...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
@ Cara, wat is er mis met voorspelbaar?
Hai Henk, alles goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:43 schreef Frezer het volgende:
Goede avond, ouwe Griek!
quote:
Ja, ik moet bij jou altijd aan henk Fräser denken.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:50 schreef Frezer het volgende:
[..]Henk?
Verder is wel alles goed,.
Annie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
Hallo, Plato en iedereen die hier rondzwerft maar die ik niet ken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik moet bij jou altijd aan henk Fräser denken.![]()
Was één van mijn favoriete voetballers, vandaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik moest even googlen. Maar de naam lijkt ja,
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was één van mijn favoriete voetballers, vandaar.![]()
Nee hoor, maar hij is al jaren gestopt met voetballen, vandaar dat "was".quote:
Hallo, dan. En dag,quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar hij is al jaren gestopt met voetballen, vandaar dat "was".![]()
Maar goed, ik ben er weer van door, kwam alleen even hallo zeggen.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:58 schreef _Cara_ het volgende:
Voetballen is ook niet leuk... formule 1 weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |